Antaisitko minulle.

Anonyymi-ap

Vinkin miten voisin puhdistaa mieleni sinusta?

22

538

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinun pitää hyväksyä asiat niinkuin ne ovat. Tee tekoja, mitkä tuovat sinulle hyvää mieltä. Ota levon kannalta, jos olet väsynyt. Älä pinnistä pakotettuna, että nyt pitää päästä jostain ihmisestä eroon. Se tapahtuu jonain päivänä.

• Anonyymi

Selvität IRL puhumalla

• Anonyymi

En antanut vinkkiä, mutta en tiedä oonko kaipaamasi tai ootko kaivattuni. Kaivattuni on 30v.

• Anonyymi

Mikä on oma ikäsi?
        -N sivusta

• Anonyymi

Miksi pitäisi puhdistaa

• Anonyymi

Päätät vain luovuttaa. Sitten teet niin. Itse alan uskottelemaan että kaivattuni ei ole ollut täällä enää aikoihin. Sitten pikkuhiljaa unohtaa.

• Anonyymi

Voin tehdä sinulle henkisen hoidon. Tosin et tietenkään pääse minusta eroon, koska lankamme on solmittu tiukasti yhteen. Ajattelin sinua äsken, kai tunsit sen?

• Anonyymi

olet todella ärsyttäväkin vielä. jotenkin olet saanut minut sen kaltaiseen hulluustilaan etten varppina tästä enää tokene. ja jos nyt vastaat tähän jotain ”okei” tyylistä sontaa niin kun se ei riitä :””””) Miksi olet tuommoinen mä vtun kysyvästi haluaisin tietää

• Anonyymi

Haluan mutten etänä ja tunsin kyllä ❤️❤️

• Anonyymi

Panemalla

• Anonyymi

Ei kiitos. Sain sulta jo kondylooman

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiitos. Sain sulta jo kondylooman

Saisit multa lähestymiskieloja ja horsman.

• Anonyymi

Tulet ja lähestyt jollain tavalla ja sovitaan, että se oli siinä!

• Anonyymi

Eti joku uus niinku aina.

• Anonyymi

Sinun täytyy itse etsiä se keino miten voit parhaiten unohtaa! Minulla ei ole sellaista ongelmaa, koska en ole kaivannut ketään moneen vuoteen. Olen ollut äärettömän ahdistunut kaikesta siitä mitä olen joutunut viimeisen hiukan yli kymmenen vuoden aikana kokemaan!!

• Anonyymi

Kasikista pahin oli se kun menetin itselleni hyvin tärkeän työpaikan! Siitä alkoi tie ahdistukseen ja pahaan oloon monella tapaa!!

• Anonyymi

Hah! No en tosiaan. En kertoisi vaikka tietäisin.

• Anonyymi

Eiköhän sitä kannata ensiksi viedä täysi pölypussi roskikseen ja rätillä vähän pyyhkiä sitä mieleä siitä päältä. Oletko imuroinut kaivattusi imuriin ja sitten se on poksahtanut? Ei kyllä kannata sellaista tehdä.

• Anonyymi

MPerryllä oli monta piikittäjää.

• Anonyymi

Ent jos sanon selvemmin kun vinkkinä?
      Sillä että selvität kaiken avoimesti mun kanssa.
      Siitä sit joko kumpikin vapautuu tai "vapautuu".

• Anonyymi

Pane ruksi rutiinien päälle, hemmottele itseäsi, lähde luontoon, meren tai järven läheisyydessä stimuloi useita aisteja, eikä hiekassa leikkiminen ole ainoastaan lapsia varten. Huomion kiinnittäminen siihen, kuinka hiekka soljuu varpaiden väleistä, on yksi hyvä stressinpoistaja, joka samalla herättää mielihyvän tunteita. Eikä tähänkään tarvitse lopettaa – innostuessasi voit haudata ystäväsi tai tulla itse haudatuksi hiekkaan, rakentaa hiekka tai lumilinnan ja hypätä sen päälle tai piirtää puukepillä hiekkaan kuvia.

• Anonyymi

Tiedät kyllä taivaaseeen kun menee niin ei tarvi jatella

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 51
      707
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      39
      664
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      630
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37