Heippa.
Olen suunnitelmissa muuttaa Euraan. Minkälaiseksi olette kokeneet sen asuinpaikkana. Tarkoitan lähinnä ihmisiä, sillä ympäristön ja harrastusmahdollisuudet yms. pystyn ja olen itse selvittänyt.
Onko "pahaa verta": ilkeämielistä juoruilua, perättömien juttujen levittäjiä. Näistä olen saanut tarpeekseni.
Myös Raumaa olen miettinyt, mutta Eurassa on edullisemmat asunnot.
Ihan järkevää, asiallista, rehellistä keskustelua toivon.
Eura asuinpaikkana
Anonyymi-ap
2
516
Vastaukset
- Anonyymi
Outo paikka, outoja ihmisiä. Nk. yhteisöllisyys=kyyläämistä ja juoruilua.
- Anonyymi
Ei ole pahaa sanottavaa. On hyvät harrastusmahdollisuudet, runsaasti kulttuuriantia ja erinomaiset lenkkimaastot. Pyhäjärvikin vieressä. Ja hyvät palvelut.
Niitä juoruilijoita taas on joka paikassa ja ilkeitä ihmisiä, mutta onneksi vähemmistönä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656104- 1471694
- 1131488
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43869Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu94811Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41719
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219704