Muistan kyllä tummat siniset silmäsi, jotka katsovat lävitseni ja tietävät, kuka minä olen ja mitä minä teen ja ajattelen. Ehkä näit myös sen, että tiedän kuka sinä olet, mitä sinä ajattelet ja teet, etkä voi salata minulta mitään. Tieto on minussa, ja silti pidän sinua ainutlaatuisena ja rakastettavana. Voin vain toivoa että elämäsi on onnellista, vaikken itse haluaisi elää tavallasi. Elämänkatsomuksemme poikkeaa täysin toisistaan, olemme perusasioita eri mieltä.
En minä ole sinua unohtanut
21
409
Vastaukset
- Anonyymi
Milläs tavalla se elämänkatsomus poikkeaa?
- Anonyymi
Jos toinen on uskovainen ja toinen ateisti, niin eikö se aika lailla poikkea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toinen on uskovainen ja toinen ateisti, niin eikö se aika lailla poikkea?
Kyllä. Mitä ajattelit tehdä ateismillesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen se uskovainen. Hän on se pakana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoa ei voi kenellekään lahjoittaa, niinkuin tiedät? Se voi olla kuitenkin vahvin ja pysyvin asia ihmisessä-, kun kaikki muu riisutaan, vain usko jää. Ihminen, joka uskoo, hengittää sen voimalla, se menee kaiken muun edelle koska se on ihmisen ydin. Uskova ihminen rakastaa Jumalaa yli kaiken muun ja haluaa elää Jumalan käskyjen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakanuus ei tarkoita ettei olisi ajatuksia että kaikkeus on muutakin kuin tässä näkevämme asiat. Jotain muutakin mailmassa on. En vain maksa kirkolliisveroa, luon suoran yhteyden ylös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakanuus ei tarkoita ettei olisi ajatuksia että kaikkeus on muutakin kuin tässä näkevämme asiat. Jotain muutakin mailmassa on. En vain maksa kirkolliisveroa, luon suoran yhteyden ylös.
Minusta kirkkoon kuulumaton on pakana. Olemme selkeästi eri mieltä asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä olen uskis, joten ei sitten minua tarkoita.
- Anonyymi
Mielikuvista? Ei kellää ole tummansinisiä silmiä!
- Anonyymi
On, joillain on hyvin kauniit tummansiniset silmät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tummat hiuksetkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pötyä.
Katsopa värikarttaa niin ymmärrät mikä on tummasininen.
Luulen että oot tämä vauva-palstan kirjoittaja:
"Tummansinisellä nyt en tarskoita mitään navy blueta, vaan sinistä joka ihan selkeästi ei ole jäänsininen, eikä vaaleanharmaa tai turkoosi. Se on ennemmin lemmikinsininen, " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pötyä.
Katsopa värikarttaa niin ymmärrät mikä on tummasininen.
Luulen että oot tämä vauva-palstan kirjoittaja:
"Tummansinisellä nyt en tarskoita mitään navy blueta, vaan sinistä joka ihan selkeästi ei ole jäänsininen, eikä vaaleanharmaa tai turkoosi. Se on ennemmin lemmikinsininen, "Ei, vaan sametinsininen. Syvän sininen, lumoava, houkuttava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan sametinsininen. Syvän sininen, lumoava, houkuttava.
netistä kun ettii sellasii värejä, nii n e on lapsilla. sit ne muuttuu kuulema ruskeiksi
- Anonyymi
On onnellista samoin
- Anonyymi
En ole onnellinen ilman sinua.
- Anonyymi
Ehkä sinun pitäisi tuntea minut paremmin, huomaisit, että voit olla oikein onnellinen ilman minua. Itse en pidä olemustani niin merkittävänä, että veisin tai toisin onnea kenellekään. Enimmäkseen olen hyvin tasapaksu ja tylsä, saattaisit pitkästyä seurassani ja tympääntyä juttuihini, jotka ovat huomattavasti älykkään keskustelun alapuolella. Sorrun puujalkavitseihin ja toistelen samoja juttuja, välillä unohdun ajatuksiini enkä keksi mitään uutta. Joten, olet hyvin onnellinen ilman jorinoitani.
- Anonyymi
Uskonnolla on mulle valtava merkitys ja se on semmonen asia mitä en tänne näille rosvoille jaa
- Anonyymi
Enhän sinua unhoita kuinka se jatkuu?
- Anonyymi
Noin vanhat laulut on jo unohtuneet.😅
- Anonyymi
Mitkä ovat sinun perusasiasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346