Osanotot läheislle

Anonyymi-ap

Vilpittömät osanotot Ukrainassa menehtyneen suomalaisen soturin omaisille.

52

1327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täytyy olla pikkasen tyhmä lähteäkseen tuonne Ukrainan puolelle sotimaan. Koko sota vuosia puuhasteltu CIA värivallankumousprojekti ja viimeisiä amerikkalaisten kuolonkorahduksia suurvaltana ennen talousromahdusta ja dollarin reservivaluutan statuksen menetystä. T:Länsipropagandan läpi näkevä

• Anonyymi

Suoraan Venäjän trolli tehtaalta. Oikeasti Naton pitäisi hyökätä Venäjälle ja pistää Putleri kuriin, ei voi olla että kaikki Venäjän tekemät sotarikokset painetaan villaisella mahdollisessa tulevassa rauhassa.

• Anonyymi

Heilutatko punalippua vappuna luopio

• Anonyymi

Putinin kätyri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suoraan Venäjän trolli tehtaalta. Oikeasti Naton pitäisi hyökätä Venäjälle ja pistää Putleri kuriin, ei voi olla että kaikki Venäjän tekemät sotarikokset painetaan villaisella mahdollisessa tulevassa rauhassa.

Venäjän trollitehdas juttu oli jonkun ämmän juttuja joka myöhemmin paljastui Naton informaatiosodankäynnin palkkalistoilla olevaksi henkilöksi. Te reppanat tuskin edes ymmärrätte millaisen propagandan alla elätte. Sodassahan tapahtuu aina sotarikoksia ja siviilejä kuolee, olen sodan alusta asti seurannut vähän parempia lähteitä kuin IL ja IS ja liki kaikki höpinät siellä on osoittautuneet propagandaksi, venäläisten toimesta en ole mitään systemaattisia sotarikoksia havainnut, lähinnä yksilöiden suorittamia ylilyötejä, Ukrainan puolelta senkin edestä ja ihan johdon käskemänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjän trollitehdas juttu oli jonkun ämmän juttuja joka myöhemmin paljastui Naton informaatiosodankäynnin palkkalistoilla olevaksi henkilöksi. Te reppanat tuskin edes ymmärrätte millaisen propagandan alla elätte. Sodassahan tapahtuu aina sotarikoksia ja siviilejä kuolee, olen sodan alusta asti seurannut vähän parempia lähteitä kuin IL ja IS ja liki kaikki höpinät siellä on osoittautuneet propagandaksi, venäläisten toimesta en ole mitään systemaattisia sotarikoksia havainnut, lähinnä yksilöiden suorittamia ylilyötejä, Ukrainan puolelta senkin edestä ja ihan johdon käskemänä.

Mene takaisin Venäjälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heilutatko punalippua vappuna luopio

En, toisin kuin osa teistä surkeista jotka väittävät olevansa isänmaallisia, minä olen vain ja ainoastaan Suomen asialla, teillä tuntuu olevan käsitys että jenkkien nuoleskelu ja etujen puolustaminen on isänmaallista. Pekka Toveri, tämä kuollut paikkakuntalainen samaten kuin Otto-Wille Kuusinen ovat silmissäni kaikki maanpettureita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene takaisin Venäjälle.

Voi kun tulisin itsekkin noin vähällä järjellä ja helpoilla heitoilla toimeen. Itse en ole koskaan Imatraa pidemmällä idässä käynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene takaisin Venäjälle.

Minä en lähtis Venäjälle sielä oottaa se ikitie , , , oikein pitkä ikitie. ( ekä se oo mikään oikotiä. ) HUI kun puistattaa.

• Anonyymi

Helvetin paljon tyhmempi lähtisi venäjän puolelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En, toisin kuin osa teistä surkeista jotka väittävät olevansa isänmaallisia, minä olen vain ja ainoastaan Suomen asialla, teillä tuntuu olevan käsitys että jenkkien nuoleskelu ja etujen puolustaminen on isänmaallista. Pekka Toveri, tämä kuollut paikkakuntalainen samaten kuin Otto-Wille Kuusinen ovat silmissäni kaikki maanpettureita.

No no pikku politrukki .

