Kertoo sen työstä pitkän kirjotuksen kanssa ig ssä. Tuo nainen se tykkää avautua asioista.
Jasmin rehellisenä
96
1429
Vastaukset
- Anonyymi
Saisiko tänne kopion? En pääse instaan lukemaan. Kiinnostaisi Jasminin mielipide puhelinmyynnistä. Vai mitä siellä lukee?
- Anonyymi
Haha, ootko joutunut estetyksi?
- Anonyymi
Tässä; "Menin jotain kuusi ja puoli vuotta sitten puhelinmyyntialan yritykseen töihin. Periaatteessa halusin vain kotoa jonnekin, koska vuosikaudet olin mm. kirjoittanut blogeja työkseni. Halusin pois neljän seinän sisältä niin sanotusti. Hain jotain toimistolla tehtävää työtä Oulusta ja hain yhteen paikkaan, pääsin työhaastatteluun ja aloitin siellä työt parin päivän päästä."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä; "Menin jotain kuusi ja puoli vuotta sitten puhelinmyyntialan yritykseen töihin. Periaatteessa halusin vain kotoa jonnekin, koska vuosikaudet olin mm. kirjoittanut blogeja työkseni. Halusin pois neljän seinän sisältä niin sanotusti. Hain jotain toimistolla tehtävää työtä Oulusta ja hain yhteen paikkaan, pääsin työhaastatteluun ja aloitin siellä työt parin päivän päästä."
Eihän tuossa ole kuin pikku pätkä! Kertoo siitä ensimmäisestä puhelinmyyntifirmasta jmgroovesta. Missä loppu jutusta? Miksi lähti jmgroovelta, miksi lähti prime salesilta?
- Anonyymi
Kaukana rehellisestä. Ei voi myöntää saaneensa potkut edellisestä työpaikasta.
- Anonyymi
Tuosta päivityksessä tuskin mikään on totta. Totta on se että ryyppäsi työajalla ja sai potkut sen takia.
Kertoo olevansa tarkka työpaikastaan silti Renoan huijarifirma kelpasi, tuskin olisi muualle päässyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta päivityksessä tuskin mikään on totta. Totta on se että ryyppäsi työajalla ja sai potkut sen takia.
Kertoo olevansa tarkka työpaikastaan silti Renoan huijarifirma kelpasi, tuskin olisi muualle päässytMiksi lähti jMGroovelta? Ja miksi nyt Prime Salesilta on lähtenyt keväällä useita muitakin kuten tuossa toisessa ketjussa kerrotaan?
Eikö kukaan saa kopioitua sitä Jasminin instajuttua kokonaan tänne? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi lähti jMGroovelta? Ja miksi nyt Prime Salesilta on lähtenyt keväällä useita muitakin kuten tuossa toisessa ketjussa kerrotaan?
Eikö kukaan saa kopioitua sitä Jasminin instajuttua kokonaan tänne?"Jasmin Vähäkangas
10 t ·
No niin. Tästä aiheesta oon halunnut kirjoittaa/postata jotain jo useamman vuoden ajan, mutta koska tästä voisi pitää vuorokauden kestävän luennon, oon lykännyt asiaa.
Menin jotain kuusi ja puoli vuotta sitten puhelinmyyntialan yritykseen töihin. Periaatteessa halusin vain kotoa jonnekin, koska vuosikaudet olin mm. kirjoittanut blogeja työkseni. Halusin pois neljän seinän sisältä niin sanotusti. Hain jotain toimistolla tehtävää työtä Oulusta ja hain yhteen paikkaan, pääsin työhaastatteluun ja aloitin siellä työt parin päivän päästä.
En itsekään suhtautunut ennakkoon mitenkään ylitsevuotavan positiivisesti noihin puhelinhommiin, mutta koska jo siitä ekasta päivästä alkaen työni keskittyikin ajanvarauksiin eli buukkauksiin, niin tykästyin työhön nopeasti. Muutenkin se tuntui itselle sopivalta, oonhan vuosikausien ajan ollut juontamassa ja emännöimässä milloin mitäkin kissanristiäisiä.
Siinä ekassa firmassa olin noin kaksi ja puoli vuotta; siihen asti, kun toimistoja vähennettiin ja minunkin olisi pitänyt siirtyä sähkömyynnin pariin. En kokenut sitä sopivaksi, koska oon aina vihannut numeroita (oon vaan huono matikassa) enkä tykkää puhua rahasta (siksi tilaan ja ostan tavaroita mieheltäni salassa).
Jatkuu kommenteissa…" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jasmin Vähäkangas
10 t ·
No niin. Tästä aiheesta oon halunnut kirjoittaa/postata jotain jo useamman vuoden ajan, mutta koska tästä voisi pitää vuorokauden kestävän luennon, oon lykännyt asiaa.
Menin jotain kuusi ja puoli vuotta sitten puhelinmyyntialan yritykseen töihin. Periaatteessa halusin vain kotoa jonnekin, koska vuosikaudet olin mm. kirjoittanut blogeja työkseni. Halusin pois neljän seinän sisältä niin sanotusti. Hain jotain toimistolla tehtävää työtä Oulusta ja hain yhteen paikkaan, pääsin työhaastatteluun ja aloitin siellä työt parin päivän päästä.
En itsekään suhtautunut ennakkoon mitenkään ylitsevuotavan positiivisesti noihin puhelinhommiin, mutta koska jo siitä ekasta päivästä alkaen työni keskittyikin ajanvarauksiin eli buukkauksiin, niin tykästyin työhön nopeasti. Muutenkin se tuntui itselle sopivalta, oonhan vuosikausien ajan ollut juontamassa ja emännöimässä milloin mitäkin kissanristiäisiä.
Siinä ekassa firmassa olin noin kaksi ja puoli vuotta; siihen asti, kun toimistoja vähennettiin ja minunkin olisi pitänyt siirtyä sähkömyynnin pariin. En kokenut sitä sopivaksi, koska oon aina vihannut numeroita (oon vaan huono matikassa) enkä tykkää puhua rahasta (siksi tilaan ja ostan tavaroita mieheltäni salassa).
Jatkuu kommenteissa…""Jasmin Vähäkangas
Toiseen tuon alan työpaikkaani pääsin kuukausien odotuksen jälkeen ja olin maailman onnellisin. Sain jatkaa buukkaustöitäni ja siirtyä tekemään niitä hommia enemmän yrityksille kuin kuluttajille. Siinä firmassa viihdyin reilut kolme ja puoli vuotta. Vasta työsuhteeni päätyttyä tajusin, kuinka loppu olin ollut henkisesti jo pitkään. Oon ihminen, joka ottaa kaiken 100 % tosissaan ja olin (kaikkien läheisteni mielestä) ehkä vikat pari vuotta kuin jonkin kultin tai lahkon jäsen. Tiedän, ei tervettä. Kaiken tuon jälkeen tarvitsin mukavan muutaman kuukauden tauon. Sain miettiä rauhassa, haluanko jatkaa samalla alalla vai etsinkö jotain muuta.
Totta kai halusin jatkaa samanlaisten töiden parissa, koska nautin niistä onnistumisista ja siitä hyvänolontunteesta hyvän päivän päätteeksi. Teen töitä nykyään etänä, mikä on luultavasti ihan hyvä; en ole liian kiinni työpaikassani, enkä laita työtäni kaiken muun edelle. Otan sen työnä, josta saan palkkaa ja josta nautin. Ehkä se kolmas kerta sanoo toden tässäkin. 😉
Yleisesti ottaen puhelinmyynti- tai buukkaustöistä puhutaan aivan liian rumasti. Tiedän toki, että alalla on joitain aivan kamalia yrityksiä, jotka toimivat ilman mitään periaatteita. Siksi oon itse ollut aina tarkka siitä, millaiseen firmaan oon hakenut töihin. Mulla on mm. aina ollut hyvä pohjapalkka ja oon tehnyt niitä hommia, mistä tykkään. Tätä alaa ajatellessa ihmiset vain monesti niputtavat kaikki toimijat samaan, eivätkä edes halua nähdä niiden eroja.
Mielestäni kaikella työllä on tarkoituksensa ja itse ainakin arvostan jokaista työtä ja jokaista alaa. Tärkeintä on se, että jokainen löytää itselleen sen sopivan homman. Emme me ole täällä miellyttääksemme muita. "
Ole hyvä. - Anonyymi
Rehellisyys vaatisi, että tunnustaa ongelmansa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi lähti jMGroovelta? Ja miksi nyt Prime Salesilta on lähtenyt keväällä useita muitakin kuten tuossa toisessa ketjussa kerrotaan?
