Monesko kerta???
Miten voit olla noin tuuliviiri?
9
980
Vastaukset
- Anonyymi
Monta on jo ollut vuosien aikana. Anteeksi en pyydä koska susta en mitään halunnut. m-n
- Anonyymi
Hyvä juttu.
Sivusta - Anonyymi
Niin siis ongelma oli kokoajan se että ollaan ensinäkin liian samanlaisia, saavuttamattomia ja tehdään just mitä nyt huvittaa. Tiesin kokoajan että nämä sykähdyttävät runoilusi on ihan muutamalle muullekin.
- Anonyymi
M-nainen rauhotu vähän😉
- Anonyymi
Miksi ihmeessä. Tulta päin.
- Anonyymi
Ei minulta.
Jatkan matkaa.
En jää enään märehtimään.
Ottaa yhteyttä, jos kiinnostaa.
Voi olla, että en enää vastaa.
Pahoitin mieleni.
Syytti minua eikä yhtään katsonut peiliin.
Ei hän minua tunne pelkkien viestien välityksellä.
Hänen menetys.
Menettää ihmisen, joka aidosti välittää toisesta.
- Anonyymi
Helposti tämä käy, pyöritetään useempaa. Niin kauan kun selvii mitä pankkitililta löytyy, ja jos ei löydy nii saa mennä.
- Anonyymi
Voin olla tuuliviiri.
Eihän se kenellekään kuulu.
Miehet tollasia pikkusieluisia juoruämmiä - Anonyymi
Kyse on sivupersoonoista yleensä kusetan eniten sillon ties mitä kun tiedän että todellisuus on ihan muuta eikä käy jäädä siitä kiinni Jos edes ymmärrät mitä meinaan nyt tässä.. jos sanon että ketään en rakasta ja pysykää poissa ni sillon ehkä mä rakastan jokatavalla ja liikaa mutta valitettavasti en voi olla yhdessä rakkaani kanssa joten eletään eri ulottuvuudessa toisella tavalla ja jos kertoisin siitä luultavasti sanoisit jotain semmosta mitä en pystyisi niellä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434223Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1182681Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412432Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821477Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En171951