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helvetin paljon tyhmempi lähtisi venäjän puolelle

Siinä pitää olla sitä urheiluhenkeä ja seikkailumieltä , , , minäkään en lähtis Venäjällä käymään , , 70 luvulla olisin käynyt Leningraatissa turisti matkoila mu tta työt ei antaneet myöten oli tuota lypsykarja lehmät piti hoitaa oli aikaa sitova ammatti eikä ois ollut varaakaan velka orjana olin , , , traktorit ynnä muut maksettavina , , no he kävivät joila oli varaa ja ammattinsa - työnsä puollesta pääsivät " tuuluttelemaan "".

• Anonyymi

Ei varmaan tullu yllätyksenä että sodassa voep saada patista

• Anonyymi

Lähti saappaat jalassa.

• Anonyymi

Tällä keskusta nosuun.... Olisin iteki nuarramiessä lähteny Ukrainaan, va oonjo niin huonossa kunnossa jotta jiän jalakoihi ku pittä karkuujuosta... Rohkea mies osanotto omaisille.

• Anonyymi

Älä siitä karkuun juoksemisesta huoli, ihan itse olen nähnyt kuinka ukrainalainen upseeri toteaa että vanhat ukot parhaita kun pitävät asemat loppuun asti, kunto kun ei riitä karkuun juoksemiseen.

• Anonyymi

Niih ja sieläpäin taitaa viakrat olla hinnoissaan.

• Anonyymi

No ei ainakaan verorahoilla saa sinkkiarkua ostaa tai kuljettaa suomeen hoitakoot keput ne asiat eikä ainakaan sankari hautaan saa sotarikollisia laittaa kyllä kai suomen rikoslaki tuollaisesta toiminnasta ainakin sakkoja määrää, kun vankeutta ei voi enää tuomita.

• Anonyymi

Kovaa menoa Kurskissa
      https://t.me/s/cyberspecnews

• Anonyymi

Kopioi itse edellinen osoite ja liitä selaimen osoitekenttään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kopioi itse edellinen osoite ja liitä selaimen osoitekenttään

"The Ukrainian army is losing men and equipment in the Kursk region at a rate almost twice as high as similar figures in other areas.
        Forbes"

Mielenkiintoinen uutinen Forbesilta tuossa linkissä, ei taida olla linjassa meidän median kanssa, Kurskin hyökkäys viimeksi kun vaivauduin katsomaan meni todella hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"The Ukrainian army is losing men and equipment in the Kursk region at a rate almost twice as high as similar figures in other areas.
        Forbes"

Mielenkiintoinen uutinen Forbesilta tuossa linkissä, ei taida olla linjassa meidän median kanssa, Kurskin hyökkäys viimeksi kun vaivauduin katsomaan meni todella hyvin.

Putinpersu täällä haukkuu kaikkea milloin paikkakunnann päättäjiä, milloin tuulivoimaa ja nyt levittää Putinin propagandaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putinpersu täällä haukkuu kaikkea milloin paikkakunnann päättäjiä, milloin tuulivoimaa ja nyt levittää Putinin propagandaa.

Forbes taitaa olla amerikkalainen julkaisu, arvostettukin sellainen, huomaa taas miten vähällä ymmärryksellä kaltaisesi asioita kommentoivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Forbes taitaa olla amerikkalainen julkaisu, arvostettukin sellainen, huomaa taas miten vähällä ymmärryksellä kaltaisesi asioita kommentoivat.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Forbes

Katoppa sieltä

• Anonyymi

Ja tämä th on ilmeisesti joku sinua runsaasti älykkäämpi?
        Ymmärrän että ottaa aivoon kun joku kertoo vähän oman naiivin maailmankuvan vastaisia tosiasioita mutta voin sanoa että melko suurella varmuudella ei tunneta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Forbes on näyttänyt mm. Putinin puheita, joten huomaa miten vähällä järjellä asioita käsitellään. Putinpersulta ei paljoa voi vaatia.

• Anonyymi

Nähtävästi tämä th? on itsekin Putinin ihailija?

• Anonyymi

Et ehkä ymmärrä jutun sisältöä etkä sitä mitä maailmassa oikeasti tapahtuu, jenkkien merkitys maailmalla todellakin on vähentynyt, tekee parhaillaan samanlaista konkurssia kuin Neuvostoliitto aikanaan, vauvasta vaariin sata tonnia valtionvelkaa ja omat päälle, voit suhteuttaa sitä miettimällä oman perheesi kohdalle. Monissa maissa jenkkien huippudiplomaateille ei enää vedetä edes punaista mattoa, vastaanottaja saattaa olla joku lentokenttävirkailija. Meidän uutisissa tästä ei pahemmin huudella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ehkä ymmärrä jutun sisältöä etkä sitä mitä maailmassa oikeasti tapahtuu, jenkkien merkitys maailmalla todellakin on vähentynyt, tekee parhaillaan samanlaista konkurssia kuin Neuvostoliitto aikanaan, vauvasta vaariin sata tonnia valtionvelkaa ja omat päälle, voit suhteuttaa sitä miettimällä oman perheesi kohdalle. Monissa maissa jenkkien huippudiplomaateille ei enää vedetä edes punaista mattoa, vastaanottaja saattaa olla joku lentokenttävirkailija. Meidän uutisissa tästä ei pahemmin huudella.

