Tiedoksi naiselle

Anonyymi-ap

Mulla ei ole koskaan ollut tyttöystävää 😐

36

704

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla ei ole ollut 35 vuoteen.

• Anonyymi

Tähän hyvä todeta sivusta, ettei muullakaan yhtään sellaista, jonka voisin tyttöystäväksi todeta, joskus ollut sellainen, joka oli lähes tyttöystävä, hän halusi enemmän kuin minä siinä tilanteessa ja siksi homma kaatui, ennen kuin ehti alkaakaan. Siitä on aikaa jo lähes 30- vuotta. Naisissa tuskin on yhtään sellaista, joka voisi samaa todeta poikaystävästä? Miehet ovat itsenäisempiä, sen kai voi tästä todeta?

• Anonyymi

Mutta olet sä naimisissa ollut.

• Anonyymi

Ei ollutkaan multa höpsö 🙂

• Anonyymi

Eronnut oon

• Anonyymi

Pitäisin tuota pelkkänä plussana, jos olisi kaivatultani <3

• Ei ole ollu pitkään aikaan mullakaan. Osaisko sitä enää kenenkään kanssa ollakaan?

• Anonyymi

Mietipäs koko juttua ja sitä omaa, varnasti jo niin tehnytkin, huikeeta Hyvää yötä❤️

• Anonyymi

Ei mullakaan... Mutta kerahan se olis ensimmäinenkin ja sama vois ollakin sit loppuun saakka 😘

• Anonyymi

Tämä voisi olla minulta. Ei harmita yhtään kun ei ole ollut jotain väliaikaisia tyttiksiä. Kelpaa vain yksi loppuelämän tyttis. Mutta ymmärrän että minua on tosi vaikea raskastaa.

• Anonyymi

Miksi sinua on vaikea rakastaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinua on vaikea rakastaa?

Olen niin paljon yksikseni ja kanssani on vaikeaa saada puheyhteys. Ainakin noiden takia. Varmaan on muitakin syitä.

• Anonyymi

Et oo menettänyt kuule mitään.😀

• Anonyymi

Mukava kuulla. ☺️

• Anonyymi

Minut on leikattu. Haittaakse.

• Anonyymi

Polvi? Olkapää? Kerro nyt hyvä ihminen tämä uutinen!

• Anonyymi

Onko ollut naisystävää?

• Anonyymi

On😊sivusta.

• Anonyymi

Ei se minun syy ole koo

• Anonyymi

Koo?

• Anonyymi

Etkä sinä näytä huolivan minuakaan.

• Anonyymi

Varmaan on sun oma syy

• Anonyymi

Ei mullakaan. Poikaystäviäkin vaan 2.

• Anonyymi

Ei se ole minkää mittari kuinka paljon on paneskellu ympäriinsä. Päinvastoin monta tyttö-poika-nais-mies-ystävää on todellinen turn off.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole minkää mittari kuinka paljon on paneskellu ympäriinsä. Päinvastoin monta tyttö-poika-nais-mies-ystävää on todellinen turn off.

Eipä niitä enempää enää tule. Niin ihan sama kiihotaako se tieto ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi herranjestas sentään kun ollaan pyhäkoululaisia. Kyllä tänne on elämään tultu. Mene takas hiekkalaatikolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi herranjestas sentään kun ollaan pyhäkoululaisia. Kyllä tänne on elämään tultu. Mene takas hiekkalaatikolle.

Palstalle elämään? Olen mikä olen ja tuo on mielipiteeni. Senkun nussit niin paljon kun kerkeät, kertoo se sinusta muutakin kuin että olet tullut elämään.

• Niin ja sitten kun sellaisen onnistuu saamaan, saa pelätä että milloin se pettää ja jättää.

• Anonyymi

Semmosta se taitaa olla meillä kääkillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Semmosta se taitaa olla meillä kääkillä.

Kääkissä ei taida kiinnotaa muu kuin raha, jos sekään.

• Anonyymi

Jos sitä kohtelee hyvin niin ei noin
        varmaankaan käy? Tietty jos se tyttöystävä on parikymppinen ja mies Kääkkä niin sitten aika varmasti käy sillei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sitä kohtelee hyvin niin ei noin
        varmaankaan käy? Tietty jos se tyttöystävä on parikymppinen ja mies Kääkkä niin sitten aika varmasti käy sillei.

Siksipä kääkkien on hyvä palata maanpinnalle omissa kuvitelmissaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Siksipä kääkkien on hyvä palata maanpinnalle omissa kuvitelmissaan.

Saa sitä kuvitella ja haaveilla mistä tykkää. Ja pakko ei ole tyytyä kehenkään.

• Anonyymi

Rehellinen toteamus!! Usein aikuisilla ihmisillä ei ole ollut tyttöystävää, koska suhteet ovat pitkäkestoisia ja päättyvät usein aikuisuuden kynnyksellä. On aivan eri asia seurustella tyttöystävän kanssa aikuisena kuin teini-iässä. Aikuisena haluaa tutustua tyttöystävään kaikella tavoin ja tehdä asioita jotka on kokenut jo elämässään mukaviksi. Suhde tyttöystävään on muuttunut vuosien saatossa ja uusi tyttöystä saa hyvin tärkeän sijän elämässä, kypsemmän riippuvuussuhteen. Uusi tyttöystävä tuntuu hyvin jännittävältä ja maistuu omanlaiseltaan, vaikka tytöt usein ei eroä juuri lainkaa toisistaan. Se on luonne ero joka tuntuu kauttaaltaan, uusi tyttöystävä varastaa entisen tyttöystävän paikan iloisella ja vielä hellyydenkipeällä ominaisuudellaan. On hyvin tärkeä valita ja pitää huolta tyttöystävästä joka omaa kivan luonteen ja tykkää huolehtia elämässä onnellisuutta lisäävissä asioista.
      Rakkaudessa parasta on uusi tyttöystävä, uuden tyttöystävän kanssa voi tehdä asioita joiden merkitystä ei viellä ymmärtänyt vanhan tyttöystävän kanssa.
      https://youtu.be/j5xCBIM7Hw8

• Anonyymi

Mutta seksiä on ollut eikö niin? Yhden yön juttuja?

• Anonyymi

Yksi seksikokemus 19v sitten.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 51
      707
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      39
      664
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      630
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37