ollut se, että te olette painostaneet vanhempaa henkilöä useamman vuoden ajan. Ei kukaan, eikä varsinkaan erityispiirteinen jaksa sellaista! Minne tahansa vanhempi henkilö meni, häntä muistutettiin samasta asiasta toistuvasti. Oikea tapa olisi ollut se, että kukaan ei olisi ns. kertonut mitään missään! Miettikääpä itse sellaiseen tilanteeseen. Hän ei saanut rauhassa miettiä, ei saanut rauhassa kulkea, ei saanut rauhassa tehdä töitä, ei saanut rauhassa asua. Sellaisessa tilanteessa menettää itsensä!
Ongelma on kauan
8
149
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi sisin on tyhjä, eikä se tunne mitään. Sisällä on paha olla ja joka päivä on pelko siitä ettei vieläkään saa kulkea rauhassa. Elämänhalu alkaa olla tosi vähissä. Ei tunnu olevan mitään tarvetta saada yhtään ystävää. Tarve on saada olla yksin, koska se on ainoa asia, mikä tuntuu helpottavan oloa ja toinen hyvin tärkeä asia on saada tehdä itselle mieluisaa työtä. Jos hiljaisuutta ei tule, ei tule tarvetta saada yhtään ystävää, koska rikkinäinen sisin ei jaksa tutustua keneenkään!
- Anonyymi
Voi kestää vuosia selvitä todella rankoista vuosista. Ehkä ystävän aika on vasta vuonna 2030, tai ei enää koskaan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kestää vuosia selvitä todella rankoista vuosista. Ehkä ystävän aika on vasta vuonna 2030, tai ei enää koskaan!!
Haluan elää vielä kauan, mutta projekti saa voimaan todella huonosti. Sen pitäisi loppua, koska tärkeimmät ihmiset minulla on jo elämässäni. Projekti on vienyt elämästä valtavan paljon hyvää oloa ja iloa, ei sellainen projekti voi saada koskaan mitään hyvää aikaan!! Joka päivä toivon ettei sitä olisi koskaan aloitettu!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan elää vielä kauan, mutta projekti saa voimaan todella huonosti. Sen pitäisi loppua, koska tärkeimmät ihmiset minulla on jo elämässäni. Projekti on vienyt elämästä valtavan paljon hyvää oloa ja iloa, ei sellainen projekti voi saada koskaan mitään hyvää aikaan!! Joka päivä toivon ettei sitä olisi koskaan aloitettu!!
He jotka kaiken aikoinaan alottivat eivät ole hyviä ihmisiä. Hyvät ihmiset olisivat osanneet kysyä mitä minä elämältäni haluan ja mitä minä pidän tärkeänä. Olisin vastannut että tärkein asia elämässäni on se, että saisin tehdä töitä itselle hyvin tärkeässä työpaikassa siihen asti, kun jäisin eläkkeelle. Silloin olisin voinut myydä oman asuntoni ja kaikki olisi ollut hyvin!
- Anonyymi
Erityispiirteinen kunhan kohdatan pirtet tulevat esille
- Anonyymi
Projektissa työstetään piirteet uuteen muotoon
- Anonyymi
Onko toiveita?
- Anonyymi
Isot tissit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506