Eikö kukaan saa kopioitua sitä Jasminin instajuttua kokonaan tänne?Jasmin itse sai potkut, koska juopotteli työajalla, sitä hän ei tässä päivityksessä kertonut.
Oletko tietoinen että puhelinmyyjillä on iso vaihtuvuus. Tekijöitä tulee ja menee oli mikä hyvänsä firma. Ainakin johdon naamat näyttää edelleen samalta firman nettisivuilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jasmin Vähäkangas
Toiseen tuon alan työpaikkaani pääsin kuukausien odotuksen jälkeen ja olin maailman onnellisin. Sain jatkaa buukkaustöitäni ja siirtyä tekemään niitä hommia enemmän yrityksille kuin kuluttajille. Siinä firmassa viihdyin reilut kolme ja puoli vuotta. Vasta työsuhteeni päätyttyä tajusin, kuinka loppu olin ollut henkisesti jo pitkään. Oon ihminen, joka ottaa kaiken 100 % tosissaan ja olin (kaikkien läheisteni mielestä) ehkä vikat pari vuotta kuin jonkin kultin tai lahkon jäsen. Tiedän, ei tervettä. Kaiken tuon jälkeen tarvitsin mukavan muutaman kuukauden tauon. Sain miettiä rauhassa, haluanko jatkaa samalla alalla vai etsinkö jotain muuta.
Totta kai halusin jatkaa samanlaisten töiden parissa, koska nautin niistä onnistumisista ja siitä hyvänolontunteesta hyvän päivän päätteeksi. Teen töitä nykyään etänä, mikä on luultavasti ihan hyvä; en ole liian kiinni työpaikassani, enkä laita työtäni kaiken muun edelle. Otan sen työnä, josta saan palkkaa ja josta nautin. Ehkä se kolmas kerta sanoo toden tässäkin. 😉
Yleisesti ottaen puhelinmyynti- tai buukkaustöistä puhutaan aivan liian rumasti. Tiedän toki, että alalla on joitain aivan kamalia yrityksiä, jotka toimivat ilman mitään periaatteita. Siksi oon itse ollut aina tarkka siitä, millaiseen firmaan oon hakenut töihin. Mulla on mm. aina ollut hyvä pohjapalkka ja oon tehnyt niitä hommia, mistä tykkään. Tätä alaa ajatellessa ihmiset vain monesti niputtavat kaikki toimijat samaan, eivätkä edes halua nähdä niiden eroja.
Mielestäni kaikella työllä on tarkoituksensa ja itse ainakin arvostan jokaista työtä ja jokaista alaa. Tärkeintä on se, että jokainen löytää itselleen sen sopivan homman. Emme me ole täällä miellyttääksemme muita. "
Ole hyvä."Siksi oon itse ollut aina tarkka siitä, millaiseen firmaan oon hakenut töihin."
Jäänyt ilmeisesti renoa Googlettamatta kun sehän on kaikkea muuta kuin hyvämaineinen.
Nyt kun hän on etätöissä niin voi rauhassa juopotella työajalla kun kukaan ei ole tarkkailemassa työkuntoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Siksi oon itse ollut aina tarkka siitä, millaiseen firmaan oon hakenut töihin."
Jäänyt ilmeisesti renoa Googlettamatta kun sehän on kaikkea muuta kuin hyvämaineinen.
Nyt kun hän on etätöissä niin voi rauhassa juopotella työajalla kun kukaan ei ole tarkkailemassa työkuntoaNo humalaisen kyllä kuulee äänestäkin, joten en usko hänen juovan työajalla. Enkä usko juoneenkaan siellä edellisessä paikassa. Pelkkää huhua kun oikeaa syytä ei tiedetä, ja jotain pitää keksiä mistä juoruta. Juopottelu irtisanomisen syyksi on se helpoin, toinen on jatkuva myöhästely. Näitä siis eniten arvaillaan kun arvaillaan ja huhutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No humalaisen kyllä kuulee äänestäkin, joten en usko hänen juovan työajalla. Enkä usko juoneenkaan siellä edellisessä paikassa. Pelkkää huhua kun oikeaa syytä ei tiedetä, ja jotain pitää keksiä mistä juoruta. Juopottelu irtisanomisen syyksi on se helpoin, toinen on jatkuva myöhästely. Näitä siis eniten arvaillaan kun arvaillaan ja huhutaan.
