En halua häiritä

Anonyymi-ap

Ei ole mikään pakko mihinkään kohtaamisiin enkä halua koskaan vaatia häneltä mitään tai saati arvostella jostakin, koska tunnen luissani että häntä ahdistaa se että olen ja olen tuntenut häntä kohtaan. Pyrin siksi olemaan hajuton ja mauton ja häiritsemättä, jos joskus vielä pakosti kohtaamme ohimennen sattuman saattelemana ja menen kyllä äkkiä pois näköpiiristä kun havaitsen. Haluan että hän tuntee olonsa rauhalliseksi ja ei ahdistuneeksi ja onnelliseksi ilman mitään häiriötekijöitä elämässään.

56

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ethän oleta tuollaisia asioita toisesta ihmisestä noin vain. Et tiedä vaikka hän haluaisikin nähdä sinut. Se, että "luissa tuntuu" ei kuitenkaan ole mitään faktaa.

      • Anonyymi

        Kaikki asiat ovat viitanneet siihen ja viittaavat ja on sanottukin joskus että pitää jättää hänet rauhaan. Silloin sitä on kunnioitettava. Tämä aloitus ei aika varmasti koske sinua jos olet tuota mieltä kaivatustasi. Olen väsynyt tähän tunteeseen, kaikkeen tähän turhaan ympyrässä kulkemiseen ja haluan vain uskoa jatkossa siihen mitä olen nähnyt, kokenut ja kuullut jotta olisin selvillä vesillä enkä pettäisi enää itseäni. Kiitos kuitenkin kannustuksestasi että asiat voisivat olla toisin mutta ne eivät oikeasti ole. ap


      • Anonyymi

        Niin ja yhtä vähän kannattaa kuvitella, että jubailet oikeaan osoitteeseen maanittelija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki asiat ovat viitanneet siihen ja viittaavat ja on sanottukin joskus että pitää jättää hänet rauhaan. Silloin sitä on kunnioitettava. Tämä aloitus ei aika varmasti koske sinua jos olet tuota mieltä kaivatustasi. Olen väsynyt tähän tunteeseen, kaikkeen tähän turhaan ympyrässä kulkemiseen ja haluan vain uskoa jatkossa siihen mitä olen nähnyt, kokenut ja kuullut jotta olisin selvillä vesillä enkä pettäisi enää itseäni. Kiitos kuitenkin kannustuksestasi että asiat voisivat olla toisin mutta ne eivät oikeasti ole. ap

        No mutta ei muuta sitten palstan mies kun uutta somemirkkua kohti ja sitten taas palstalle herjaamaan, eipä se mirkku siihenkään havahdu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta ei muuta sitten palstan mies kun uutta somemirkkua kohti ja sitten taas palstalle herjaamaan, eipä se mirkku siihenkään havahdu

        Tarkoitan siis sitä, että hirveästi hyötyä siitä itkemisestä täällä kun ei mirkku lue eikä noteeraa gubbea blokkaamisen jälkeen, esim tuhansien seuraajien henkilöt saa näitä nk kikukortteja inboksiin tämän tästä, että jaa taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta ei muuta sitten palstan mies kun uutta somemirkkua kohti ja sitten taas palstalle herjaamaan, eipä se mirkku siihenkään havahdu

        Höh kuuleppa hattivatti menehän huojumasta siitä johonkin muualle noine miesluulojesi vuoksi, jos ajattelit saavuttaa jotain sähköistä tunnelmaa niin olet pahasti väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh kuuleppa hattivatti menehän huojumasta siitä johonkin muualle noine miesluulojesi vuoksi, jos ajattelit saavuttaa jotain sähköistä tunnelmaa niin olet pahasti väärässä.

        Eli aiot kohta varmaankin mies kirjoittaa jonkun simppeleiden mielestä uskottavan liirumlaarumin naista esittäen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli aiot kohta varmaankin mies kirjoittaa jonkun simppeleiden mielestä uskottavan liirumlaarumin naista esittäen

        Toisekseen oikeaan osui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli aiot kohta varmaankin mies kirjoittaa jonkun simppeleiden mielestä uskottavan liirumlaarumin naista esittäen

        Olet ihmeellinen horisija, sinä palsta-asukkien wannabe hauskuuttaja 🤷🤷🤷🤷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki asiat ovat viitanneet siihen ja viittaavat ja on sanottukin joskus että pitää jättää hänet rauhaan. Silloin sitä on kunnioitettava. Tämä aloitus ei aika varmasti koske sinua jos olet tuota mieltä kaivatustasi. Olen väsynyt tähän tunteeseen, kaikkeen tähän turhaan ympyrässä kulkemiseen ja haluan vain uskoa jatkossa siihen mitä olen nähnyt, kokenut ja kuullut jotta olisin selvillä vesillä enkä pettäisi enää itseäni. Kiitos kuitenkin kannustuksestasi että asiat voisivat olla toisin mutta ne eivät oikeasti ole. ap

        Jos on sanottu, että pitää jättää rauhaan, niin sitten todellakin pitää jättää rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on sanottu, että pitää jättää rauhaan, niin sitten todellakin pitää jättää rauhaan.

        Niin muista ny kerran viä 🦄 kertoa tälle miehelle se, jos vaik tajuis muuttua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin muista ny kerran viä 🦄 kertoa tälle miehelle se, jos vaik tajuis muuttua

        Eipä näissä miehen hölinöissä nimittäin kukaan muu huseeraa kuin b-tasoinen maalittava autista, vaan ei anarkista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki asiat ovat viitanneet siihen ja viittaavat ja on sanottukin joskus että pitää jättää hänet rauhaan. Silloin sitä on kunnioitettava. Tämä aloitus ei aika varmasti koske sinua jos olet tuota mieltä kaivatustasi. Olen väsynyt tähän tunteeseen, kaikkeen tähän turhaan ympyrässä kulkemiseen ja haluan vain uskoa jatkossa siihen mitä olen nähnyt, kokenut ja kuullut jotta olisin selvillä vesillä enkä pettäisi enää itseäni. Kiitos kuitenkin kannustuksestasi että asiat voisivat olla toisin mutta ne eivät oikeasti ole. ap

        Luulen kuitenkin, että olet niin väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen kuitenkin, että olet niin väärässä.

        Sinä se vieläki jaksat yhdistää itsesi tähän miehen liirumlaarumtarinaan mies narsistinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki asiat ovat viitanneet siihen ja viittaavat ja on sanottukin joskus että pitää jättää hänet rauhaan. Silloin sitä on kunnioitettava. Tämä aloitus ei aika varmasti koske sinua jos olet tuota mieltä kaivatustasi. Olen väsynyt tähän tunteeseen, kaikkeen tähän turhaan ympyrässä kulkemiseen ja haluan vain uskoa jatkossa siihen mitä olen nähnyt, kokenut ja kuullut jotta olisin selvillä vesillä enkä pettäisi enää itseäni. Kiitos kuitenkin kannustuksestasi että asiat voisivat olla toisin mutta ne eivät oikeasti ole. ap

        Kannattaa hakeutua jonkun avun piiriin, jos aikuinen ihminen kokee kulkevansa jatkuvaa ympyrää jonkun miehen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa hakeutua jonkun avun piiriin, jos aikuinen ihminen kokee kulkevansa jatkuvaa ympyrää jonkun miehen takia.

        Onko tässä tsrinallisuudessa yksärinkertainen mainittu mitään miestä sanallakaan? Ymmärrän että tämä viimeinen sana on egollesi tärkeä, olethan valmis pistämään vaikka urasi peliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa hakeutua jonkun avun piiriin, jos aikuinen ihminen kokee kulkevansa jatkuvaa ympyrää jonkun miehen takia.

        Mene fläsä lenkille tuulettamaan kainaloallit ja kaulapussit ja lopeta tämä nolo maalitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki asiat ovat viitanneet siihen ja viittaavat ja on sanottukin joskus että pitää jättää hänet rauhaan. Silloin sitä on kunnioitettava. Tämä aloitus ei aika varmasti koske sinua jos olet tuota mieltä kaivatustasi. Olen väsynyt tähän tunteeseen, kaikkeen tähän turhaan ympyrässä kulkemiseen ja haluan vain uskoa jatkossa siihen mitä olen nähnyt, kokenut ja kuullut jotta olisin selvillä vesillä enkä pettäisi enää itseäni. Kiitos kuitenkin kannustuksestasi että asiat voisivat olla toisin mutta ne eivät oikeasti ole. ap

        Meneekö nää nyt sitte J:lle, S:lle, T:lle, H:lle, M:lle vai kelle? sanoa ny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneekö nää nyt sitte J:lle, S:lle, T:lle, H:lle, M:lle vai kelle? sanoa ny

        No kelle sinun piireistä haluaisit tämän mlehen vuodatuksen menevän? Mitään muuts tässä universumissa ei tietenkään ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kelle sinun piireistä haluaisit tämän mlehen vuodatuksen menevän? Mitään muuts tässä universumissa ei tietenkään ole

        Ikävä kyllä tämä psykoottisuus on ilmeisesti hiukkasen tarttuvaa lajia😂


    • Anonyymi

      Hyvin sanoitit tunteeni, mutta en omi.

    • Anonyymi

      ....mutta, jos hän ahdistuu enemmän siitä, että ei näe sua...

      • Anonyymi

        Lopeta jo tämä nolo ja epätoivoinen palstamiehen manipulointi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta jo tämä nolo ja epätoivoinen palstamiehen manipulointi

        Ja tämä miehelle joka näkee naiset hieman omituisesta valossa


    • Anonyymi

      Minähän haluaisin paljon kohtaamisia.

    • Anonyymi

      Minä haluan että häiritset, mutta ethän sinä sitä tajua, jos olet siis Hän.

    • Anonyymi

      Jos menet metsään kuusen alle piiloon niin et häiritse muita.

      • Anonyymi

        Joskus on käynyt mielessä sekin ja joskus kaipaa muutenkin omaa rauhaa ja kaikesta elämän hektisyydestä ja vaatimuksista irtiottoa. ap


      • Anonyymi

        Niinkö sanoo ex-työpaikan häirikkö? Sivusta


    • Anonyymi

      Itselläkin samoja ajatuksia naisen suhteen. Välistä tuntuu siltä, että häntä pitäisi kysyä viimeinkin treffeille, mutta sitten pää taas selkenee. En vaan ole tarpeeksi hyvä, enkä haluaisi aiheuttaa hänelle pahaa mieltä sillä, että olen vieläkin ihastunut häneen. Kaikkia unelmia ei vaan ole mahdollista toteuttaa. - täältä

      • Anonyymi

        Hänellä on muutenkin sellainen elämäntilanne ettei hän sitä tekisi vaikka olisikin ollut kiinnostusta kohtaani. Itsellä ei ole se riittämättömyyden tunne sinänsä vaan muita syitä joita tuossa yhdessä vastauksessa kerroinkin. Näin ulkopuolisena mielipiteenä kehoittaisin kokeilemaan ja pyytämään kaivattuasi, siten saisit selvää miten hän suhtautuu sinuun. Niin itsekin olen joskus tehnyt. Toki aina voi ja saa unelmoida jos se on itselle ok ja kokee sen auttavaksi voimaksi. ap


      • Anonyymi

        No ei täältä tietenkään! Muuta kautta eri asia jos on suoraan sanonut että hold your horses? Ei ole tainnut sanoa on voinut turhaantua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on muutenkin sellainen elämäntilanne ettei hän sitä tekisi vaikka olisikin ollut kiinnostusta kohtaani. Itsellä ei ole se riittämättömyyden tunne sinänsä vaan muita syitä joita tuossa yhdessä vastauksessa kerroinkin. Näin ulkopuolisena mielipiteenä kehoittaisin kokeilemaan ja pyytämään kaivattuasi, siten saisit selvää miten hän suhtautuu sinuun. Niin itsekin olen joskus tehnyt. Toki aina voi ja saa unelmoida jos se on itselle ok ja kokee sen auttavaksi voimaksi. ap

        Kiitos viestistä. Kysyn kyllä vielä tämän vuoden puolella, vaikka tiedän jo vastauksen tai vastaamattomuuden. En olis kyllä uskonut sitä, miten joku voi saada pään niin sekaisin, että ihastus ei vaan lähde pois. - täältä


    • Anonyymi

      Niinpä. Ei sitä tule välttämättä ajatelleeksi että toinen voikin ahdistua ja pitää epämiellyttävänä kun joku tulee häiritsemään normaalia olemista. Tietysti siitä pitäisi jo tajuta jos toinen ei häiritse samalla tavalla. Mut hei, voi todeta että aina voi oppia.

      • Anonyymi

        Niin ei sitä haluaisi tuottaa kellekään ahdistumisen tunteita tai epämukavuutta mutta niin voi käydä joskus tahtomattaankin. Kyllä, aina voi oppia olemaan myös hienovaraisempi ja lukemaan ihmisiä enempi. ap


    • Anonyymi

      Et häiritse

      • Anonyymi

        Saat varmaan olla ihan rauhassa myös tältä rollimiesaapeelta, vaikka kuinka olisi avoimet ovet


    • Anonyymi

      En ole omimassa tätä mitenkään tää on pakko sanoa heti aluksi.

      Aloitan kysymyksellä mikä ehkä tärkein.

      Kuka on käskenyt jättämään hänet rauhaan?
      Ja erittäin tärkeä lisä kysymys, missä käski?

      Hän ihan itse satavarmasti vai?

    • Anonyymi

      Voi surku! Ei minua häiritsisi yhtään. Kaikki ei olla samaa muottia mutta voihan se olla silkkaa väärinkäsitystä. Kannattaa ottaa selvää.

    • Anonyymi

      Hyvä, että kunnioitat toista etkä aiheuta enempää ahdistusta.

      • Anonyymi

        Ihan ihme jorinaa täällä. Kukaan ahdistu suoruudesta tippaakaan, pitää vaan avata suu ja puhua asiat selviksi.

        Epätietoisuus ahdistaa ja kaikenlaiset pelaamiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ihme jorinaa täällä. Kukaan ahdistu suoruudesta tippaakaan, pitää vaan avata suu ja puhua asiat selviksi.

        Epätietoisuus ahdistaa ja kaikenlaiset pelaamiset.

        Oletko lukenut aiempia kommentteja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lukenut aiempia kommentteja?

        Mitä tuo "tunnen luissani" tarkoittaa?
        Mitä rationaalista ajattelua se edustaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lukenut aiempia kommentteja?

        Minä ainakin olen lukenut nämä pätemises trollimiehelle ja todennut että ei susta enää selväjärkistä toimijaa tuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin olen lukenut nämä pätemises trollimiehelle ja todennut että ei susta enää selväjärkistä toimijaa tuu

        Ps olet vain ilkeä ja paha ihminen joka kostaa muille itsetunto-ongelmiaan hyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuo "tunnen luissani" tarkoittaa?
        Mitä rationaalista ajattelua se edustaa?

        "On sanottukin joskus että pitää jättää rauhaan"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps olet vain ilkeä ja paha ihminen joka kostaa muille itsetunto-ongelmiaan hyh

        Mitä teet ikäväpalstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "On sanottukin joskus että pitää jättää rauhaan"

        Kuka on sanonut? Noilla sanoillako?
        Eli hän itse sanonut; "jätä minut rauhaan"? Niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sanonut? Noilla sanoillako?
        Eli hän itse sanonut; "jätä minut rauhaan"? Niinkö?

        No tuolleen aloittaja tuonne alkupäähän on kirjoittanut. Siksi kirjoitin oman kommenttini, mihin jostain syystä ilmeisesti takerruit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teet ikäväpalstalla?

        Mitä se sulle kuuluu? Onko suvereniteettiingelmia ja onko tämä joku tanssilava vai miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "On sanottukin joskus että pitää jättää rauhaan"

        Niin mies palstalta on kirjoittanut aika monta vastavaa skuuppia yksärinkertainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sanonut? Noilla sanoillako?
        Eli hän itse sanonut; "jätä minut rauhaan"? Niinkö?

        Niin, petäjän tarzan mies kirjoitti juuri näin sadussaan, ei veto-oikeutta hehhee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sulle kuuluu? Onko suvereniteettiingelmia ja onko tämä joku tanssilava vai miten?

        Mmitä? Jätän nämä jatkossa huomiotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuolleen aloittaja tuonne alkupäähän on kirjoittanut. Siksi kirjoitin oman kommenttini, mihin jostain syystä ilmeisesti takerruit

        Niin vängätkää te kaksi pahnanpohjimmaisia siitä mitä miespuolinen aloittaja on kirjoittanut, sehän tuntuu obsrssiivisten taipumus olevan tuo yhdessä aloituksessa jumiminen, toinen yrittää maalittaa toinen aikuisgroomata tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vängätkää te kaksi pahnanpohjimmaisia siitä mitä miespuolinen aloittaja on kirjoittanut, sehän tuntuu obsrssiivisten taipumus olevan tuo yhdessä aloituksessa jumiminen, toinen yrittää maalittaa toinen aikuisgroomata tms

        Mikähän siinä muuten on että tällaiset ihmiset ei tunnu pääsevän yli yhdestä tietystä aloituksesta, vaan kaivelee sen uudelleen ellei trollimies keksi itse nostella aloitustaan jollain uudella huuhaatarinalla, viimeinen sana vissiinki


    • Anonyymi

      Ei mua ahdista. Terv H

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe