<
89
ILTALEHTI
Borgille krapula on välillä niinkin paha, että hänen on pakko ottaa Mimosa-drinkki, jotta pääsee edes lentokoneeseen.
Maanantaina on ääretön väsymys ja hiilarihimo. Väsymys on niin paha, että voisin nukkua noin kaksi vuorokautta putkeen. Kolmas päivä: yliajattelu, morkkikset ja sitten tämä "kaikki vihaavat minua" -ajatus, yrittäjä sanoo.
Niin on teilläkin itse en juo alkoholia
9
173
Vastaukset
- Anonyymi
<
SG
87
ILTALEHTI
LUE LISÄÄ
ARTIKKELI JATKUU
Borg kokee hänellä olevan krapulassa katastrofiajattelua, sillä hänellä on paniikkihäiriötaustaa ja on muutenkin ahdistuneisuuteen taipuvainen. Yrittäjän mukaan hänen krapulapäiviinsä kuuluvat myös ahdistuskohtaukset, jotka ovat lähellä paniikkikohtauksia.
Viimeisenä päivänä haluan karata Suomesta ja vaihtaa alaa, hän kertoo.
Borg korostaa, ettei alkoholinkäyttö ole ikinä ollut hänelle ongelma. Yrittäjä myöntää käyneensä sisäistä kamppailua päätöksensä suhteen, ja joitakin on jopa harmittanut hänen päätöksensä.
Olen aina nauttinut juhlimisesta, mutta nykyään nuo olot eivät ole enää sen väärti, Borg toteaa.
Se [juominen] menee kausissa, koko elämänhallintani on ihan helvetin kauheaa, hän lisää.
Tilaa uutisilmoitukset aiheesta- Anonyymi
Teillä poliitikot ja muut jotka syyttää ilman todisteita levittää valetta haukkuu sama juttu kuin Sointu Borgilla
- Anonyymi
Alkoholi rapulassa masennus ahdistusta
Paha olo morkkis
Minä otan opamoxia
Poistaa pelkotilat masennuksen ahdistuksen - Anonyymi
Teillä Alkon juojat
Masennus morkkis ahdistaa - Anonyymi
Sama juttu muillakin jotka juo alkoholia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu muillakin jotka juo alkoholia
Nyt lapset ja koira helvettiin tuijottamasta
Pitää lähteä laattaamaan - Anonyymi
Lauantai olen kaupungin valtias
Sunnuntai pää hajoo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä poliitikot ja muut jotka syyttää ilman todisteita levittää valetta haukkuu sama juttu kuin Sointu Borgilla
Todisteita on vaikka kuinka sinä muuta väität
- Anonyymi
Eipä se kenenkään keholle tee hyvää alkoholi tai bentsot.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194387Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271919
- 221757
- 341743
- 651719