Ja Suomihan se vasta rikas oo., muuta venäjälle

• Anonyymi

Itse en havainnut mitään "ylistystä", katsoppa tuosta aikasi kuluksi Putinin vastaanottoseremoniaa, ehkä saattaisit ymmärtää että tosiasioiden tunnustamisesta siinä vain on kyse. https://m.youtube.com/watch?v=AXk0bGjamBc&pp=ygUjcHV0aW4gd2VsY29tZSBjZXJlbW9ueSBzYXVkaSBhcmFiaWE=
        Bidenille jos saadaan punainen matto jalkojen alle on jo ihmeestä kyse, syykin on aivan selvä, kyseinen herra on aivan avustajiensa ja nukkemestariensa kontrollissa ja näin ollen painoarvokin aivan mitätön, sama tulee olemaan Harrisilla jos voittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en havainnut mitään "ylistystä", katsoppa tuosta aikasi kuluksi Putinin vastaanottoseremoniaa, ehkä saattaisit ymmärtää että tosiasioiden tunnustamisesta siinä vain on kyse. https://m.youtube.com/watch?v=AXk0bGjamBc&pp=ygUjcHV0aW4gd2VsY29tZSBjZXJlbW9ueSBzYXVkaSBhcmFiaWE=
        Bidenille jos saadaan punainen matto jalkojen alle on jo ihmeestä kyse, syykin on aivan selvä, kyseinen herra on aivan avustajiensa ja nukkemestariensa kontrollissa ja näin ollen painoarvokin aivan mitätön, sama tulee olemaan Harrisilla jos voittaa.

Minä tunnustan tosiasian sinä olet Putinin äänitorvi ja varmaan muutenkin torvi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tunnustan tosiasian sinä olet Putinin äänitorvi ja varmaan muutenkin torvi.

Tunnustele rauhassa mitä tykkäät, älä kumminkaan kuvittele että pidän sinua millään tapaa fiksuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnustele rauhassa mitä tykkäät, älä kumminkaan kuvittele että pidän sinua millään tapaa fiksuna.

Ketä kiinnostaa mitä mieltä sinä olet. täysin naurettava pelle joka uskoo kremlin valheisiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä kiinnostaa mitä mieltä sinä olet. täysin naurettava pelle joka uskoo kremlin valheisiin

Ketä kiinnostaa sinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä kiinnostaa sinä

Muuta Moskovaan

• Anonyymi

Nythän se onkin Kepun vika, mihin unohtui Persut?

• Anonyymi

No tästä "soturista" ei saa sankaria tekemälläkään.

• Anonyymi

No sä et ainakaan ole, etkä tule koskaan olemaan mikään sankari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onhan hän tohvelisankari tämä 2024-08-20 11:27:22

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onhan hän tohvelisankari tämä 2024-08-20 11:27:22

Totta, anteeksi virheellisen tiedon välittämisestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtaakohan jo ensi kesänä kasvaa auringonkukkaa Ukrainassa tämä "sankari"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtaakohan jo ensi kesänä kasvaa auringonkukkaa Ukrainassa tämä "sankari"

Sua ei jää kaipaamaan kukaan, Sankarisotilaita muistelee miljoonat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sua ei jää kaipaamaan kukaan, Sankarisotilaita muistelee miljoonat

Tommosta lahopäistä ukrainan sankaria muista kukaan enää muutaman vuoden päästä, minut nyt ainakin lapset muistaa, mahdolliset lastenlapset myös.

• Anonyymi

Next!

• Anonyymi

onneks pjärvellä ei ole putinisteja ne on ajettu sinne mokaan jo ajat sitten ja raja sulettu ettei ne pääse raitillemme

• Anonyymi

Mutta kepuleita on liiankin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kepuleita on liiankin kanssa.

Voisitko edes kerran pysyä ketjun aiheessa,

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe