Olen noin 64-vuotias mies. Kyllä minunkin piti mennä nuorena töihin ja työpaikkaahan ei vaihdeta! Kerran kun hommat oppii. Nyky vätkylät ei ymmärrä. Terveys meni mutta mitä siitä. Nyt tosin olen eläkkeellä. Tunnen työttömiä kuten työläisiäkin.
Työ miehen tiellä pitää
19
314
Vastaukset
- Anonyymi
Nyky nuoriso ajattelee myös samalla tavalla mutta työ paikan löytäminen ei ole enää yhtä helppoa on vain silputtuja pätkä töitä ja korkea koulutettu voi hakea myös satoja työ paikkoja ja jää vain luu käteen se syö miestä ja naista
- Anonyymi
Kyllä samassa työpakassa pitää olla koko ikä, tai olet epäonnistunut luuseri.
- Anonyymi
Itse yli 64 ja edelleen työelämässä mukana, tehnyt kolmea eri ammattia.
Nyt ei saisi lähteä eläkkeelle, niin työnantaja toivoo.
Sinua varmaan v.tuttaa kun ei ollut mahdollisuus vaihtaa työpaikkaa.
Tässä viimeisessä olen ollut 14 vuotta.
- Anonyymi
Et ole vielä eläkeikäinen, mutta silti eläkkeellä.
- Anonyymi
Eri ammateissa on omat eläkeikänsä.
- Anonyymi
Silloin ei ollutkaan tietokoneita ja puhelin räpläystä. Nykyään muuta tehdäkkään . Keskittymiskyky aivan olematonta , kun pitäisi olla ilman puhelinta. Kaiki haluaisi vain hakata tietokonetta , ketään ei kiinnosta ruumiillinen työ . 400 000 työtöntä ja työpaikkoja täyttämättä kuinka paljon . Olisko ihmiset urbanisoituneita kermaperseitä
- Anonyymi
Moniko avoin työpaikka vaatii tietokoneen käyttöä.
Koska oletkaan viimeksi ollut töissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moniko avoin työpaikka vaatii tietokoneen käyttöä.
Koska oletkaan viimeksi ollut töissä.Kyllä monessa työpaikassa pelataan pasianssia tietokoneella siinä menee työpäivä mukavasti kun katsoo saako pasianssin läpi välillä voi käydä kahvilla tai tupakalla se tuo vaihtelua työpäivään ja kaivattua liikuntaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä monessa työpaikassa pelataan pasianssia tietokoneella siinä menee työpäivä mukavasti kun katsoo saako pasianssin läpi välillä voi käydä kahvilla tai tupakalla se tuo vaihtelua työpäivään ja kaivattua liikuntaa
Taponen pelasi golfia tietokoneella.
- Anonyymi
Jos on ollut ikänsä samassa työpaikassa niin vaikuttaa että se on ollu suojatyöpaikka,ja siitähän ei lähdetä edes eläkkeelle!missä sitä sitten lorvisi kun ei pääse sinne duuniinkaan enää korttia pelaamaan?
- Anonyymi
Hän joka koko ikänsä on ollut samassa työpaikassa, on ollut suojatyöpaikassa koska rohkeus ja osaaminen lähteä muualle töihin puuttuu. Ihminen jää ajatusmaailmaltaan kapeakatseiseksi.
- Anonyymi
Olen tehnyt pitkän uran työttömänä ja työttömäksi kun ollaan päästy niin töihin ei mennä! Terveys on todella hyvä ja kunto vallan mainio. Olen 62 vuotias mies ja elämä hymyilee.
- Anonyymi
Olen tehnyt pitkän ja mittavan uran erilaisia töitä, nyt olen työtön 🚶♀️
- Anonyymi
Olen tavannut mittavan uran, nuuhkinut sitä ja todennut pahan hajuiseksi.
- Anonyymi
Oliko kyseessä etupylly vai takapylly? Olen työtön uraputki kiinnostaa.
- Anonyymi
Seurasin mittavaa uraa alkulähteelle 🥰
- Anonyymi
Ei kaikki työ ole fyysistä hiiohoi työtä!
- Anonyymi
Työttömyys miehen pankolla pitää. Tämä on suurin lahja, mitä ihminen voi saada kontolleen eli työttömyyden. Työttömyys on ovi kaikkeen suureen.
- Anonyymi
Minulla on kaksi ammattia joissa molemmissa olen tehnyt pitkän ja mittavan uran ja nyt olen tuplaeläkkeellä. Työskentelin yli 50 vuotta kesäisin alakoulun opettajana ja talvet olin sisävesihinaajan kipparina. Työ miehen kunnia!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413878Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3513011Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt111915Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23781- 67769