Miksi täytyy vihata noin suuresti, luulin että oltais ees ystäviä joihin voi pitää yhteyttä🥺näin että sinuun sattui minun näkeminen, minuun sattui kun näin sinut surkeena. Miksi kostat jotain ja väännät veistä haavassa?
Eilinen...
13
504
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärrä yhtään....mistään enää.
- Anonyymi
Sitten on varmaa tilannetajussa jotain oikosulkua/ jotku tilanteet sanoo järkikin yleensä
- Anonyymi
Kaikkiin sattui, kun näkivät toisensa surkeina reppanoina. Samalla myös vihasivat.
- Anonyymi
Ootko gei?
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Odotin kauhulla eilen sen jälkeen.Miten arvostelet täällä mun ulkonäköä.
- Anonyymi
En se minä ole ainakaan ollut... Varsinkin jos se on yöllä kirjoitettu. En ole täällä enää puolenyönaikoihin ja muutenkaan en ole koskaan mitään solvaavaa kirjoittanu vaikka olisi mitä tapahtunut livenä jne. Surkeana joo olen vähän ollut varsinkin aluksi sen irl viestin jälkeen koska kaikki haaveeni romuttui sillä hetkellä. Voidaan olla hyvissä väleissä jota myös toivon. Ei minua ole jäänyt mikään vaivaamaan älä sitä sure. 😊 mukavaa päivää sinulle ja sydämessäni olet aina 💗
- Anonyymi
Eks kuse mua nyt menee kyllä ohi mitä mahdat tarkoittaa. En ole surkeena eikä ole tarkoitus vääntää veistä haavassa. Täällä ollut villiä menoa toisinaan mut minkäs teet.
- Anonyymi
Ihan eilisillan live-tapahtumista on kyse, ei täällä kirjoittelusta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan eilisillan live-tapahtumista on kyse, ei täällä kirjoittelusta..
Oli ne järkyttäviä. Ne surkeat katseet, joilla kaikki katsoivat toisiaan. Pelkkää surkeutta ja tuskaa.
- Anonyymi
Itseppä sinä ensin aloitit olemall ääliö ei niin toimita olet ihan hölmö päästä et tajua itsekkään että kiusaat muita
- Anonyymi
Onko surkea katse kiusaamista?
- Anonyymi
Ärripurri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506