Astuttavan näköinen.
Lotta Harala julkaisi bikinikuvan
12
468
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko joku sorkkaeläin, vai?
- Anonyymi
Doping-kuningatar
- Anonyymi
Kiva runko varsinkin kun tykkää urheilla tyköistuvissa vaaleissa uikkareissa. Työmiehen unelma.
- Anonyymi00005
Anonyymi kirjoitti:
Kiva runko varsinkin kun tykkää urheilla tyköistuvissa vaaleissa uikkareissa. Työmiehen unelma.
Media tykkää julkaista, kuten tänään IS, erityisesti Lotta Haralsta ns. lentokuvia, jossa hän on kokonaan ilmassa leveällä haara-asennolla. Kuvassa koko paketti vyötäröstä alaspäin tarjottimella. Lotta kun tykkää vielä juosta valkoisissa tyköistuvissa housuissa, niin kuvista voi usein vetää erilaisia johtopäätöksiä. En vaan ymmärrä miksi miehistä ei oteta moisia kuvia, Lotasta erityisen paljon löytyy eikä ehkä ole ihan ok kuvakulma vaikka Lotta ehkä tietoisena näistä juuri käyttääkin valkoisia housuja...
- Anonyymi00006
Paukuttaisin kakkoseen ja oltaisi kumpikin onnellisia.
- Anonyymi00007
Itse olen sen verran tarkka, että luulen ykkösen olevat kakkosta puhtaampi. Jokainen paukuttaa tyylillään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Itse olen sen verran tarkka, että luulen ykkösen olevat kakkosta puhtaampi. Jokainen paukuttaa tyylillään.
Kakkonen on ykkönen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kakkonen on ykkönen.
Kovalle otti ero Lauralla kans. Mikä syy ja kuitenkin olivat yhdessä 12- vuotta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kovalle otti ero Lauralla kans. Mikä syy ja kuitenkin olivat yhdessä 12- vuotta.
Ei nykyiset suhteet kestä ja se pitää jokaisen jo ymmärtää.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei nykyiset suhteet kestä ja se pitää jokaisen jo ymmärtää.
Someen avaudutaan kaikesta kaikille. Kotiin ei jää mitään salaisuuksia. Näinhän kävi Lotallekin. Intiimitkin asiat kertoili radiossa, siitä kuinka ilman suojaa harrastaa avomiehen kanssa eikä yhtään haitannut että ukko tuli sisään. Valuvana siitä sitten lähtötelineisiin. Se siitä yksityisyydestä. Erohan tuosta tuli.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Someen avaudutaan kaikesta kaikille. Kotiin ei jää mitään salaisuuksia. Näinhän kävi Lotallekin. Intiimitkin asiat kertoili radiossa, siitä kuinka ilman suojaa harrastaa avomiehen kanssa eikä yhtään haitannut että ukko tuli sisään. Valuvana siitä sitten lähtötelineisiin. Se siitä yksityisyydestä. Erohan tuosta tuli.
Ei ollut valuvana,vaan sanoi että Matias ei saa laskea sisään vaan voi tulla vattalle.Mutta kaikki kertoi nyt voi olla vaikea löytää uutta kumppania.
- Anonyymi00012
Itkee exän perään ja samalla virittää uutta matoa koukkuun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3244243Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352385Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401028Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein136986- 26967
- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877