Alkoholistit osaavat olla taitavia ja tietävät sen rajan minkä verran kestää ottaa ettei näytä humalaiselta. Täällä on porukan vaikea uskoa että alkoholi oli potkujen syy. Onhan tämä kyseinen henkilö ajanut autoakin kännissä. Että hyvin maistuu viini ja on maistunut pitkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jasmin itse sai potkut, koska juopotteli työajalla, sitä hän ei tässä päivityksessä kertonut.
Oletko tietoinen että puhelinmyyjillä on iso vaihtuvuus. Tekijöitä tulee ja menee oli mikä hyvänsä firma. Ainakin johdon naamat näyttää edelleen samalta firman nettisivuilla.Jos puhelinmyyjillä on iso vaihtuvuus kuten kirjoitit, niin miksi täällä sitten jonkun Jasminin firmasta lähtöä on jaksettu arvailla ja arvuutella jo puoli vuotta?
Ei mitään järkeä, täysin ristiriitaista! Joten annettaisko jo olla koska totuutta irtisanomisen syystä ei kukaan tiedä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos puhelinmyyjillä on iso vaihtuvuus kuten kirjoitit, niin miksi täällä sitten jonkun Jasminin firmasta lähtöä on jaksettu arvailla ja arvuutella jo puoli vuotta?
Ei mitään järkeä, täysin ristiriitaista! Joten annettaisko jo olla koska totuutta irtisanomisen syystä ei kukaan tiedä.Näissä eri ketjuissa on jo helmikuusta asti puhuttu heidän potkuista. Valehdelleet että on ylimääräistä vapaata töistä tai lomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos puhelinmyyjillä on iso vaihtuvuus kuten kirjoitit, niin miksi täällä sitten jonkun Jasminin firmasta lähtöä on jaksettu arvailla ja arvuutella jo puoli vuotta?
Ei mitään järkeä, täysin ristiriitaista! Joten annettaisko jo olla koska totuutta irtisanomisen syystä ei kukaan tiedä.Ei tarvii arvuutella.. Osanottu jo monesti, useassa kommentissa. Jasmin sai potkut. Irtisanomisen syyt on aina painavia, muuten niitä olisi Suomessa paljon enemmän. Ei palanut loppuun tai muuta höpötystä jota tolla "avautumisella" yritti taas väittää. Varmaan vieläkin hehkuttas joka käänteessä Primesalesta jos ois saanut jäädä. Ukkonsa pistettiin perässä pihalle. Samoin painavin perusten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvii arvuutella.. Osanottu jo monesti, useassa kommentissa. Jasmin sai potkut. Irtisanomisen syyt on aina painavia, muuten niitä olisi Suomessa paljon enemmän. Ei palanut loppuun tai muuta höpötystä jota tolla "avautumisella" yritti taas väittää. Varmaan vieläkin hehkuttas joka käänteessä Primesalesta jos ois saanut jäädä. Ukkonsa pistettiin perässä pihalle. Samoin painavin perusten.
Niin asioista tulee totta, kun monesti vaan sanotaan. 😂 Idiootit.
- Anonyymi
Hyvä, että Jasmin tekee kuitenkin töitä. Makasi ja lorvi kotona äidin vintillä elättinä, tai miesten siivellä koko elämänsä, ennen kuin kiinteistörenki patisti työelämään.
- Anonyymi
Hyvä asia koska hän sai tätä ja lopettakaa mollaamiset, miksi ette osaa olla iloisia toisten ihmisten puolesta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä asia koska hän sai tätä ja lopettakaa mollaamiset, miksi ette osaa olla iloisia toisten ihmisten puolesta ?
Negatiivinen henkilö kokee uhkaa ja katkeruutta ja kuvittelee et toisen onni ja menestyminen on jostain syystä siten pois .
- Anonyymi
Ja nyt joutuukin itse miestänsä elättämään kun toinen on ulosotossa. Ei voi elää siivellä miehensä asunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt joutuukin itse miestänsä elättämään kun toinen on ulosotossa. Ei voi elää siivellä miehensä asunnolla.
Olen käsittänyt näistä kirjoituksista, että Markokin jossain töissä käy. Eikö? Joten ei silloin tarvitse toista elättää, ulosottoon menee osa Markon palkasta, osa jää itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käsittänyt näistä kirjoituksista, että Markokin jossain töissä käy. Eikö? Joten ei silloin tarvitse toista elättää, ulosottoon menee osa Markon palkasta, osa jää itselleen.
Kolmasosa palkasta menee ulosottoon, joten ei varmasti paljon jää käteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja elatusmaksutkin pitää viikonloppu isän maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myyntitöissä helposti jää käteen 3000€, siitä uo vie max 50%. Ihan jää henkiin noilla rahoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myyntitöissä helposti jää käteen 3000€, siitä uo vie max 50%. Ihan jää henkiin noilla rahoilla.
Tuollaisen palkan saa nykypäivänä töistä kuin töistä, eikä ole mikään huippu palkka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan heidän työpaikassa noin paljon jää käteen, mainostavat työpaikkailmoituksessa että keskipalkka on n. 2700€. Ja siitä tietenkin verot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko tämän työpaikka on selvinnyt? Sehän oli Jassun päivityksen mukaan töissä mutta kuka sen oikeasti tietää onko vai ei...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaisen palkan saa nykypäivänä töistä kuin töistä, eikä ole mikään huippu palkka!
Onkohan kommentoijilla mitään käryä paljonko pitää olla bruttopalkka, että jää 3000 käteen? Voin kertoa, että aika paljon.
- Anonyymi
Como.fi on juttua myös Jasminin työpaikoikoista, vai lieneekö sama mitä instassa, en lukenut tarkemmin.
- Anonyymi
Kuka tuota 90-luvun jäänettä lukee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tuota 90-luvun jäänettä lukee
Entiset nuoret eli 90-luvulla nuoruuttaan eläneet nykyisin keski-ikäiset naiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entiset nuoret eli 90-luvulla nuoruuttaan eläneet nykyisin keski-ikäiset naiset.
Eikö se Jasminkin jo keski-ikäinen ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se Jasminkin jo keski-ikäinen ole?
Kyllä se on kun ikää on yli 40v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on kun ikää on yli 40v
Keski-ikä on 45-65.
- Anonyymi
Jasmin selittää aina mustaa valkeaksi. Nytkin kaiken kirjoittamansa tarkoittaa päinvastaista. Primesaleskin muuttui "kulliksi".
- Anonyymi
Opettele lukemaan ennenkuin kommentoit, kiitos. Vai onko ongelmasi luetun ymmärtäminen? Molemmat tod.näk.
- Anonyymi
Minulla jäi tuosta jutusta lähinnä mieleen tämä "Mulla on aina ollut hyvä pohjapalkka ja oon tehnyt niitä hommia, mistä tykkään." Siis miten huonosti hän on myynyt, jos pohjapalkka on muka ollut hyvä? Eihän Jasminin tulot nyt mitään erityisen hyvät ole koskaan ollut!
- Anonyymi
Tarkoittaa ehkä sitä kun monessa puhelinmyyntifirmassa on vain provisiopalkka eli rahaa tulee vain myynneistä. Ei mitään pohjapalkkaa alla turvana huonolle myyntikuukaudelle. Tai joissain pohjapalkka määräytyy niiden provisioiden mukaan.
- Anonyymi
Näin lukee heidän sivuilla: Palkkaus koostuu kiinteästä kuukausipalkasta 1500–2000 € ja tämän päälle saat hyvät bonukset tekemäsi työpanoksen mukaan.
Renoan palkkauksesta en tiedä että onko siellä minkälainen pohjapalkka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin lukee heidän sivuilla: Palkkaus koostuu kiinteästä kuukausipalkasta 1500–2000 € ja tämän päälle saat hyvät bonukset tekemäsi työpanoksen mukaan.
Renoan palkkauksesta en tiedä että onko siellä minkälainen pohjapalkkaTuon mukaan Jasmin on myynyt 1000-1500 euroa kuukaudessa, eli tosi vähän!😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon mukaan Jasmin on myynyt 1000-1500 euroa kuukaudessa, eli tosi vähän!😂
Ei, vaan sitä, että on saanut 2000 kuussa pohjapalkkaa ja sen päälle provisiot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan sitä, että on saanut 2000 kuussa pohjapalkkaa ja sen päälle provisiot.
