tärkeä minulle mies ❤️
Olet todella
43
674
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos samoin ❤️
- Anonyymi
Ei vaan kiitos sinulle rakas. Rakastan sinua. sivusta
- Anonyymi
Niin sinäkin minulle nainen.
- Anonyymi
Sinä olet minulle maailman tärkein mies. olet olet olet. sivusta
- Anonyymi
Kiva kuulla ❤️
- Anonyymi
Tällainen olisi oikein kiva kuulla silmästä silmään? Muuten tällaista on ainakin omalla kohdalla niin vaikea uskoa, liikaa olen ikäviä asioita kohdannut viime vuosina. Kohdannut mm. uhriutujan ja (pari burn outtia 15- vuoden sisällä toisistaan), uhriutuja oli pahemman luokan huijari ja minä halusin olla liian hyvä uskoinen kaikelle 🧐🙄
- Anonyymi
Sinä ihana nainen olet tärkein mulle.
Olet sydämmessäni. - Anonyymi
Rakas... Tietäisitpä miten paljon sinua rakastan.
- Anonyymi
Kenelle tämä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle tämä on?
Minä joka kirjoitin 20.28 viestin kirjoitin eräälle H naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä joka kirjoitin 20.28 viestin kirjoitin eräälle H naiselle.
anteeksi siis 20.27 viestin oli tarkoitus laittaa
- Anonyymi
Rakas .... me kuljemme kuin sumussa täällä ja kuullaan ääniä kuutamoyön. Tartu käteeni ja käänny syliini. Halaus ja hmm. tiedäthän, pusu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas .... me kuljemme kuin sumussa täällä ja kuullaan ääniä kuutamoyön. Tartu käteeni ja käänny syliini. Halaus ja hmm. tiedäthän, pusu.
... olet ilo, valo ja viisaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa ihan parasta... 💗
- Anonyymi
Minä rakastan sinua enemmän kuin koskaan ketään. Sinulle tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa ihan parasta... 💗
Älä mies sano muita parhaaksi. Särjet sydämeni.
- Anonyymi
Voi nainen, sinulla ei ole aavistustakaan miten paljon olet merkinnyt minulle lähiaikojen taistelussa oman elämäni haasteiden kanssa. Kuinka paljon positiivista olet tuonut minulle pelkällä olemassaolollasi. Olen varma että vielä näistä asioista jutellaan ihan kahden kesken ja rauhassa. Kiitos että olet (ja tulit silloin)
/Vastasin kuin hänelle - Anonyymi
Tämä vain minulta... Sinne yhteiseen mennään...Kulta Rakkaani
- Anonyymi
On jo pelit pelattu...Maali edessä
- Anonyymi
Toivottavasti
- Anonyymi
Hän nainen ja minä ollaan kuin kaksi palapelin palaa. Sopisimme yhteen kertaheitolla ja saumattomasti. Olet ihana.
♥️- Anonyymi
Hienosti laitoit,onnea teille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti laitoit,onnea teille.
Siihen onneen taitaa olla aika pitkä matka, mutta kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen onneen taitaa olla aika pitkä matka, mutta kiitos.
Miksi pitkä matka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitkä matka?
Se on hyvinkin lyhyt jos niin halutaan.
- Anonyymi
Hän on myös minulle. m-n
- Anonyymi
Rakkaani miten edetään?... Alussa asuminen?
- Anonyymi
Omat osoitteet muutaman vuoden. Haluan järjestellä elämää, hoitaa terveyttä. Sinä saat elää vapaasti uskon että haluat vielä sitä. Tapailua vakavastirennosti jos hyvin käy. Jos ei käy hyvin emme näe ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omat osoitteet muutaman vuoden. Haluan järjestellä elämää, hoitaa terveyttä. Sinä saat elää vapaasti uskon että haluat vielä sitä. Tapailua vakavastirennosti jos hyvin käy. Jos ei käy hyvin emme näe ikinä.
Ei ollut minulta tuo asumisviesti... En mitään semmoista ole edes ajatellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut minulta tuo asumisviesti... En mitään semmoista ole edes ajatellut.
Hyvä😅😅
- Anonyymi
Oma vai uusi yhteinen?
- Anonyymi
Kommentti ei ole Rakkaaltani
- Anonyymi
Jos olisin tärkeä, olisimme jo yhdessä tai ainakin oltais juteltu asioistamme. m>n
- Anonyymi
Et koskaan vastannut.🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et koskaan vastannut.🥺
En ollut se oikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ollut se oikea.
Jaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa.
Näin unta sisarestani
Meillä oli vain toisemme
Sanoin, että täytyy hoitaa välit kuntoon
Pakko
Kauhea rako
- Anonyymi
Niin tärkeä että tämä palstakirjoittelu on ainoa kommunikaatiosi muoto?
- Anonyymi
Niin omissa maailmoissani sinä elät, että kuvittelet tämän omaa tärkeyttä korostavan miehen olevan joku tuttusi? Ei ihme ettei homma ole lähtenyt skulaamaan, mutta jaksamisia kuitenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin omissa maailmoissani sinä elät, että kuvittelet tämän omaa tärkeyttä korostavan miehen olevan joku tuttusi? Ei ihme ettei homma ole lähtenyt skulaamaan, mutta jaksamisia kuitenkin
Oikeasti monen jupisijan kannattaa olla tyytyväinen ettei tämä tulkutus tule asianomaisen tietoon, kävi täällä itkemässä sitten omasta tai jonkun muun puolesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti monen jupisijan kannattaa olla tyytyväinen ettei tämä tulkutus tule asianomaisen tietoon, kävi täällä itkemässä sitten omasta tai jonkun muun puolesta
Vielä nihkeämpää olisi että joku kurnuttaja olisi saanut tiedon korvanappiinsa vaa ei se bingobongorumpu hiljenis
- Anonyymi
En todellakaan ole sinulle yhtän tärkeä haluat vain kiusata en halua sellaista
- Anonyymi
😢🤗🥰💖
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506