Mä oon niin sika !! Toisen perään haikailen!
Oikeastaan kun ajattelee
37
445
Vastaukset
- Anonyymi
Olet suhteessa ja haikailet toisen perään?
Jos niin on niin eroa ensin toisesta ja sitten vasta vapaana mieti muuta. Muuten voi henkesi lähteä ja et saanut mitään. Ihmisiä ei kannata eikä saa loukata pettämällä.- Anonyymi
Joku toivoo varmaan tuota että voisi iskeä lihaan kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku toivoo varmaan tuota että voisi iskeä lihaan kiinni
Siis tämähän oli miehen suora uhkaus itselleen fiktiomikämikämaansa keskellä, oletko itse yhtä erikoinen ku noin tuumailet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tämähän oli miehen suora uhkaus itselleen fiktiomikämikämaansa keskellä, oletko itse yhtä erikoinen ku noin tuumailet?
Fiktio-faktio mikä kullekin osuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiktio-faktio mikä kullekin osuu.
Okei…fantastista..?😬
- Anonyymi
Kaikki ei ajattele tuolla tavalla raijottavasti
Hyvin harva itseasiassa.
Toki netissä jauhetaan miten pettäminen hirveää
Mutta kun tilaisuus tulee tehdään nii itsekin.
Uskollisuus on kuvitelmaa...
Ja ihmiset usein avoimempia ja halukkasmpia mitä länkyntyävät päivät pitkät
peloissaan...
- Anonyymi
Kinkkua vahtaat himoiten?
- Anonyymi
Se on onneksi oletetut aina tosi huomaamatonta, melkein ku silmiin katsois kiinnostuneena. Mitäpä se sulle kuuluu
- Anonyymi
Niin mäkin. Toisen perään, en omaani.
- Anonyymi
Hauska!
- Anonyymi
Vai onko toinen osapuoli suhteessa ja sinä vapaa
- Anonyymi
Mä suhteessa ja oon vähän tyhmä joo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä suhteessa ja oon vähän tyhmä joo!
Eli olet se naisena esiintyvä gubbe joka kärttyilee uhkaavia omiin aloituksiin
- Anonyymi
Taas sie haukka provoat hakisit ammatti apua jos ukkos läks. Kukaa ei kirjoitte tollasta soppaa senki haukka !!
- Anonyymi
Ei se haittaa senkus haikailet ja pysy siinä suhteessasi. Itse en tuollaista tee, silloin kun on suhteessa ja rakkaudesta niin silloin ei haikailla muita vaan panostetaan 100% muuten elämä ei tunnu mukavalta eikä tyydyttävältä.
- Anonyymi
Ihan totta, mutta tämä ei anna ihan sitä mitä haluaa.
- Anonyymi
Hyvä ajattelu. Näin se on ja pitäisi olla jollei halua omaa elämäänsä tuhota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ajattelu. Näin se on ja pitäisi olla jollei halua omaa elämäänsä tuhota.
Ukkosa menettänei o enemmän ku haukat !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta, mutta tämä ei anna ihan sitä mitä haluaa.
Itseppä olet valinnut tilanteesi ja siihen sinun on tyydyttävä ellet sitten käy kokeilemassa jossain eri vaihtoehtoja jos vaikka löytyisi ihmisten joukosta joku joka antaa sitä mitä haluat jos olet sitten silloinkaan tyytyväinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseppä olet valinnut tilanteesi ja siihen sinun on tyydyttävä ellet sitten käy kokeilemassa jossain eri vaihtoehtoja jos vaikka löytyisi ihmisten joukosta joku joka antaa sitä mitä haluat jos olet sitten silloinkaan tyytyväinen.
Sä et taida päästellä rollimiehelle rupattelija ihan täysillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukkosa menettänei o enemmän ku haukat !!
Mitään muuta toivois ku pääsis eroon kunnialla vähin äänin... v-ähin äänin tuskin onnistuu vois se jäädä henkiin en sitä toivo, että kuolis.
- Anonyymi
Ei ole oikeaa rakkautta jos haikailee jotain toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole oikeaa rakkautta jos haikailee jotain toista.