No niinhän mä just sanoin, jos puhutaan hänen tienanneen 3000 euroa kuukaudessa, siinähän on pohjapalkka mukana.
Niin taisi tuo joku vuosi tienata 36.000 euroa vuodessa. Sehän tekee n. 3000 euroa kuukaudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinhän mä just sanoin, jos puhutaan hänen tienanneen 3000 euroa kuukaudessa, siinähän on pohjapalkka mukana.
Niin taisi tuo joku vuosi tienata 36.000 euroa vuodessa. Sehän tekee n. 3000 euroa kuukaudessa.Tuskin nyt noin paljon kun heidän keskimääräinen kk palkka on 2700€ työpaikkailmoituksen mukaan. Ja pitäähän hänenkin verot maksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin taisi tuo joku vuosi tienata 36.000 euroa vuodessa. Sehän tekee n. 3000 euroa kuukaudessa.Helgan siivousämpäristä vetoa, että Hassu ei ole tienannut ikinä elämässään 3000euroa kuukaudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin nyt noin paljon kun heidän keskimääräinen kk palkka on 2700€ työpaikkailmoituksen mukaan. Ja pitäähän hänenkin verot maksaa
Kaikki puhelimyyntifirmat mainostaa, että tule meille töihin, meillä tienaat jopa 3000-7000euroa kuussa! Mikä on ihan älytöntä soopaa. Lupaavat paljon, koska alalle on vaikeaa saada porukkaa töihin. Oikeasti monilla ei pää kestä soitella 200 puhelua päivässä ja saada luuria korvaan ja huutoa. Ne jotka kestää sitä, eivät nekään suuria summia tienaa, pohjapalkan ja ehkä vähän hiluja päälle. Jos joku firma maksaa 2000e pohjapalkkaa, tulee koeaikana kenkää, jos et myy niin paljon, että olet sen pohjapalkan verran vähintään tienannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki puhelimyyntifirmat mainostaa, että tule meille töihin, meillä tienaat jopa 3000-7000euroa kuussa! Mikä on ihan älytöntä soopaa. Lupaavat paljon, koska alalle on vaikeaa saada porukkaa töihin. Oikeasti monilla ei pää kestä soitella 200 puhelua päivässä ja saada luuria korvaan ja huutoa. Ne jotka kestää sitä, eivät nekään suuria summia tienaa, pohjapalkan ja ehkä vähän hiluja päälle. Jos joku firma maksaa 2000e pohjapalkkaa, tulee koeaikana kenkää, jos et myy niin paljon, että olet sen pohjapalkan verran vähintään tienannut.
Eipä tuolla Jassullakaan mitkään huimat tulot ole olleet, joten näkee tuostakin, ettei puhelinmyyntityöllä paljon tienaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helgan siivousämpäristä vetoa, että Hassu ei ole tienannut ikinä elämässään 3000euroa kuukaudessa.
Vahva veikkaus, että malliaikoina on sen verran tullut yhdestä esiintymisestä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahva veikkaus, että malliaikoina on sen verran tullut yhdestä esiintymisestä...
Tuskin sentään....ei varmasti ole maksettu 3000 euroa yhdestä esiintymisestä. Mieti vähän....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin sentään....ei varmasti ole maksettu 3000 euroa yhdestä esiintymisestä. Mieti vähän....
Niin joo, unohdin, että tämä ketju oli täynnä viihdealan ammattilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin joo, unohdin, että tämä ketju oli täynnä viihdealan ammattilaisia.
Viihdealan ammattilaisia? Mitä sun mielestäsi on viihdealan ammattilaiset?
- Anonyymi
👍👍👍👍👍👍🤣😂👍👍👍👍👍Ihan oikein, kyllä Jasminin "mallinkeikat" tiedetään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin joo ilmaiseksihan sitä keikoilla lauletaan ja tapahtumia juonnetaan. Aivan unohdin, että oikeita töitä ovat ainoastaan lähihoitajan ja laitospotilaan työt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näköjään et tiedä!
- Anonyymi
Tässä kirjoituksessa ei ole mitään rehellistä. Taas yksi tarina lisää
- Anonyymi
Hoihoi Oulun stalkkerit! Mikäs on kun ette vieläkään ole selvittäneet sitä Markon työpaikkaa? Onko töissä?
