Miten huiskii ? Onko mitään poikkeavaa tapahtunut tänään ?
Päiväsi kulku. Omatoimiketju 2
11
204
Vastaukset
- Anonyymi00002
Tilanne on aika sekava palstalla, joku soosaa.
- Anonyymi00009
Politrukit panikoi välillä.
- Anonyymi00003
Tämäkin aloitus on vuodelta 2024. Kuka täällä häiriköi koko päivän
ja eilen ?- Anonyymi00004
Jotain seksimainoksia oli.
- Anonyymi00005
Ulkomailta tullut botti. Kait S24 saa tilanteen rauhoitettua.
Itse olen tänään puuhannut monenlaisia pikku kotitöitä. Puuhailen ja väliin makoilen, katsellen telkusta laadukkaimpia tallenteitani. Suora ohjelmisto ei kiinnosta. Urheilu ei ollenkaan.
Italia muutoin maana on kaunis ja on sivistyneet asukkaat. Espanjassa en ole käynyt koskaan, eikä kiinnosta.
Kohta kertaan taas vanhoista opppikirjoistani venäjää sekä jatkan lapasten virkkaamista. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ulkomailta tullut botti. Kait S24 saa tilanteen rauhoitettua.
Itse olen tänään puuhannut monenlaisia pikku kotitöitä. Puuhailen ja väliin makoilen, katsellen telkusta laadukkaimpia tallenteitani. Suora ohjelmisto ei kiinnosta. Urheilu ei ollenkaan.
Italia muutoin maana on kaunis ja on sivistyneet asukkaat. Espanjassa en ole käynyt koskaan, eikä kiinnosta.
Kohta kertaan taas vanhoista opppikirjoistani venäjää sekä jatkan lapasten virkkaamista.Tietenkin, vastaamalla botin nostamiin vanhoihin ketjuihin, näin ikäänkuin myös itse avustaa bottia.
Niihin ei pidä vastata (ellei ole aivan erityisen mielenkiintoinen aihe), kuten ei muihinkaan häirikköviesteihin - Anonyymi00007
Mitä pahaa aloituksessa on ?
- Anonyymi00008
alottajalle :
" uteliaisuus EI kuulu sivistykseen " höh
mikai utelet,
kero itte tekemisesi
kuinka sinulla itsellä pyyhii,,, heh, - Anonyymi00010
polomalla menee kotona huonosti, se vierailee joka aloituksessa yötyönä
- Anonyymi00012
Itte vierailet.
- Anonyymi00011
Toivottavasti paloma ilmaantuu tekemään jonkun hyvän aloituksen tai
osallistumaan esim. kirjallisuusketjuun, mutta ikävä kyllä hän ei yleensä
osallistu kuin omaansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1643583Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.532040Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281098
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381034- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872