Heippa.
Olen suunnitelmissa muuttaa Euraan. Minkälaiseksi olette kokeneet sen asuinpaikkana. Tarkoitan lähinnä ihmisiä, sillä ympäristön ja harrastusmahdollisuudet yms. pystyn ja olen itse selvittänyt.
Onko "pahaa verta": ilkeämielistä juoruilua, perättömien juttujen levittäjiä. Näistä olen saanut tarpeekseni.
Myös Raumaa olen miettinyt, mutta Eurassa on edullisemmat asunnot.
Ihan järkevää, asiallista, rehellistä keskustelua toivon.
Eura asuinpaikkana
Anonyymi-ap
3
777
Vastaukset 3
- Anonyymi
Outo paikka, outoja ihmisiä. Nk. yhteisöllisyys=kyyläämistä ja juoruilua.
- Anonyymi
Ei ole pahaa sanottavaa. On hyvät harrastusmahdollisuudet, runsaasti kulttuuriantia ja erinomaiset lenkkimaastot. Pyhäjärvikin vieressä. Ja hyvät palvelut.
Niitä juoruilijoita taas on joka paikassa ja ilkeitä ihmisiä, mutta onneksi vähemmistönä. - Anonyymi00004
Älä ikinä muuta Euraan, se on maakunnan pahin kyttäyspaikkakunta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134752Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197710Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47657Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99644Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!27641- 61629
- 47580
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59525Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520