Masennus..

Anonyymi-ap

Älä syytä mua, älä tuomitse. Pyydän auta läpi huomisen. Auta mut juokseen läpi luotien.

Ota mut pois tästä paskasta. Tää on liian rakasta.

Anna voimaa hoitaa kehoni
Anna voimaa voimaa voittaa demoni.
Anna voimaa poistaa pelkoni...

Kaikki puhuu pahaa selän takana vaan, ei kukaan varmaan tuu enää rakastamaan.

11

290

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet edelleen tärkeä ja sua rakastaa moni. Kaikki ei välttämättä sano sitä ääneen. Ja loput ei saa mahdollisuuttakaan.

• Anonyymi

Kiitos...❤️ Olet myös tärkeä ❤️

• Anonyymi

Voimia kuka ikinä oletkaan tiedän tunteen

• Anonyymi

Kiitos paljon, päivä kerrallaan.

• Anonyymi

Erään ihmisen pehmeys se on ainoa lohdullinen asia.

• Anonyymi

Totta, mutta tuskin minua kukaan kaipaa. Olen vain muiden tiellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, mutta tuskin minua kukaan kaipaa. Olen vain muiden tiellä.

Siltähän se tuntuu. Sairas mieli on asia mikä vetää pohjan sitten viimeistään kaikelta. Pelkää selviääkö päivästä hengissä. Selviääkö syksyn tulevasta pimeydestä. Synkkä tuska ja ympärillä mylvivä päin elämä ruokkii itsetuhoista käyttäytymistä ja ulospääsyä ei ole. Kaukana leikistä.Tulisivat itse kävelemään meidän kengissä. Se reitti mikä on ollut ei ole kelläkään tiedossa. Oikeanlaista tukea ja apua et saa. Pelokas, riittämätön, säpäleinä. Vielä yrittää silti pussata rakkaitaan päivittäin se mikä kannattelee vaikka siitäkin tuntee armotonta syyllisyyttä. sivusta

• Anonyymi

Millä kirjaimella sen naisen nimi alkaa?

• Anonyymi

Masennus juontaa rakkauden puutteesta ja surutyöstä, joka on jäänyt tekemättä. Hylkäämisistä, kaltoinkohtelusta lapsena, kun olisi tarvinnut äitiä ja isää. Näistä asioista mitään ymmärtämättä ihmiset tuomitsevat masentuneen.

"Pitää ryhdistäytyä ja ottaa itseään niskasta kiinni, on jotenkin luovuttanut elämässä, olet marttyyri, uhriudut" ym. paskaa olen saanut kuulla. Ja siitä saanut kuulla, että ihmiset ovat huolissaan. Ja kukaan näistä selän takana huolissaanolijoista ei ota yhteyttä ja kysy, "mitä kuuluu".

Joka ei joudu kärsimään masennuksesta, saisi olla todella kiitollinen. Tämä on kyllä p*skin sairaus ikinä, joka ei lähde komentamalla pois. Ja vaatii todellakin jaksamista ja jatkuvaa taistelua elää tämän kanssa. Välillä vaan ei kerta kaikkiaan jaksaisi. Ei siinä enää mitään pilkkaa haluaisi kuulla. Tsemppiä kaikille jotka tämän ikeen ovat saaneet. Voi vielä parantua ensi kerran kohdatessaan, kroonistuessaan ei enää.

• Anonyymi

Voimia jollekin ,❤️

• Anonyymi

Senkun menet hyvä mies lekurille se poistaa kyllä kystasi minkä lie

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 51
      707
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      39
      664
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      630
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37