Epätietoisuuden, surun ja kaipuun, mitä tunnen💔
Luethan silmistäni sen
22
555
Vastaukset
- Anonyymi
Samat sanat sinulle ja hillittömän halun koskettaa ❤️
Ei ole sellaisia silmiä näkynyt.
- Anonyymi
Ei se näy. Opettele lisää.
- Anonyymi
No voi juku jos palstamiehen signaalei ei näy
- Anonyymi
Yritän. Ei mitään.. Itketään sit yhessä. En saa silmiäni enää ees auki kunnol ku ne on nii muurautuneet ja turvoksis. Them dropss valuu kokoajan leikkaan ihan liikaa tsipalii
- Anonyymi
Lopeta se jatkuva kaljan juonti ni turvotus laskee.
- Anonyymi
Ikävä on
- Anonyymi
Luen.
- Anonyymi
Etsä oo mitään koskaan tuntenut...
Omia höpinöitä- Anonyymi
Tuskin oli sulle ainakaan palstanegatiivi! Luulet kaikkein viestien olevan just sulle.
Ihmettelen jos kukaan haluu edes tuntee.
- Anonyymi
Näin sinut (et nähnyt minua), hymyilit ja puhuit ihmisjoukolle. Et näytä siltä, että olet ikävöit...
- Anonyymi
no tämä ei ollu ainakaa minulle..
- Anonyymi
En ole nähnyt silmiäsi nyt rakas mies. Rakkaani olet silti.
- Anonyymi
Etkä näekään turvotuksen alta
- Anonyymi
Tuo ne silmät tänne niin sitten.
Saman näkee mun silmistä. 💔- Anonyymi
No millä ne silmät irrottaa ja tuo? Tekosilmät jos on, niin onnistuu.
- Anonyymi
Luen, tunnen sen myös kohdatessa. Olen åahoillani jos aiheutan ikäviä tuntemuksia tai kiusallisia tilanteita. Tiedät että pidän sinusta enkä koskaan loukkaisi sinua tarkoituksella enkä tahattomasti, enkä antaisi sitä kenenkään muunkaan tehdä.
https://youtu.be/WsIPhpSJb8s- Anonyymi
Me emme kohtaa.
- Anonyymi
Okei, jaksuja. Lue viestisi
- Anonyymi
Bullshit
- Anonyymi
kyl mä sen taisin jotenkin aistia susta rakas muruseni 😥 ehän mä mitenkää pysty käsittelee tätä asiaa 💔 mä vaa toivon et sä oisin onnellinen, ja et sul ois rakastavia välittäviä ihmisiä elämässä, sä tarviit jonku jka hellii ja huolehtii sinusta 🤗💖 ei tästä muuten tuu mitään 😪 oon itsekki ihan tos samas tilantees en jaksa enää 💘 anteeksi jos en ehkä enää herää uuteen aamuun 😪 älä syytä itseäsi, olit elämäni nainen 💖 ainoa ystäväni, tärkein ja rakkain ihminen elämässäni 💖 haluun vaan pois 💔 on niin sinua ikävä 😔💖
https://www.youtube.com/watch?v=GCOdaJB21HA 😴😥🎗️🤍🕊️🙏 - Anonyymi
Kuulepa varattu horotsu, en lue enää mitään,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506