Ikävä sinua 😥en kestä
Rakas mulla on
19
536
Vastaukset
- Anonyymi
Samma på här!! Raastavaa tämä ikävä.
- Anonyymi
Turtuuhan tässä. Ja sikku menee liiaallisuuksiin niin turruttaa. Ei oo ikinä ollu näin hyväkskäytetty olo. Mut pää niin tyhmä et mitä voi olettaa.
- Anonyymi
Jep. Näin se on. Silti jotenkin nautin meidän oudosta suhteesta niin paljon. On ilo myös, kaikki tunneskaalan tunteet läsnä.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Näin se on. Silti jotenkin nautin meidän oudosta suhteesta niin paljon. On ilo myös, kaikki tunneskaalan tunteet läsnä.
ApMillainen on outo suhde jos täälä ikävöit kerro lisää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApNo mut hyvä hei nautiskeleppa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen on outo suhde jos täälä ikävöit kerro lisää?
Koitahan jo rauhottua tuon gubbegalluppis kanssa😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitahan jo rauhottua tuon gubbegalluppis kanssa😂
No vähän voin myöhemmin avata. Nyt pitää siivota mökkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut hyvä hei nautiskeleppa
Aionkin sen tehdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen on outo suhde jos täälä ikävöit kerro lisää?
Kerron omasta puolesta. Olen oppinut lukemaan häntä, milloin sopii jutella ja milloin ei. Sanamuodoista, lauserakenteista tiedän onko hän millä tuulella. Sekin onko sopivaa vitsailla vai ei.
Valloittava hymy on päiväni pelastus, tulen siitä niin hyvälle tuulelle ja onnelliseksi. Hän on helmi mun päivissä. Jos en häntä näe on niin masentavaa koko loppuillan. ❤️❤️❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerron omasta puolesta. Olen oppinut lukemaan häntä, milloin sopii jutella ja milloin ei. Sanamuodoista, lauserakenteista tiedän onko hän millä tuulella. Sekin onko sopivaa vitsailla vai ei.
Valloittava hymy on päiväni pelastus, tulen siitä niin hyvälle tuulelle ja onnelliseksi. Hän on helmi mun päivissä. Jos en häntä näe on niin masentavaa koko loppuillan. ❤️❤️❤️Voih 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApMiten tunnistit minut tuosta? Meidän suhde on outo vain siksi, että se on 200 ihmisen kimppasuhde anonyymipalstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valloittava hymy on päiväni pelastus, tulen siitä niin hyvälle tuulelle ja onnelliseksi. Hän on helmi mun päivissä. Jos en häntä näe on niin masentavaa koko loppuillan. ❤️❤️❤️Onko ne lauserakenteet täällä palstalla myös ja sinä tunnistat? Et kai ole se horoMnaikkonen?
- Anonyymi
Minulla on myös ikävä häntä.
- Anonyymi
Niin minullakin. Meitä on näköjään useampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minullakin. Meitä on näköjään useampi.
Minäkin niin ikävöin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin niin ikävöin.
Haistakaa jo vttu. Riittää kun yksi sanoo sen. olette lukijoille kuin yksi pää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haistakaa jo vttu. Riittää kun yksi sanoo sen. olette lukijoille kuin yksi pää.
En jaksa nyt haistaa, joku toinen kerta sit ja kauhia ikävä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa nyt haistaa, joku toinen kerta sit ja kauhia ikävä on.
Universaali ikävä kaikkia elollisia olentoja.
- Anonyymi
Kukas sinä sitten oikein olet ja miksi minua ikävöit?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506