Älä syytä mua, älä tuomitse. Pyydän auta läpi huomisen. Auta mut juokseen läpi luotien.
Ota mut pois tästä paskasta. Tää on liian rakasta.
Anna voimaa hoitaa kehoni
Anna voimaa voimaa voittaa demoni.
Anna voimaa poistaa pelkoni...
Kaikki puhuu pahaa selän takana vaan, ei kukaan varmaan tuu enää rakastamaan.
Masennus..
11
290
Vastaukset
- Anonyymi
Olet edelleen tärkeä ja sua rakastaa moni. Kaikki ei välttämättä sano sitä ääneen. Ja loput ei saa mahdollisuuttakaan.
- Anonyymi
Kiitos...❤️ Olet myös tärkeä ❤️
- Anonyymi
Voimia kuka ikinä oletkaan tiedän tunteen
- Anonyymi
Kiitos paljon, päivä kerrallaan.
- Anonyymi
Erään ihmisen pehmeys se on ainoa lohdullinen asia.
- Anonyymi
Totta, mutta tuskin minua kukaan kaipaa. Olen vain muiden tiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, mutta tuskin minua kukaan kaipaa. Olen vain muiden tiellä.
Siltähän se tuntuu. Sairas mieli on asia mikä vetää pohjan sitten viimeistään kaikelta. Pelkää selviääkö päivästä hengissä. Selviääkö syksyn tulevasta pimeydestä. Synkkä tuska ja ympärillä mylvivä päin elämä ruokkii itsetuhoista käyttäytymistä ja ulospääsyä ei ole. Kaukana leikistä.Tulisivat itse kävelemään meidän kengissä. Se reitti mikä on ollut ei ole kelläkään tiedossa. Oikeanlaista tukea ja apua et saa. Pelokas, riittämätön, säpäleinä. Vielä yrittää silti pussata rakkaitaan päivittäin se mikä kannattelee vaikka siitäkin tuntee armotonta syyllisyyttä. sivusta
- Anonyymi
Millä kirjaimella sen naisen nimi alkaa?
- Anonyymi
Masennus juontaa rakkauden puutteesta ja surutyöstä, joka on jäänyt tekemättä. Hylkäämisistä, kaltoinkohtelusta lapsena, kun olisi tarvinnut äitiä ja isää. Näistä asioista mitään ymmärtämättä ihmiset tuomitsevat masentuneen.
"Pitää ryhdistäytyä ja ottaa itseään niskasta kiinni, on jotenkin luovuttanut elämässä, olet marttyyri, uhriudut" ym. paskaa olen saanut kuulla. Ja siitä saanut kuulla, että ihmiset ovat huolissaan. Ja kukaan näistä selän takana huolissaanolijoista ei ota yhteyttä ja kysy, "mitä kuuluu".
Joka ei joudu kärsimään masennuksesta, saisi olla todella kiitollinen. Tämä on kyllä p*skin sairaus ikinä, joka ei lähde komentamalla pois. Ja vaatii todellakin jaksamista ja jatkuvaa taistelua elää tämän kanssa. Välillä vaan ei kerta kaikkiaan jaksaisi. Ei siinä enää mitään pilkkaa haluaisi kuulla. Tsemppiä kaikille jotka tämän ikeen ovat saaneet. Voi vielä parantua ensi kerran kohdatessaan, kroonistuessaan ei enää. - Anonyymi
Voimia jollekin ,❤️
- Anonyymi
Senkun menet hyvä mies lekurille se poistaa kyllä kystasi minkä lie
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506