Jasminin työpaikan selvititte hetkessä, mutta Marko on unohdettu. Tarkkuutta nyt siihen kyttäykseen, muu maailma odottaa.- Anonyymi
Niin on lähipiiriä ja kaikki asiat varmaksi tiedetään, jännä ettei työpaikkaa tiedetä siltikään.
- Anonyymi
10:11 Oulun stalkkerit? Kommentoija näyttää olevan pihalla kuin lumiukko! Onko tuo Marko joku julkkis?
"muu maailma odottaa"? Mikä muu maailma, vai luuletko sinä olevasi muu maailma?🤣😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10:11 Oulun stalkkerit? Kommentoija näyttää olevan pihalla kuin lumiukko! Onko tuo Marko joku julkkis?
"muu maailma odottaa"? Mikä muu maailma, vai luuletko sinä olevasi muu maailma?🤣😂Taisi olla sarkastinen kommentti. Se onkin huumorin laji, joka ei tyhmille avaudu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"muu maailma odottaa"? Mikä muu maailma, vai luuletko sinä olevasi muu maailma?🤣😂Tuntuu tuo julkkis olevan, kun täällä senkin asioita niin kovasti mietitään. Tai jos ei olekaan ja valheita levitellään, niin sittenhän voi vetää kunnianloukkaussyytteet kirjoittajien niskaan. Kummin päin lie parempi?
- Anonyymi
Lapsia auttamaan läksyissä, hopihopi.
- Anonyymi
Samassa paikassahan nuo ovat taas.
- Anonyymi
Siis ovat taas samassa työpaikassa? Eli rakas aviomieskin (joka kuitenkin on ihan maisterimies), hankkii asiakkaita puhelimitse? Tuo on jo todellista läheisriippuvuutta. Mutta jokainen tyylillään...
- Anonyymi
Missä tämmöinen tieto on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tämmöinen tieto on?
Raahesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raahesta
No hyvä että Raahessa tietävät asiat, kun oululaisille ei valkene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmisissä asuu pahuus ja viha ? Antakaa nyt heidän olla ja toivottakaa heille onnea ja menestystä elämässään tulevaisuudessa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmisissä asuu pahuus ja viha ? Antakaa nyt heidän olla ja toivottakaa heille onnea ja menestystä elämässään tulevaisuudessa .
Pahuus asuu tässä pariskunnassa. Ihan aiheesta heitä inhotaan ja jopa vihataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa? Mitäpä pahaa se Jasmin on viime aikoina tehnyt jollekin? Tai aiemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ovat taas samassa työpaikassa? Eli rakas aviomieskin (joka kuitenkin on ihan maisterimies), hankkii asiakkaita puhelimitse? Tuo on jo todellista läheisriippuvuutta. Mutta jokainen tyylillään...
Mustasukkaisuus. Jos taas ovat samassa työpaikassa niin siellä on varmasti herralla huoli että rouva löytää taas uuden miehen työpaikalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tämän pariskunnan asiat kiinnostaa myös Raahessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi mätää omenaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustasukkaisuus. Jos taas ovat samassa työpaikassa niin siellä on varmasti herralla huoli että rouva löytää taas uuden miehen työpaikalta
Ai kun kotoa käsin tekee etätöitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että huoli on siinä, että mies löytäisi taas uuden kumppanin. Tosin kun on toivonut vaimonsa kuolemaa ja lupaillut haudalle kusemisella, voi naiset olla vähissä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että huoli on siinä, että mies löytäisi taas uuden kumppanin. Tosin kun on toivonut vaimonsa kuolemaa ja lupaillut haudalle kusemisella, voi naiset olla vähissä...
Toivottavasti naiset pysyvät kaukana tästä naistenhakkaajasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti naiset pysyvät kaukana tästä naistenhakkaajasta
Eikös tuo ihan oikeudessa todettu, että oli tekaistut syytteet ja meikillä yritetty esittää mustelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo ihan oikeudessa todettu, että oli tekaistut syytteet ja meikillä yritetty esittää mustelmia.
Oikeudessa todettiin, että todennäköisesti syyllinen, mutta todisteet ei riittäneet tuomioon. Se lukee ihan Jassun julkaisemassa päätöksessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeudessa todettiin, että todennäköisesti syyllinen, mutta todisteet ei riittäneet tuomioon. Se lukee ihan Jassun julkaisemassa päätöksessä.
