Kun et tee aloitetta vaikka olen kaikin keinoin yrittänyt viestittää sinulle, että tykkään sinusta ja paljon. Vai vetkö ymmärrä, että tykkään sinusta??
Olen miettinyt nainen, onko sinulla aivovamma?
9
364
Vastaukset
- Anonyymi
Aivovamma juu. Joskus 20 vuotta sit joku on ehkä voinut tykätä.
- Anonyymi
Olen laittanuy viestiä.Tuonuy numeroni sinulle kauheassa olotilassa (kadotit), olen luonut kolme uutta s postia ja joka ainoa mies täältä palstalta joka on lähestynyt ja jonka kanssa juteltu on paljastunut aivan toiseksi.3) epäilen todellisuuden tajun menettämistä etc
- Anonyymi
..ja mitä jos tämä aivovamma ei poistu ilman sinua..
- Anonyymi
Ajan kanssa!
- Anonyymi
Rakas, en uskalla.
- Anonyymi
Kyllähän tässä Nepsyjä ollahan että mutta mitään suurempaa vammaa ei pitäis olla kyllä
- Anonyymi
Aivovamma olisi silloin jos olisin sinusta kiinnostunut ja juurikin siksi että kysyit sitä noin loukkaavalla tyylillä. Vastaan että Ei ole mutta silloin olisi jos olisin sinuun ihastunut tms vastaavaa.
En nyt halua ketään elämääni sotkemaan. EN KE-TÄÄN!
Ymmärsitkö jo? - Anonyymi00010UUSI
Se varmaan odottaa stöön viimeistä keksimistä.
Eevil Stöö - aivovamma - Anonyymi00011UUSI
Ehkä hän ei ole kiinnostunut sinusta? Voit tosin tehdä itsekin aloitteen sen sijaan, että oletat hänen olevan aktiivinen kohdallasi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506