Liian erilaisia sori.

Anonyymi-ap

Ite oon supliikki maailman mies ja sä turhan nurkassa viihtyvä.
Mukavaa päivää kuitenkin. :)

26

426

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö maailmanmies keksi lauantaiksi muuta tekemistä kuin kiusata ikäväpalstaa?

• Anonyymi

etsinkin itseni kaltaista, joka on molempia, naisena ja miehenä :) ja ei ole varas tai varasta, jopa työkseen.

Näytinkin teille jo hehkua :) ja noitapuuhia, puhtautta ja oikein karmivuutta. Ammattitaitoa ja elämää oottekin himoinut ja syönyt vuosia :)

Kokeiltaa joskus, vai menikö elämä jo :)

• Anonyymi

Siinä on kauneutta, jota voitte hakata :) jospa joku saa vähän kauneutta itseensä, voima parantaa vain hyviä ja vapaasta tahdosta, ootte vähän URPOJA :)

Hyvisten ei tarvitse antaa jotta voi tehdä, itseään saa käyttää eikä tarvitse maata kun ei muilta vie. Toivottavasti vedetään teitä pian yhtä kovaa turpaan :)

• Anonyymi

Tiedoksi naiselle: toivoisin että nurkkamme olisi yhteinen. Mieheltä sivusta.

• Anonyymi

Sopisi minulle. 💙

• Anonyymi

Samoin rakas mies. Naiselta sivummalta.

• Anonyymi

Mä myös🥰

• Anonyymi

Mene sinä löpisemään sitten kaikki maailman naiset pyörryksiin. Varmaan saat paljon tuheroa.

• Anonyymi

Aika jännä juttu kun supliikit maailman miehet joutuvat anonyymisti palstalla vikisemään. Eikö tuo ole vähän noloa...

• Anonyymi

Kunhan nyt piipahdin kertomassa asiani.

• Anonyymi

Narsisteilla on aina suuret luulot ja puheet itsestään
        Ja jotakin piilossa ... Niin on nytkin
        Sivusta

• Anonyymi

Onneksi ollaan. Ei tarvitse nähdä koskaan missään enää.

• Anonyymi

Just näin.

• Anonyymi

Se on näin. Sellasta jos ei nuorempana ole päässyt maailmaa kiertämään niin nyt sitten vanhana pääsee. Mulla tuli maailman mannut ja elkeet nuorena jo niin tutuiksi kyllästymisen asti että nyt tykkään kyhjöttää nurkissa. Tykkäsin en enää, Samoin nonstop poikaystävä-avokki-aviomies ilman taukoa 15-vuotiaasta. Vanhana opettelen ensimmäistä kertaa olemaan yksin. Ymmärsin kun katselin tuolla kuinka tosiaan ihmisiä liikkuu yksinään. Ei siihen ketään muuta tarvii tosiaan ja kun ei ole muita kuin huonoja vaihtoehtoja tyrkyllä. Taas lähdössä tyhmä läski vanha ruma nainen vaan täältä tuuleen taas huutelee älkää välittääkö!!!

• Anonyymi

Se oli hauskaa niin kauan kun sun supliikkimiehen adhd hetki kesti. :)

• Anonyymi

Ootappa kun pääsen vauhtiin.

Sä jäät ihan täysin kakkoseksi.

• Anonyymi

Sä taidat kelvata sille blondi bimbollesi paljon
      Helpommin kuin minulle kelpaisit mies 🤣
      Naiselta sivusta..

• Anonyymi

Tää meni niin tunteisiin. Suolaa haavoihi aijai. Pahin ahdistus mikä mul on ollu tästä keissistä niin siltähän se iski. Kiitos hei

• Anonyymi

Muutama kuva ja hitto lähdet laukalle tuolla tavalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutama kuva ja hitto lähdet laukalle tuolla tavalla?

En puhunut niistä k*lli kuvista nyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En puhunut niistä k*lli kuvista nyt

Tsot tsot... Palaa kaidalle tielle...

• Anonyymi

No tämä ei ole ainakaan mulle.. heh. Ikävä sitä hiljaista ihanaa miestä. Itse tällainen papupata ettei osaa suutaan pitä kiinni. Tai voi se olla puheliaskin mutta minun kanssa niin vähäsanainen ja harkitseva sanoissaan. IKÄVÄ!

• Anonyymi

Tiedän, olemme liian erilaisia, mutta kylläkin eri asioissa kuin noissa mainitsemissasi.

• Anonyymi

Miksi pyydellä anteeksi omia mieltymyksiään.
      Uusia kokemuksia kohti. Kerrothan vuosien päästä miten iloinen supliikkimies on osannut käsitellä tapahtumat ja suositut traumaperäiset tunteet.
      Vältä tulevaisuudessa lääkityksiä ja masennustiloja :)

• Anonyymi

Olenhan sitä jo jankannut täällä monta kertaa että et välittänyt koskaan. Olen liian ruma. J

• Anonyymi

Aloituksesta tulee mieleen maalaispoika joka pääsee eka kertaa Helsinkiin ja ajattelee olevansa maailmannapa navassa. Olemme erittäin kaukana maailman miehistä ja naisista täällä maailman laidalla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 51
      707
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      39
      664
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      630
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37