Ei muutaku lisää vaan tuulivoimaloita Haapajärvelle, näillähän se maailma pelastuu, vaikka metsät hakataan, kalliot räjäytetään myllyjen alta, sekä sähkölinjoilta ja leveiltä tieurilta. Ei tule luontokatoa.
Tämäkin tuulipuisto hankesuunnitelma 30 voimalaa. Lähimmät allle 3km päässä keskustasta länteenpäin ja alle 1km lähimpiin asuinrakennuksiin.
Vihreää energiaa.
Lisää tuulivoimaa
9
871
Vastaukset 9
- Anonyymi
Hyvä homma!
- Anonyymi
Hyvä että saahaan kiinteistöveroja niistäkin. Pidetään huolta siitä että nivalan kylttejä ei tämän pitäjän huudeille ruuvailla jatkossakaan.
- Anonyymi
Tämä on mahtava hanke, joka hyödyttää jokaista paikkakunnalla asuvaa! Eikä myllyjä tehdä asutuksen viereen. Muutaku kaasu pohjaan!
- Anonyymi00009
Hyödyttää siis sinua, yksittäistä maanomistajaa.
- Anonyymi
No jos tuulipuisto on alle kilometrin päässä asuinrakennuksista, niin eiköhän tuo ole melkoisen lähellä.
- Anonyymi
Ei se talon päälle siltikään kaadu.
- Anonyymi00007
Toivottavasti ei tule enempää voimaloita. Terveys menee.
- Anonyymi00008
Toivottavasti tuulivoimprojektit torpataan. Yhtäkään lisärumilusta ei taivaanrantas pilaamaan kaivata!
- Anonyymi00010
Sanopa muuta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1452116Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja196941Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37848- 60840
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47772Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat51736- 73711
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö285711Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35660