Miehestä. En vaan jaksa sitä tänne enää laittaa kun ei se ehkä olekaan molemminpuolista.
Mutta hyviä viikonloppuja vaan kaikille nättisilmäisille mieheile... muillekin kuin hänelle.
Tykkään minä sinusta edelleen
8
250
Vastaukset
- Anonyymi
kyl mä susta tykkään ja oon sen ilmaissut useasti, taitaa olla sun pääs vaan et en tykkäis susta?
- Anonyymi
Niin, sen verran ruosteessa rakkausmarkkinoilla etten enää osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sen verran ruosteessa rakkausmarkkinoilla etten enää osaa.
Niin, täällä sinäkin roikut velvollisuuksista huolimatta.
m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, täällä sinäkin roikut velvollisuuksista huolimatta.
mEi minulla ole mitään velvollisuuksia nyt. Koirakin nukkuu. Vapaa kuihn taivaan lintu. Älä esitä miestä nainen. Miehet ei tuollaisia tänne kirjoittele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole mitään velvollisuuksia nyt. Koirakin nukkuu. Vapaa kuihn taivaan lintu. Älä esitä miestä nainen. Miehet ei tuollaisia tänne kirjoittele.
Nämä feikkidialogisi käy päivä päivältä surrealistisemmaksi miespuolinen aapee
- Anonyymi
Rakas J terkut raikkaasta ulkoilmasta koiralenkiltä.
- Anonyymi
Itse miehenä vaikea uskoa sitä, että joku minusta tykkäisi? Olen pitkäaikaistyötön ja usko paremmasta huomisesta ei anna toivoa siitä, että tilanne paremmaksi muuttuisi. En halua olla toiselle vaivaksi ja siksi koen, et oma markkina-arvo on lyöty aika alas. Liikun aktiivisesti ja se on se eteenpäin vievä voima itsellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506