Toisen asuntoon murtautuminen

Anonyymi-ap

Näin kummaa unta viime yönä.

Murtaudun jonkun asuntoon, tai itseasiassa avaan oven ilman lupaa. Menen asuntoon mutta siellä onkin joku mies imuroimassa eikä kuule että olen sisällä asunnossa. Säikähdän tätä unessa ja yritän mennä hiljaa takaisinpäin. Avaan ulko-oven uudestaan, paikkaan sen täysillä kiinni ja lähden juoksemaan. Ovi ei mennyt kiinni asti vaan jäi auki koska paiskasin sen liian kovaa. Juoksen autolleni joka on punainen Toyota ja käynnistän auton. Auto on parkkipaikalla suoraan asunnon oven edessä. Juuri ennenkin olen lähdössä mies tulee asunnon ovelle jossa juuri olin ja katselee ja etsii ympäriinsä. Lähden ajamaan ja pääsen kotiin.
Uni jatkuu siten, että tuo mies kenen asunnossa olin on kertonut kuulleensa että joku on poistunut asunnosta ja pihalta on lähtenyt joku punaisella Toyotalla. Unessa huomaan jännittäväni paljon ja miettiväni pakokeinoja (miksi?) uni loppuu pian tämän jälkeen jättäen mielen ihan ammolleen. Uni jäi todella hyvin päähän, joten uskon että tällä on syvempikin merkitys. En ymmärrä, miksi olin menossa toisen asuntoon luvatta ensinnäkään.

3

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toisen ihmisen asunto on hänen privaattialuetta. Ehkä tämä jotenkin pyörii riskin ympärillä. Haluaisitko toimia jotenkin eri tavalla tai etsiä erilaisia tapoja kenties elämässäsi mutta ne ovat jotenkin riskinkaltaisia? Pelkäät että se on sinulle kiellettyä aluetta. Tässähän ei tosiaan tarvitse olla kuin joku lähestymistapa ei siis mitään laitonta tai moraalisesti väärää, mutta aivosi ajattelevat että se on toisen tilaan tunkeutumista tai että se ei ole sinun vaan jonkun muun alaa? Kyse voi siis olla ihan niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin toisen käytösmallista tai tavasta toimia elämässä. Autolla ajaminen tarkoittaa oman elämän hallintaa, sinä käytit sitä pakenemiseen. Pelkäsit että paljastut. Punainen väri on vaaraa, intohimoa ja jopa muutoksen merkki. Toki itse tulkitset unesi parhaiten, mutta ehkä tässä on hieman vinkkejä miten avata sitä itsellesi.

• Anonyymi

Ettäkö oikein Toyotalla?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      225
      6713
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      140
      5608
    3. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      305
      3686
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3520
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      125
      2537
    6. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      23
      2270
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2200
    8. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      60
      2054
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1813
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      106
      1574
    Aihe