Astuttavan näköinen.
Vastaukset 14
- Anonyymi
Oletko joku sorkkaeläin, vai?
- Anonyymi
Doping-kuningatar
- Anonyymi
Kiva runko varsinkin kun tykkää urheilla tyköistuvissa vaaleissa uikkareissa. Työmiehen unelma.
- Anonyymi00005
Anonyymi kirjoitti:
Kiva runko varsinkin kun tykkää urheilla tyköistuvissa vaaleissa uikkareissa. Työmiehen unelma.
Media tykkää julkaista, kuten tänään IS, erityisesti Lotta Haralsta ns. lentokuvia, jossa hän on kokonaan ilmassa leveällä haara-asennolla. Kuvassa koko paketti vyötäröstä alaspäin tarjottimella. Lotta kun tykkää vielä juosta valkoisissa tyköistuvissa housuissa, niin kuvista voi usein vetää erilaisia johtopäätöksiä. En vaan ymmärrä miksi miehistä ei oteta moisia kuvia, Lotasta erityisen paljon löytyy eikä ehkä ole ihan ok kuvakulma vaikka Lotta ehkä tietoisena näistä juuri käyttääkin valkoisia housuja...
- Anonyymi00006
Paukuttaisin kakkoseen ja oltaisi kumpikin onnellisia.
- Anonyymi00007
Itse olen sen verran tarkka, että luulen ykkösen olevat kakkosta puhtaampi. Jokainen paukuttaa tyylillään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Itse olen sen verran tarkka, että luulen ykkösen olevat kakkosta puhtaampi. Jokainen paukuttaa tyylillään.
Kakkonen on ykkönen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kakkonen on ykkönen.
Kovalle otti ero Lauralla kans. Mikä syy ja kuitenkin olivat yhdessä 12- vuotta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kovalle otti ero Lauralla kans. Mikä syy ja kuitenkin olivat yhdessä 12- vuotta.
Ei nykyiset suhteet kestä ja se pitää jokaisen jo ymmärtää.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei nykyiset suhteet kestä ja se pitää jokaisen jo ymmärtää.
Someen avaudutaan kaikesta kaikille. Kotiin ei jää mitään salaisuuksia. Näinhän kävi Lotallekin. Intiimitkin asiat kertoili radiossa, siitä kuinka ilman suojaa harrastaa avomiehen kanssa eikä yhtään haitannut että ukko tuli sisään. Valuvana siitä sitten lähtötelineisiin. Se siitä yksityisyydestä. Erohan tuosta tuli.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Someen avaudutaan kaikesta kaikille. Kotiin ei jää mitään salaisuuksia. Näinhän kävi Lotallekin. Intiimitkin asiat kertoili radiossa, siitä kuinka ilman suojaa harrastaa avomiehen kanssa eikä yhtään haitannut että ukko tuli sisään. Valuvana siitä sitten lähtötelineisiin. Se siitä yksityisyydestä. Erohan tuosta tuli.
Ei ollut valuvana,vaan sanoi että Matias ei saa laskea sisään vaan voi tulla vattalle.Mutta kaikki kertoi nyt voi olla vaikea löytää uutta kumppania.
- Anonyymi00012
Itkee exän perään ja samalla virittää uutta matoa koukkuun
- Anonyymi00014
"Pienet rinnat prinsessallani siedän"
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
"Pienet rinnat prinsessallani siedän"
On se kissa mutta itsellä ehdoton vaatimus että saa laskea sisään. Vattalle ei missään nimessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483