Ja sen jälkeen ei sitten tavattukaan. Mikä sinun tilanne on nyt? Ikävä aina silloin tullut. Tämä on mieheltä naiselle.
Muistatko hiihtolenkkimme 2014?
14
345
Vastaukset
- Anonyymi
Mä kans muistan yhen naisen vuodelta 2005. T. hk lenkki. Vihje!!
- Anonyymi
Häh :D
- Anonyymi
Kyllä varmaan joku random muistaa jonkun hikisen hiihtolenkin kymmenen vuoden takaa. On tääll jutut.
- Anonyymi
Kyllä se on mahdollista, että muistaa. Taisit olla erään kaupan pihassa alkukesästä? Muistatko? Toivottavasti käyt täällä ja huomaat.
- Anonyymi
10 vuotta sitten? Mene terapiaan.
- Anonyymi
Ei kymmenen vuotta mikään iänkaikkisuus ole 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kymmenen vuotta mikään iänkaikkisuus ole 😁
Ei niin mutta vanhoista pinttyneistä tunteista kannattaa hankkiutua eroon.
Psykoterapiassa se onnistuu.
- Anonyymi
En hiihtänyt 2014. Viimeksi ehkä 2004 tai jotain.
- Anonyymi
Miks sit vastasit kun ei ollut sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks sit vastasit kun ei ollut sulle.
Aloittaja kommentoi. Nyt tuli järkeä. Mikäli ei ole kyseinen nainen, niin miksi kommentoi. Ikäluokka on hieman alle 50 😁
- Anonyymi
Toivottavasti käyt täällä ja päästään pian treffeille 😁
- Anonyymi
Joo miten olis tänään? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo miten olis tänään? 😊
Laita mulle viestiä. Sulla on varmaan mun nunero? Jostaim syystä en löydä sun numeroa, joka minulla kyllä aikanaan oli. Sinä asuit silloin I-kirjaimella alkavalla ja minä asun ja asuin S - kirjaimella alkavalla paikkakunnalla. Tänään ei onnistu, kun olen niin flunssainen. Keskiviikko voisi olla hyvä suunnitelma 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita mulle viestiä. Sulla on varmaan mun nunero? Jostaim syystä en löydä sun numeroa, joka minulla kyllä aikanaan oli. Sinä asuit silloin I-kirjaimella alkavalla ja minä asun ja asuin S - kirjaimella alkavalla paikkakunnalla. Tänään ei onnistu, kun olen niin flunssainen. Keskiviikko voisi olla hyvä suunnitelma 😁
Ilmeisesti ei ollut minun ikävöimä naispuolinen. Katsotaan miten asia etenee 👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506