Miten voit olla noin tuuliviiri?

Anonyymi-ap

Monesko kerta???

15

1062

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monta on jo ollut vuosien aikana. Anteeksi en pyydä koska susta en mitään halunnut. m-n

• Anonyymi

Hyvä juttu.
        Sivusta

• Anonyymi

Niin siis ongelma oli kokoajan se että ollaan ensinäkin liian samanlaisia, saavuttamattomia ja tehdään just mitä nyt huvittaa. Tiesin kokoajan että nämä sykähdyttävät runoilusi on ihan muutamalle muullekin.

• Anonyymi00013

Kyllä se löytää aina verukkeen millä uskotella itselleen sinun halunneen häntä.

• Anonyymi

M-nainen rauhotu vähän😉

• Anonyymi

Miksi ihmeessä. Tulta päin.

• Anonyymi

Ei minulta.
        Jatkan matkaa.
        En jää enään märehtimään.
        Ottaa yhteyttä, jos kiinnostaa.
        Voi olla, että en enää vastaa.
        Pahoitin mieleni.
        Syytti minua eikä yhtään katsonut peiliin.
        Ei hän minua tunne pelkkien viestien välityksellä.
        Hänen menetys.
        Menettää ihmisen, joka aidosti välittää toisesta.

• Anonyymi

Helposti tämä käy, pyöritetään useempaa. Niin kauan kun selvii mitä pankkitililta löytyy, ja jos ei löydy nii saa mennä.

• Anonyymi

Voin olla tuuliviiri.
      Eihän se kenellekään kuulu.
      Miehet tollasia pikkusieluisia juoruämmiä

• Anonyymi00017

Ei se sekään naisia esittävä ja muut niin vapaan sanan kenttä ole, että saa huohottaa toisten korvaan tippa sanonko minkä päässä mitä vain, koska karikatyyri ”kyl mää sen usko” kyliltä sanoi

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei se sekään naisia esittävä ja muut niin vapaan sanan kenttä ole, että saa huohottaa toisten korvaan tippa sanonko minkä päässä mitä vain, koska karikatyyri ”kyl mää sen usko” kyliltä sanoi

Eihän näitä kukaan vaan pistä ylös

• Anonyymi

Kyse on sivupersoonoista yleensä kusetan eniten sillon ties mitä kun tiedän että todellisuus on ihan muuta eikä käy jäädä siitä kiinni Jos edes ymmärrät mitä meinaan nyt tässä.. jos sanon että ketään en rakasta ja pysykää poissa ni sillon ehkä mä rakastan jokatavalla ja liikaa mutta valitettavasti en voi olla yhdessä rakkaani kanssa joten eletään eri ulottuvuudessa toisella tavalla ja jos kertoisin siitä luultavasti sanoisit jotain semmosta mitä en pystyisi niellä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2798
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2641
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      36
      2163
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      1937
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1905
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      35
      1602
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      935
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      112
      863
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      839
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      824
    Aihe