Höpö höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.
Katosppa se päätös ja ymmärrä lukemasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoinen kommentti. Että ihan pahuus asuu tässä pariskunnassa! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän siinä niin lue. Jos oikeudessa syytteet hylätään, ei ole syyllistynyt tekoon. Se on hyvin yksinkertaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän siinä niin lue. Jos oikeudessa syytteet hylätään, ei ole syyllistynyt tekoon. Se on hyvin yksinkertaista.
"Käräjäoikeuden tuomiossa avataan, että syytteet on hylätty, koska Vähäkankaan väitetyistä teoista ei ole ollut tarpeeksi todisteita."
Eihän tässä tuomiossa sanota että syytön, vaan että ei ollut tarpeeksi todisteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
– Asianomistajan todentuntuinen ja vakuuttavakin kertomus tarvitsee virheettömyyyden varmistamiseksi tuekseen välillistä näyttöä esimerkiksi väitetyn rikoksen jälkeisistä tapahtumista ja seurauksista, oikeus perusteli tuomiossaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
– Asianomistajan todentuntuinen ja vakuuttavakin kertomus tarvitsee virheettömyyyden varmistamiseksi tuekseen välillistä näyttöä esimerkiksi väitetyn rikoksen jälkeisistä tapahtumista ja seurauksista, oikeus perusteli tuomiossaan.
Niin eli valehteli silmät päästään, eikä mitään näyttöä. Eipä ihmisiä aleta tuomitsemaan sillä perusteella, että jonkun palstalaisen fantasioissa hänessä "asuu pahuus". 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Käräjäoikeuden tuomiossa avataan, että syytteet on hylätty, koska Vähäkankaan väitetyistä teoista ei ole ollut tarpeeksi todisteita."
Eihän tässä tuomiossa sanota että syytön, vaan että ei ollut tarpeeksi todisteita.Niin, Suomen laki on siitä erikoinen, ettei pelkkien puheiden perusteella voi ketään tuomita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat ite olla se exä joka oli jutun tehny ja kun et oikeudessa pärjänny valheilla ni täällä koitat päteä. Pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat ite olla se exä joka oli jutun tehny ja kun et oikeudessa pärjänny valheilla ni täällä koitat päteä. Pelle.
Jos olisi ollut valhetta kaikki eikä mitään näyttöä, ei syyttäjä olisi nostanut syytettä. Nyt ei vain näyttö riittänyt pahoinpitelyn eikä lapsen hyväksikäytön osalta tuomioon. Mutta se, että syyttäjä näkee aiheelliseksi viedä asia oikeuteen kertoo oman tarinansa. Sen nyt kaikki ymmärtävät. Ei sinne mene asiat, joissa ei mitään todisteita olisi. Mutta Jasminin tilitystä väkivallasta odottelen jännityksellä. Se on aivan taatusti tulossa (kuvien kanssa) kunhan ero tulee. Eli jompikumpi löytää toisen ja vaihtaa taas "parempaan".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi ollut valhetta kaikki eikä mitään näyttöä, ei syyttäjä olisi nostanut syytettä. Nyt ei vain näyttö riittänyt pahoinpitelyn eikä lapsen hyväksikäytön osalta tuomioon. Mutta se, että syyttäjä näkee aiheelliseksi viedä asia oikeuteen kertoo oman tarinansa. Sen nyt kaikki ymmärtävät. Ei sinne mene asiat, joissa ei mitään todisteita olisi. Mutta Jasminin tilitystä väkivallasta odottelen jännityksellä. Se on aivan taatusti tulossa (kuvien kanssa) kunhan ero tulee. Eli jompikumpi löytää toisen ja vaihtaa taas "parempaan".
Sitä odotellessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katosppa se päätös ja ymmärrä lukemasi.
Katosppa! Juo vähemmän. Ei kai sulla ole siellä alaikäisiä huollettavia?
- Anonyymi
Jasmin ja Marko ovat nautiskelleet etanoista tänä iltana. Nam.
- Anonyymi
Ainahan eroissa eksillä voi tunteet vähän vääristellä.
- Anonyymi
Melkoinen olettamus existä. Tais olla taas vähäjärkisten opetuslapsen kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkoinen olettamus existä. Tais olla taas vähäjärkisten opetuslapsen kommentti.
Kalahti..”
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828