Mutta yksi syy puoltaa sitä, ja se on se että viimeisten 20 vuoden aikana en ole voinut liikkua missään ilman että mua tavalla tai toisella isketään. Eli liikkuisin tästä lähin vain vaimon kanssa jos ylipäätään liikun missään.
En välttämättä olis menossa naimisiin
38
494
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä. Onnellinen se nainen, joka sinut saa. Itse olen aika tavallinen nainen, en mitenkään erityinen, enkä osaa tulkita ihmisiä kovin' hyvin. Luulen, että tarvisit jonkun erityinen prinsessan tai kuningattaren tulkisemaan sinua. Kaikella rakkaudella.
- Anonyymi
Voi, se olisi ihanaa. Hän olisi samalla suojelusenkelini...
- Anonyymi
Todellakin! Ja minäkin olen hyvin tyhmä ja yksinkertainen samalla ruma ja jo vanha sekä läskinlainen. Toivottavasti löydät vaimoksi itsellesi turvanaisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin! Ja minäkin olen hyvin tyhmä ja yksinkertainen samalla ruma ja jo vanha sekä läskinlainen. Toivottavasti löydät vaimoksi itsellesi turvanaisen.
Oletko minkä ikäinen sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko minkä ikäinen sitten?
93 vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
93 vuotta
Ai miten viksu vinkki...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miten viksu vinkki...
Mitä vikaa?
- Anonyymi
Kunnon narsistin puhetta ton ap. alotus. Oletteko te sokeita..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miten viksu vinkki...
ADHD sheikki
https://youtu.be/cJthAcXafb8?si=pnw9wBJ6aceCMsF5
- Anonyymi
Entä jos Irmelin, supernaisen.
- Anonyymi
Sun on pakko olla tää tenavatähti.
- Anonyymi
Romani Lindgren?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Romani Lindgren?
Siis Leif Lindgren.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Romani Lindgren?
Ohi tuo..Enemmän semmoinen maitomiehen näköinen en nyt justihin muista nimeä
- Anonyymi
Tapsan tahdeissa taidat tanssahdella.
- Anonyymi
Toinen jalka jo haudassa.
- Anonyymi
Ois sentää hyvä vähän tietää mihin on menossa jos esim. Jos esim kaivattusi tapaa rentoutua vaahtokylvyssä tunnelmallisesti valaistussa kylpyhuoneessa, valmistele se.
Ootko valmis.- Anonyymi
Ei kun se makaa sammuneena kylppärin lattialla.
- Anonyymi
Minun puolesta jokainen saa kylpeä niinkuin haluaa. Tunnelmalliset kylvyt ovat sallittuja.
- Anonyymi
Sivusta
En voi puhua kuin omasta kokemuksesta tietenkään, mutta vastaan että meidät on pitänyt yhdessä se järjetön kipinä, mikä meidät aikoinaan yhteen saattoi vuosia sitten.- Anonyymi
Eli vahinkoraskaus.
- Anonyymi
Kuulostaa ihanalta!
AP - Anonyymi
Josta tuli 18 vuoden piina.
- Anonyymi
Sivusta
Menimme naimisiin 1. elokuuta viiden ja puolen vuoden yhdessäolon jälkeen. Hääpäivä meni humussa ja huumassa todella nopeasti. Se oli kaiken väärti. Vuosia takana monia.- Anonyymi
No onnea vaan.
- Anonyymi
Tuo on sinun versiosi, miehellä saattaa olla aivan erilainen
- Anonyymi
Valehteletko sinä nyt minulle rakkaudella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehteletko sinä nyt minulle rakkaudella?
En, vaan valehtelen muuten vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, vaan valehtelen muuten vaan
Kerroppa nyt että mikä tämä jatkuva valehtelu nyt sitten on, mikä homma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa nyt että mikä tämä jatkuva valehtelu nyt sitten on, mikä homma?
Patologista jo.
- Anonyymi
Lämpimät onnittelut jo näin etukäteen naimisiin menon johdosta ja älä koskaan pidä toista itsestäänselvyytenä vaan muista helliä ja rakastaa vaimoasi niin myötä kuin vastamäessäkin. Onnea!
- Anonyymi
minun täytyy ensin kunnolla tuntea, tietää tavat jne. ennen kuin naimisiin suostun, enkä ole ikinä ollut naimisissa, eikä minun suvuissa ole toimivaa ryhmää niin sanotusti, eli kaikki on hajonnut, kun paljon ihmisiä kuoli vuosia sitten.
- Anonyymi
Naku uinnille
https://youtu.be/7HKLo1oM1bc?si=Aa3YB6EbOZED5zKt - Anonyymi
enkä ole edes ikinä ollut suhteessa viikinkiin tai vastaavaan kuuluneen kanssa. pitkäaikainen avomies oli aina uskoton ja jahtasi muita, onni onnettomuudessa että ei saanut kunnollista otetta minusta. varasti ja vei kyllä paljon, varsinkin suvulleen, ja ilmeisesti myös hyvää exilleen. ja äitini on ryhtynyt viemään myös, tykkää tuosta toiminnasta ja siitä porukasta, minä en.
- Anonyymi
minullakin on useampi mies ehdokas, tärkeää on että pystyn rakastamaan, mutta myös suvun toiminta ja periaatteet ja moraali on hyvin tärkeää, sekä yhteistoiminta.
- Anonyymi
Kun kaksi ihmistä ovat todella toisilleen, se sitovin sinetti on kokonaisvaltainen rakkaus. Voihan naimisiinkin mennä jos halutaan, mutta yhdessä pysytään muutenkin.
- Anonyymi
10 vuotiaasta saakka? 😳
- Anonyymi
On hän nuori ollut silloin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506