kaappihomo. Julkihomot pitävät naisista, koska ovat sinut homoutensa kanssa. Naiset ovatkin usein heidän parhaita kavereitaan. Kaappihomo vihaa naisia koska kuuluisi olla heistä kiinnostunut mutfa tuntee vetoa kuitenkin vain miehiin. Ristiriita aiheuttaa vihaa naisia kohtaan. Pitäisin uskaltaa avata se kaapin ovi ja astua sinne homoeroottiselle alueelle rohkeasti niin loppuu naisvihakin.
Naisia vihaava mies on usein
29
383
Vastaukset
- Anonyymi
Mun Eksä tulee mieleen
- Anonyymi
Itellä tulee mieleen eksä ja nykynen kaivattu
- Anonyymi
Et silleen! Kerroppa ny kuka se sun kaivattu o? Olethan sinä täällä viitteitä antanut, mut tota ei usko kukaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et silleen! Kerroppa ny kuka se sun kaivattu o? Olethan sinä täällä viitteitä antanut, mut tota ei usko kukaan!
Viitenumero911 ollunna unessa
- Anonyymi
No minä pitkä mies olen kyllä ihan hetero ja sinut sen kanssa, ja tykkää naisistakin ihan jäätävän paljon.
- Anonyymi
halusitko vielä niihä jalkakuvia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
halusitko vielä niihä jalkakuvia
No laita tulee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No laita tulee!
hyyyyyyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyyyyyyy
Välissä kasvaa visvasyyla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välissä kasvaa visvasyyla
Hyyyyyyýy. punaset polvisukat bensalenkkarilla syfillis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyyyyyyýy. punaset polvisukat bensalenkkarilla syfillis
tarjoustalosta ostanu sukat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarjoustalosta ostanu sukat
Sielt nii koko fitti mitään väliä
- Anonyymi
Susta ei taida olla takeita missään asiassa kiusaaja, valehtelija, vainoaja, stalkkeri, naisten pahoinpitelijä jne!
- Anonyymi
Usein taustalla on machomainen kasvuympäristö. Isä on ollut kova ja vaativa, miesten mies. Pojan herkkyys on nujerettu heikkoutena. Homoille on kenties naurettu kotona tai ainakin paheksuttu. Voi olla myös uskonnollinen kasvatus, joka ei homoutta hyväksy.
- Anonyymi
Tai äitihaava. Äitissä ollut vikaa liian dominoiva eikä miehen mallia lainkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai äitihaava. Äitissä ollut vikaa liian dominoiva eikä miehen mallia lainkaan
Koskahan niistä tulee aikuisia miehiä.? vai jääkö niis vauvoja
- Anonyymi
Tää on niin totta. Piilohompsut inhoo naisia.
- Anonyymi
Totta. Ollaan ystäviä. annakko vähä vaan mut painu . menee
- Anonyymi
Uskomalla ei tarvitsisi komeroitua. Tai komisaroitua.
- Anonyymi
Ei ole olemassa mitään naisvihaa, eikä monia muitakaan naisten keksimiä juttuja. Järkimies ei vain anna naisen pössöttää itseään. Ottaa tietenkin kaikki ihmiset huomioon ja kunnioittaa, mutta pystyy itse tekemään ratkaisut. Suuri osa työpaikkojenkin ongelmista on joidenkin ihmisten kieroilun aikaansaannosta.
- Anonyymi
Naiset on ihania.
- Anonyymi
Heitä on täällä paljon. Tai jos hditä on vain yksi, on paneutunut naisten alentamiseen ja heille itsetunnon js mielialan alentamiseen. .
- Anonyymi
Ns järkimies
- Anonyymi
Senkit on mainioita muodollisesti. Ehkä ruloverhoilulla🤫
- Anonyymi
Julkihomot eivät kehtaa vihata naisia. Misogynia on vakava sairaus aina kaikilla miehillä, jotka eivät haluaisi olla naisten kanssa missään tekemisissä. Sitten on näitä tippalinssi-itkupillejä, joiden mielestä olisi joidenkin teorioiden mukaan mahdollista olla tekemisissä vain yhden naisen kanssa eli sen oman vaimon kanssa. Kaikkien muiden ihmisten pitäisi olla omia lapsia tai miehiä, joiden kanssa ei saa mennä naimisiin. On siinä kaikilla muilla aina kestämistä. Sellainen mies ei pärjää työelämässä ja sitten on sukujuhlissa seliteltävää, kun mies on työtön. Ongelman suuruus on se, että työelämässä on naisia.
- Anonyymi
Vai niin. Kotipsykiatrin oma mielipide.
"Naisia vihaava". Tuo "vihaava" on hyvin vahva sana.
Olisit katsonut englantilaisen dokumenttisarjan, jossa käsiteltiin sarjamurhaajia. Tässä tapauksessa oli kyse miehistä, jotka murhasivat naisia. Oli erittäin mielenkiintoinen sarja ja mitä sieltä paljastuikaan alunalkaen? Erittäin vaike, suorastaan sairas äitisuhde. No, tämähän ei ole syy murhata? Kyllä nainenkin voi olla sarjamurhaaja ja myös telkassa esitettiin dokumentti suomalaissyntyisestä Eileen Wuornoksesta, joka murhasi miehiä. Tämä nainen oli hyväksikäytetty lapsesta alkaen.
Itse käsitän sanan "viha", niin vahvaksi, että lähdetään "murhatielle".
Homoudella, lesboudella, ei ole mitään tekemistä "vihan" kanssa, joten käyttäisin mielummin sanaa "ällöttävä". Miehet eivät koe vihaa minkäänlaista naista kohtaan. He palvovat kaunottaria, ja inhoavat ikänaisia sekä wanhusnaisia, joissa aivot ovat rusinoituneet ja känsittyneet yhtälailla kuin ihokin.
- Anonyymi
Yksikään tervepäinen mies ei "inhoa ikänaisia sekä wanhusnaisia".
- Anonyymi
Itse en ole huomannut, että tuolla julkihomoudella olisi asiaan vaikutusta. Mä tiedän myös julkihomoja, jotka ovat hyvin misogyynisiä. Mun kokemukseni mukaan he ovat nimenomaan kaikkein pahimpia, sillä naisille ei ole heille yhtään mitään arvoa ja monia heistä vain raivostuttaa, että se, että he eivät voi lisääntyäkään ilman naisia. Heidän ajattelutapansa naisista on hyvin dystooppinen.
Mun kokemukseni mukaan se millä on merkitystä on se onko miehellä (olipa homo tai hetero) on se onko hänellä elämässään naisia, joista hän aidosti välittää. Hyvä ja läheinen äitisuhde, läheisiä siskoja, naisia oikeina ystävinä, oikeasti rakastava parisuhde tai läheisiä ja rakkaita tyttäriä. Se, että miehellä on aidosti läheisiä ja välittäviä suhteita naisiin on tuossa mielessä tärkeää.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961549
- 741374
- 501287
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041188- 511155
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9955- 36817
- 60761
- 49744
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41715