Kuitenkin kun uutta ei ole tulossa eli next generation solterraa.Taidankin alkaa käytettyä katselemaan pikkuhiljaa. Koeajoa en tee sillä se toimii on tieto. Rahoitusta vaan nyt ajattelemaan talouteen sopivaksi.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Otan osaa menetyksesi johdosta jo etukäteen.
- Anonyymi
Miksi? rahan menetys on ainoa mikä tulee mieleen. Ei oikein ole vaihto ehtoja jo siksi kun tarve on maanvaraa ja hyvä neliveto sekä takakonttitilaa kun on koiriakin. Kommenttisi kaipaa lisää tietoa ei mutua,kiitos.
- Anonyymi
Oli se hyvä auto,solterra mutta ei päästy kauppoihin vielä. Mikähän nykymaailmaa vaivaa kun kaikki pitää tehdä monimutkaiseksi? täysin turhia tarpeettomia toimintoja ja valikoita hipelöitävänä. Ei niitä tarte kele! Se on vain auto jolla liikutaan ja perusasiat kuntoon ja se on siinä. Ei mitään bmwn hakevaa ohjausta tiellä vaan vakaata menoa kuten olikin solterrassa. Voin kuvitella seuraavan sukupolven solterran olevan hyvin hiottu ja toivotaan turhien valikoiden poistoa . Ainahan peliharrastaja voi valita teslan esim se on lelu.
- Anonyymi
AJ solterra kauppa on loppusuoralla. Saanen talveksi usein ladattavan no ei vaineskaan en aja joka pv joten lämmin talli hoitaa akun riittävyyden osaltaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771652
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88574- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510