No eikö tuossa ole sulle mies hyvä selitys miksei homma etene oikeassa elämässä? Mene vaikka sillä näissä miehen jupinoissa
- Anonyymi
No ota ero sitte..vai etkö uskalla
- Anonyymi
Voi kuule menossa o jo
- Anonyymi
Kaikista siiteintä ja oikeudenmukaista on erota! Se ei ole oikein toista kohtaan- tiedän Ap-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikista siiteintä ja oikeudenmukaista on erota! Se ei ole oikein toista kohtaan- tiedän Ap-
Mielummin erota jos ei osaa olla haikailematta muita tai muuta. Mikään vois olla paskempaa kun toinen kuvittelee olevansa onnellisessa suhteessa ja toinen kuikuilee jotain ihan muuta. Suoraan pitää olla rehellinen vai SÄÄLISTÄ olla huijaamassa sitä toista? Siinä miettimistä! Kun on luvanut" jokainen on aikuinen ja osaa pitää itse itsestään huolta. Niinhän se pitäis olla eikä niin että toinen on joku kainalosauva joka toteuttaa kaikki säälittävän kusetettavan unelmat. Eikä sitten kuitenkaan ole totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkää ahdasmielistä länkytystä noi uskolisuuspuheet.
- Anonyymi
Sama täällä, sika olen., kai. Ja sit toisaalta, luin ihan pätevästä lähteestä, että on ihan normaalia joskus ihastua toiseen vaikka onkin parisuhteessa. Oma parisuhteeni on kestänyt jo pari vuosikymmentä ja tämä on nyt ensimmäinen iso ihastus toiseen henkilöön parisuhteen aikana. Moni tuntuu ajattelevan täällä, että pitäisi heti erota nykyisestä pitkästä suhteesta, kun ihastuu toiseen. Itse en ole niin impulsiivinen vaan haluan ymmärtää miksi olen ihastunut toiseen. Ehkä tämä lopulta johtaa eroon, ehkä ei. Mutta joo, leimatkaa maailman paskimmaksi puolisoksi jos se helpottaa sun oloa. Eli olen ajatuksissani jo pettänytkin, heitä ensimmäinen kivi, jos sä et koskaan ajattele mitään väärää..
- Anonyymi
Ihastuminen ei mitään haittaa! Aika yleensä näyttää tien suunnan, mutta pitkässä suhteessa on hyvä taistella jos siinä on hyvää!
- Anonyymi
Ihan turha mitään huonoa omaatuntoa kantaa, jos on läpimätä suhde tai avioliitto kuten mulla. Ajattelin lähteä taas kulkemaan tällä kertaa yksin. Eihän se suhdekaan mikään hyvä voi olla jos kaihertaa joku muu mielessä. Riippuu tietysti mihin ihminen tyytyy. Kyllä se niin vaan on, että elämä on todella lyhyt. Yks hujaus kun on loppu. Niin kyllä sillä on hitosti merkitystä miten sen lopun viettää ja kenen kanssa! Voi viettää hyvin yksinkin, mutta Ei sellasen josta tulee paha olo. Hulluahan se on sellaseen kärsimykseen tyytyä. Täytyy rakastaa elämää ja itseänsä. Jokainen on ainutlaatuinen ja ansaitsee hyvää kohtelua rakkautta jne. Tai aina voi tulla paremmaksi ihmisesksi. Tyhmä ämmä taas täällä tuulelle huutelee ni älkää välittäkö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuminen ei mitään haittaa! Aika yleensä näyttää tien suunnan, mutta pitkässä suhteessa on hyvä taistella jos siinä on hyvää!
Niin mäkin ajattelin vuosia sitten, ettei pikku ihastus ole niin väärin. Vastakaiku tosin veti maton jalkojen alta, ja olin hukassa tunteiden kanssa. Päätin taistella olemassaolevan suhteen kanssa, tein töitä sen eteen hartiavoimin, mutta "pikku" ihastus ei pyyhkiytynyt mielestä. Sika olen siis edelleen. Pitääkö vaan taistella vieläkin vain sen takia että suhde on pitkä?
- Anonyymi
Erotaan sit ei tarvitse olla sikoja!!! Just vakaasti päättänyt erota. On vaan täytynyt odottaa sopivaa hetkeä. Luulen että se hetki on nyt lähempänä kuin koskaan. Se toinen saa keskittyä rahakasoihinsa ja minä vapauteen.
- Anonyymi
Kyl me se jani tiietään.
- Anonyymi00041UUSI
Kuka se toinen oli?
- Anonyymi
Varo paistan sut
- Anonyymi
Irrota vaan siitä naisestasi. Täällä odotan häntä .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506