Moi oon 14vuotias ja hyvin alipainoinen pituuteeni verrattuna syön normaalisti 5kertaa päivässä eikä painoni nouse olen lääkärin kanssa keskustellut painon nostamisesta halusin kysyä että tiedättekö mitään tapaa lihota 5-10kiloa?
Vastaukset 3
- Anonyymi
olet jutellut lääkärin kanssa mutta hän ei sitten antanut ohjeita. Sun kannattaa varata aika ravitsemusterapeutille terveyskeskukseen. Siellä saat ohjeita terveelliseen painon nostoon.
- Anonyymi
Laihdutus-palstalle kirjoittelee usein MKH:ksi kutsuttu heppu, joka tietää paljon erilaisten ruoka-aineiden vaikutuksesta ihmiskehoon. Hän ei lue tätä Painonhallinta-osiota ollenkaan vaan ainoastaan Laihdutus-osiota, joten sinun kannattaisi esittää sama kysymys siellä, vaikket haluakaan laihtua.
- Anonyymi
Voisit kysyä asiasta koulusi rehtorilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691465
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58715Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87677Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203568- 48526
- 37506
- 123503
- 25483
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479