Viedäkö sensein ohjeilla lapsi ilman sähköä, puhelinta ja ruokaa metsään itikoiden ja käärmeiden syötäväksi ja muurahaisten järsittäväksi 39 asteen lämpötilassa?
Vaiko ostaa lapselle liput business-luokkaan?
https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/944c60d9-4e7d-4278-8a2b-67003dd202e1
Kummanko lapsi muistaa sittemmin positiivisena kokemuksena, kumpiko vahvistaa lapsen itsetuntoa ja kumpi välittää hänelle tiedon siitä että häntä arvostetaan ja hän on tärkeä ihminen perheelleen?
Kumpi on parempi?
2
186
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos että ajattelet minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi aina kun löydät jonkun artikkelin joka antaa sinulle impulssin ajatella minua.
Tosiaankin aikamoiset ohjeet olen antanut, se on hyvä että olet tavallasi ne ymmärtänyt, ethän muuten voisi aiheesta oireilla.
Niin, elämä ilman sähköä ja kännykkää on aivan kauheaa varsinkin jos kännykkä ei ole valmiustilassa ja nappi korvassa, että sekunnissa kykenee heti vastaamaan kun kaverit soittaa.
Isä-lapsi viikonloput on mahdottomuus, selityksiä riittää.Kerran mentiin metsään lasten kanssa.. meinasin tulla hulluksi ja niin meinasi lapsetkin...
toiselle tuli malaria polveen ja toinen söi liikaa matoja vaikka kielsin ja sanoin että nyt ollaan vaan lähekkäin. Sain neljän vuoden tuomion ja lähestymis kiellon. Valvotusti olen saanut soittaa puhelimella salaiseen numeroon ja lapsi sanoi että joopajoo ja niinkai ja heipähei...
vieläkin tulee erektio kun muistelen sitä retkeä... tai siis tulisi jos seisoisi...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560