Se on sitä elämää

Kun yksin jää. Hyvää yötä ja iltaa mitä vaan. 🌅🌻🥲❤️🍁

56

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää iltaa ja yötä tämäkin päivä meni👩❤️

      • Hei. Miten se sulla meni? Mä vaan nukuin töitten jälkeen. 🤗❤️🌻


      • Miksi et enää juttele mulle? 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi et enää juttele mulle? 😊

        Koska se alkaa olee enemmän velvollisuus kirsille. Tajusi ettei voi kirjoittaa joka päivä ja vuosi tolkulla sen takia että olet takertunut kirsiin, Tänne ei ole pakko kirjoitta vain toisen hyvän olon takia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hei. Miten se sulla meni? Mä vaan nukuin töitten jälkeen. 🤗❤️🌻

        Mahtava päivä oli tämä 👩❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mahtava päivä oli tämä 👩❤️

        Ok kiva. 😊❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok kiva. 😊❤️

        Kirsi vastaa vasta kun sä alat vaatii siltä vastausta.Kohta se menee taas pois ja olet taas yksin. Jännä että espanjan menemiset kertoi avoimesti mutta suomen tapahtumia ei. heti alkoi hiljaisuus tekemisten osalta. Menis takas ulkomaille jos se tekee ihmisestä puheliaan


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok kiva. 😊❤️

        Nyt menen nukkumaan, nuku hyvin 👩❤️🥱


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menen nukkumaan, nuku hyvin 👩❤️🥱

        Kiitos, nuku hyvin sinäkin. 😊❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirsi vastaa vasta kun sä alat vaatii siltä vastausta.Kohta se menee taas pois ja olet taas yksin. Jännä että espanjan menemiset kertoi avoimesti mutta suomen tapahtumia ei. heti alkoi hiljaisuus tekemisten osalta. Menis takas ulkomaille jos se tekee ihmisestä puheliaan

        No eipä ne minulle kuulu, jos ei halua kertoa ja jutella. Minun kohtalo on olla vaan yksin. niin kauan ku jaksan olla. Kohta en enää jaksa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos, nuku hyvin sinäkin. 😊❤️

        Kiitos tästä päivästä ❤️👩


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos, nuku hyvin sinäkin. 😊❤️

        se oli sitten kirsin kirjoitukset siinä tältä päivältä. ei mitään uutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä päivästä ❤️👩

        Kiitos vain itsellesi. sinä se päivästäsi mukavan teit. 😊❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No eipä ne minulle kuulu, jos ei halua kertoa ja jutella. Minun kohtalo on olla vaan yksin. niin kauan ku jaksan olla. Kohta en enää jaksa.

        no mitä sitä kirjottamaan kun nukkuu suurimman osan päivästä siis päivästä. ja yöllä taas nukutaan . huomenna taas sama meno . syödään ja nukutaan.


      • No enpä itsekään tänään paljon muuta ole tehny. Töissäki meni ihan zombina koko päivä.


      • mustasusi kirjoitti:

        No enpä itsekään tänään paljon muuta ole tehny. Töissäki meni ihan zombina koko päivä.

        Varmaan mentävä taas psykologille juttelee ja toivottavasti saan pitkän sairasloman masennukseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no mitä sitä kirjottamaan kun nukkuu suurimman osan päivästä siis päivästä. ja yöllä taas nukutaan . huomenna taas sama meno . syödään ja nukutaan.

        No mistä tiedät mitä tänään tapahtui?! Kun ei puoliakaan kerro. Eikä tietenkään ole pakko kertoa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No enpä itsekään tänään paljon muuta ole tehny. Töissäki meni ihan zombina koko päivä.

        Mutta kirsi ei näytä käyvän töissä tai opiskelevan. Kertoo vaan että päivä meni mukavasti. se kertookin tosi paljon. Mutta janille tämäkin tieto riittää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Varmaan mentävä taas psykologille juttelee ja toivottavasti saan pitkän sairasloman masennukseen.

        ai se sairaslomako tuo sulle jani naisen. älä nyt naurata


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mistä tiedät mitä tänään tapahtui?! Kun ei puoliakaan kerro. Eikä tietenkään ole pakko kertoa.

        no koita sitten ymmärtää ettei kirsi halua kertoa. jos sulle riittää se että kirsi syö ja nukkuu niin hieno juttu


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai se sairaslomako tuo sulle jani naisen. älä nyt naurata

        Ai kaikki mitä tässä sanon, niin luulen että tuo mulle naisen? Kuule, mä en enää luule saavani mitään naista enää koskaan. Se on jo tähän saakka saanu nähdä, ettei ketään kiinnosta ikinä missäään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no koita sitten ymmärtää ettei kirsi halua kertoa. jos sulle riittää se että kirsi syö ja nukkuu niin hieno juttu

        No tykkää hän kuitenki tulla sanomaan mulle jotain. Ei ole unohtanut minua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ai kaikki mitä tässä sanon, niin luulen että tuo mulle naisen? Kuule, mä en enää luule saavani mitään naista enää koskaan. Se on jo tähän saakka saanu nähdä, ettei ketään kiinnosta ikinä missäään.

        mitä sä luulet sairasloman auttavan. oot sen loman jälkeenkin ilman naista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No tykkää hän kuitenki tulla sanomaan mulle jotain. Ei ole unohtanut minua.

        no miksi sitten sanoit että miksi kirsi on hiljanen. sun pitää joka ikinen päivä sanoa jotain hylkäämisestä niin johan tulee palstalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitä sä luulet sairasloman auttavan. oot sen loman jälkeenkin ilman naista.

        No niin kai olen, kun ei musta tule tämän nuorempaa ja komeampaa enää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niin kai olen, kun ei musta tule tämän nuorempaa ja komeampaa enää.

        ei niin. ihme jankkaaja olet. joka päivä ja monta kertaa päivässä sama valitus. huomennakin olet ilman naista ja sama virsi jatkuu


    • Anonyymi

      Mitä sinä Kalervo Halsteri meinasit sillä saada käytännössä aikaan että yrität tehdä tästä susimiehestä tietyn henkilön

      • Anonyymi

        Niin- mitä sillä saavuttaa saako iha nimen kävelykadulle aleksiksen kivetykselle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin- mitä sillä saavuttaa saako iha nimen kävelykadulle aleksiksen kivetykselle?

        Mä oon ihan todellinen ihminen.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä Susi 🧡

      • Hyvää yötä... 🐺😥


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä... 🐺😥

        Miksi kyynel Susi? 😥 Minullekin tulee....


    • Anonyymi

      Iltaa susi mä taas valvon puoleenyöhön ei tuu uni 🫡☕️

      • iltaa, niin minäkin varmaan. Pää on täynnä räkää edelleen. Meinasin tukehtua yskään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        iltaa, niin minäkin varmaan. Pää on täynnä räkää edelleen. Meinasin tukehtua yskään.

        sähän sanoit ettet ole enää kipeä. miksi valehtelet olevasi terve kun olet kipeä. joka toinen päivä sulla on flunssa ja sitten oot parantunut ja nyt oot taas kipeä


      • Anonyymi kirjoitti:

        sähän sanoit ettet ole enää kipeä. miksi valehtelet olevasi terve kun olet kipeä. joka toinen päivä sulla on flunssa ja sitten oot parantunut ja nyt oot taas kipeä

        En mä ole kokonaan parantunu missään vaiheessa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä ole kokonaan parantunu missään vaiheessa.

        et sä muista mitä mä olen sanonut sulle kipeänä treenaamisesta. vittu ole sitten kipeä kun sä oot niin vitun tyhmä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        et sä muista mitä mä olen sanonut sulle kipeänä treenaamisesta. vittu ole sitten kipeä kun sä oot niin vitun tyhmä.

        Ei huvittais olla puoltavuotta treenaamattakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei huvittais olla puoltavuotta treenaamattakaan.

        ihan sama. treenaa sitten kipeenä ja tartuta muutkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        ihan sama. treenaa sitten kipeenä ja tartuta muutkin

        En aio treenata nyt.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvää yötä! 😴 🌌🌜

      • mustasusi

        Nuku hyvin...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nuku hyvin...

        Kiitos samoin., nuku hyvin. 💫🙏Väsyttää ja särkee lihaksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin., nuku hyvin. 💫🙏Väsyttää ja särkee lihaksia.

        Kipeäksi tulossa? No sitä on liikkeellä kyllä. 😕


    • Anonyymi

      Yksi lähes kolmekymmentä vuotta kestänyt parisuhde takana, eikä mitään tarvetta saada uutta sellaista.! Yksin oleminen on ihan parasta!!

      • Anonyymi

        Tavallaan.


      • Joo niin sitä vois luulla, kunnes rakastuu taas.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo niin sitä vois luulla, kunnes rakastuu taas.

        Ei sellaista ei mulle tule enää tapahtumaan että rakastuisin. Yksin ollut yli viisitoista vuotta ja en ole ollut rakastunut keneenkään sinä aikana. Elämässä kaikki muu tärkeämpää kuin rakkaussuhteet. Pelkkä ystävyyssuhde voisi mulle sopia ikäiseni miehen kanssa.


    • Anonyymi

      Moi, millaset oli värikkäät juhlat? Olit telkkarissa! 🥻🧥🪭🪇

      • Nyt en ymmärrä? En nyt ole missään juhlissa ollut. Mitä sieltä tuli?


    • Mihin seki meni, joka niitä kappaleita multa pyysi?

    • Anonyymi

      Voi hotti sun kanssas... 😉😉

      • Anonyymi

        No pieni, tumma ja sypäkkä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No pieni, tumma ja sypäkkä!

        Vai sellainen. Sypäkkä on mulle uus sana. 😄


    • Anonyymi

      Olet luultavammin itse itsellesi sen aiheuttanut niillä valinnoilla joita olet elämässäsi tehnyt

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe