Vanha SL-Mersu kiinnostas

Kiinnostunut

Niin kaikki mahdolliset asalliset kommentit kyseisestä pelistä. Vanhalla tarkoitan 70-luvun alun ja lopun koriversiota. sen tiedän et aihio ja osat ei oo halpoi, mut kertokaa kaikki mahdollinen sillä kiinnostus on kova vaikka en oo livenä nähnytkään! Kiitos jo etukäteen

7

1458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jam

Lahdessa muuten tulossa pakkohuutokauppaan tässä ihan lähiaikoina 450 SL punainen.. oiva aihio vuosimallia en osaa sanoa vois kai olla uudempikin ku 70lukulainen mahd 80 jotain.. komee on

• 124-tyytyväinen

Ei haittaisi yhtään jos on uudempikin kun korin osia on vaikee löytää. Kertoisitko Jam vielä milloin tai missä päin Lähtea se huutokauppa järjestetään olisiko sul mahdollisesti yhteyshenkilön Puh. nrota?
        Kiitos paljon asiallisesta vististä

• jam
        124-tyytyväinen kirjoitti:

Ei haittaisi yhtään jos on uudempikin kun korin osia on vaikee löytää. Kertoisitko Jam vielä milloin tai missä päin Lähtea se huutokauppa järjestetään olisiko sul mahdollisesti yhteyshenkilön Puh. nrota?

Valitettavasti ei ole vielä tietoa ajankohdasta. Mä oon sitä ihan mielenkiinnosta seurannut, vaikka olen itse itä suomesta. Siinä samalla huutokaupattais yks toinen itseäni kiinnostava kohde. Paikka on kuitenkin Paavolan posti/virasatotalon takapiha/sisäpiha eli kauppakatu jotain. Löytyy kyllä ja auto on nähtävillä siellä ainakin ikkunan takaa.

Etelä-Suomen Sanomissa ilmoittavat ajankohdan paria viikkoa ennen. Viime huutokaupassa 3/1 ei tämä ollut vielä myynnissä, ehkä seuraavassa. yleensä parin kk välein

• jam
        124-tyytyväinen kirjoitti:

vois muuten poliisi tietää lahdessa yhteyhenkilön ja ajankohdan jo etukäteen. Lehdessä se sit ilmotetaan et voi kysyy mm ajomäärät ja kunnon, ja mahdolliset rasitteet.
        JOs poliisilta tai valtion virastotalo:n infosta lahdesta kysyis puhelimitse jos kuka tietäis enempi.

• 280 SL

Osien hinnoista; ei ne nyt niin hirveen kalliita oo. Ainakaan kulutusosat alustaan, kuten jarrupalat ja -levyt. Ne on suht' edukkaita (levyt alta 100 mk/kipale Motonetissä), koska alusta on sama kuin W114/W115-korisissa. Uusi rätti maksaa Saksasta tilaten n. 1200 DEM. Peltiosat nyt tietysti on melko hinnakkaita.

• 350 sl

Itse olen rakentamassa 350 SL:ää ja täytyy myöntää touhun olevan suhteellisen kallista. 107 sarjaa muuten tehtiin vuoteen 1989 saakka ja tietysti eri vuosimallien välillä on tiettyjä muutoksia, mutta aika vähäisiä kuitenkin. Mielenkiintoinen yllätys tuli kun hankin uuden takaluukun tähden ja se ei istunut paikalleen. Kävi ilmi, että sl ja slc käyttävät eri tähteä!

Olen laittanut autoani viimeisen päälle tai ainakin yrittänyt ja käytettyjä ylimääräisiä osia löytyy mm. oikea etulokasuoja ovh.4000 tämä 500 pk Se on suora, mutta tiettyjä ruostevaurioita pitää korjata kelpaa kyllä mikäli ei täydellistä tavoittele. Otin omasta autosta pois takaspoilerin, koska se on alunperin vain 500 SL:n varustus ovh. 1200 lähtee 500-; ilmoitus osista löytyy keltaisesta pörssistä silloin tällöin.

• pikku-jussi

Lisätietoa asiaan voinee etsiä vaikka täältä:
      http://palkki.oulu.fi/~juhautal
      lisäilen aiheeseen liittyviä linkkejä kunhan ehdin.
      Hinnoista voinen kertoa sen verran että runkona
      sl on noin 2*slc.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe