Näin on myös Sanna Marinilla ja teilläkin itse en juo alkoholia

Anonyymi-ap

11:44

<

ILTALEHTI

92

Yrittäjä ja somevaikuttaja Sointu Borg, 32, haluaa lopettaa ainakin toistaiseksi alkoholin käytön. Borg ilmoittaa asiasta Sana on vapaa -podcastissa, jossa vietetään niin sanotusti bile-Soinnun hautajaisia.

Somevaikuttaja kertoo päätökseensä liittyvän pääosin juhlinnan sivuvaikutukset.

Tämä oli ensimmäinen kesä, kun minulla oli noin kolme viikonloppua peräkkäin juhlia. Tajusin, että ei hitto, kroppani ja mielenterveyteni eivät kestä enää alkoholia tällä tavalla, Borg sanoo jaksossa.

Nyt olen päättänyt, että vedän oikeasti sellaisen puolen vuoden täysin ilman alkoholia ja katson, jatkanko vielä. Eli alan tällaiselle selvin päin -linjalle, hän toteaa.

Borg on pitänyt päiväkirjaa siitä, mitä juhlinta tekee hänelle. Yrittäjä on laskenut krapulan kestävän hänen kohdallaan jopa viisi päivää, mikä pilaa hänen koko viikkonsa.

- Leikitään, että olen ollut lauantaina dokaamassa. Sunnuntaina on perus paha olo fyysisesti, oksettaa, on päänsärkyä ja pitää olla jossain sikiöasennossa, hän listaa.

3

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanna Marin Flow festareilla kännissä kolme päivää

• Anonyymi

Riippuu ihan yksilöstä kuinka kroppa reakoi alkoholiin ja muihin mömmöihin.
      Ja tietenkin kuinka paljon niitä vetää.

• Anonyymi

Huumetuijotus hypnotisoi demut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2278
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2172
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1691
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1502
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      51
      1473
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      885
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      90
      767
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      747
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      728
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      683
    Aihe