Niin kaikki mahdolliset asalliset kommentit kyseisestä pelistä. Vanhalla tarkoitan 70-luvun alun ja lopun koriversiota. sen tiedän et aihio ja osat ei oo halpoi, mut kertokaa kaikki mahdollinen sillä kiinnostus on kova vaikka en oo livenä nähnytkään! Kiitos jo etukäteen
Vanha SL-Mersu kiinnostas
7
1458
Vastaukset
- jam
Lahdessa muuten tulossa pakkohuutokauppaan tässä ihan lähiaikoina 450 SL punainen.. oiva aihio vuosimallia en osaa sanoa vois kai olla uudempikin ku 70lukulainen mahd 80 jotain.. komee on
- 124-tyytyväinen
Ei haittaisi yhtään jos on uudempikin kun korin osia on vaikee löytää. Kertoisitko Jam vielä milloin tai missä päin Lähtea se huutokauppa järjestetään olisiko sul mahdollisesti yhteyshenkilön Puh. nrota?
Kiitos paljon asiallisesta vististä - jam
124-tyytyväinen kirjoitti:
Ei haittaisi yhtään jos on uudempikin kun korin osia on vaikee löytää. Kertoisitko Jam vielä milloin tai missä päin Lähtea se huutokauppa järjestetään olisiko sul mahdollisesti yhteyshenkilön Puh. nrota?
Kiitos paljon asiallisesta vististäValitettavasti ei ole vielä tietoa ajankohdasta. Mä oon sitä ihan mielenkiinnosta seurannut, vaikka olen itse itä suomesta. Siinä samalla huutokaupattais yks toinen itseäni kiinnostava kohde. Paikka on kuitenkin Paavolan posti/virasatotalon takapiha/sisäpiha eli kauppakatu jotain. Löytyy kyllä ja auto on nähtävillä siellä ainakin ikkunan takaa.
Etelä-Suomen Sanomissa ilmoittavat ajankohdan paria viikkoa ennen. Viime huutokaupassa 3/1 ei tämä ollut vielä myynnissä, ehkä seuraavassa. yleensä parin kk välein - jam
124-tyytyväinen kirjoitti:
Kiitos paljon asiallisesta vististävois muuten poliisi tietää lahdessa yhteyhenkilön ja ajankohdan jo etukäteen. Lehdessä se sit ilmotetaan et voi kysyy mm ajomäärät ja kunnon, ja mahdolliset rasitteet.
JOs poliisilta tai valtion virastotalo:n infosta lahdesta kysyis puhelimitse jos kuka tietäis enempi.
- 280 SL
Osien hinnoista; ei ne nyt niin hirveen kalliita oo. Ainakaan kulutusosat alustaan, kuten jarrupalat ja -levyt. Ne on suht' edukkaita (levyt alta 100 mk/kipale Motonetissä), koska alusta on sama kuin W114/W115-korisissa. Uusi rätti maksaa Saksasta tilaten n. 1200 DEM. Peltiosat nyt tietysti on melko hinnakkaita.
- 350 sl
Itse olen rakentamassa 350 SL:ää ja täytyy myöntää touhun olevan suhteellisen kallista. 107 sarjaa muuten tehtiin vuoteen 1989 saakka ja tietysti eri vuosimallien välillä on tiettyjä muutoksia, mutta aika vähäisiä kuitenkin. Mielenkiintoinen yllätys tuli kun hankin uuden takaluukun tähden ja se ei istunut paikalleen. Kävi ilmi, että sl ja slc käyttävät eri tähteä!
Olen laittanut autoani viimeisen päälle tai ainakin yrittänyt ja käytettyjä ylimääräisiä osia löytyy mm. oikea etulokasuoja ovh.4000 tämä 500 pk Se on suora, mutta tiettyjä ruostevaurioita pitää korjata kelpaa kyllä mikäli ei täydellistä tavoittele. Otin omasta autosta pois takaspoilerin, koska se on alunperin vain 500 SL:n varustus ovh. 1200 lähtee 500-; ilmoitus osista löytyy keltaisesta pörssistä silloin tällöin. - pikku-jussi
Lisätietoa asiaan voinee etsiä vaikka täältä:
http://palkki.oulu.fi/~juhautal
lisäilen aiheeseen liittyviä linkkejä kunhan ehdin.
Hinnoista voinen kertoa sen verran että runkona
sl on noin 2*slc.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872