Olet siis päässyt tavoitteeseen ja elämänlaatu parani. Hyvä näinkin, toinen meistä voi olla onnellinen, ja tärkeää minulle, että voit hyvin.
Nainen, voitko nyt hyvin, kun minua ei näy
32
571
Vastaukset
- Anonyymi
Ei onneksi näy, mutta silti aistin
- Anonyymi
Mitä aistit?
- Anonyymi
Tiedän😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän😁
Mitä tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tiedät?
Tiedän että mietit näitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän että mietit näitä.
Entä mitä itse mietit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä mitä itse mietit?
Suoraan sanottuna: mä en ole kovin varma enää. Tiedän ja tunnen sen kaipauksen. Mutta en oikeen tiedä. . Ehkä se on vaan ollut tottumista. Ehkä joku oikeasti halusi meidät erottaa kun oli kateellinen. Aina sain siitä kuulla. "Sä olet sille pakkomielle"
Se tekee sun eteen mitä vaan. Mut nyt.
Oon vähä tullut siihen tulokseen. Et jos joku voi vuosisadan rakkaustarinan väliin tulla. Niin ei se kai sit aitoa ollut. Koska jos joku voi sun miehen viedä niiku tostanoin vaan. Niin mun puolesta.. se ei sitten ollut aitoa rakkautta eikä tunnetta koskaan hänen puoleltaan.
mun pitää sitten vaan toivoo onnea hänelle/heille ja hyvää matkaa ja mennä itsekkin eteenpäin.
Meitä ei oltu koskaan tarkoitettu yhteen.
🥀🍃🍂love & peace😇 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suoraan sanottuna: mä en ole kovin varma enää. Tiedän ja tunnen sen kaipauksen. Mutta en oikeen tiedä. . Ehkä se on vaan ollut tottumista. Ehkä joku oikeasti halusi meidät erottaa kun oli kateellinen. Aina sain siitä kuulla. "Sä olet sille pakkomielle"
Se tekee sun eteen mitä vaan. Mut nyt.
Oon vähä tullut siihen tulokseen. Et jos joku voi vuosisadan rakkaustarinan väliin tulla. Niin ei se kai sit aitoa ollut. Koska jos joku voi sun miehen viedä niiku tostanoin vaan. Niin mun puolesta.. se ei sitten ollut aitoa rakkautta eikä tunnetta koskaan hänen puoleltaan.
mun pitää sitten vaan toivoo onnea hänelle/heille ja hyvää matkaa ja mennä itsekkin eteenpäin.
Meitä ei oltu koskaan tarkoitettu yhteen.
🥀🍃🍂love & peace😇Manipuloijat ne vaan manipuloi, vuodesta toiseen 🙄
- Anonyymi
Tiedät, että ikävöin.
- Anonyymi
En tiedä. Minä ikävöin kyllä.
- Anonyymi
Tiedän senkin😁
- Anonyymi
Onko tässä ero tullut
- Anonyymi
Mies en koskaan tule sinulle tekojasi ja sanojasi antamaan anteeksi. Tulen aina vihaamaan sinua. Märttyyri.
- Anonyymi
No niin hyvähyvä mies vähän itselleenvastailudraamaa että töhöillä olis elämälleen tarkoitus
- Anonyymi
Se voi olla että voi olla helpompi unohtaakin kun kaivattuaan ei enää koskaan näy.
- Anonyymi
YKSI valvottu yö loppuviikosta ja taas kaikki keikkaa ympäri. KOTOA ei voi poistua, sattuneesta syystä. EDELLEEN aikaa psykiatrille odotan. Katotaan saanko pilattua elämäni sitä ennen. Kiitokset menee ns. Pol. tästäkin episodista. Pillereitä vedän nyt ihan summissa, en osaa sanoa meneekö oikeaan suuntaan.
Kuka haluaa minun elämän? Ois myynnissä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YKSI valvottu yö loppuviikosta ja taas kaikki keikkaa ympäri. KOTOA ei voi poistua, sattuneesta syystä. EDELLEEN aikaa psykiatrille odotan. Katotaan saanko pilattua elämäni sitä ennen. Kiitokset menee ns. Pol. tästäkin episodista. Pillereitä vedän nyt ihan summissa, en osaa sanoa meneekö oikeaan suuntaan.
Kuka haluaa minun elämän? Ois myynnissä!Takiaisilla nälkä, ei lääkkeitä ja nyt sitten helv. vielä tarviivat haavahoitoa kotiin, jota ei saa, kun ei ole vakituista kotihoitoa. Eivät pääse kämpästä ulos. Soittoa soiton perään ja allekirjoittaneella kierrokset nousee. HUOMAAKO JOKU??. Voi vttu tätä elämää. En saa unta ja en pysty tätä asiaa käsittelemään, miettimään, kun lähtee ajatukset kiertämään. Ahdistaa niin hemmetisti ja välillä olo ihan kummallinen!!!
- Anonyymi
Kuka sinä olet? Minä olen vain surullinen siitä, että mies ei rakastunut minuun kuten minä häneen. Kuvittelin pitkään sen olevan molemminpuolista.
- Anonyymi
Taitaa taas olla joku veto kaveriporukassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa taas olla joku veto kaveriporukassa?
Mites teidän ns vetojen suhteen on käynyt itseriittoiselle miehelle russuttaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites teidän ns vetojen suhteen on käynyt itseriittoiselle miehelle russuttaja?
Muuan hönö käynyt egoon liittyvistä syistä puhumassa pehmeitä naisena esiintyvälle miehelle ja mitkä olikaan nämä tulokset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuan hönö käynyt egoon liittyvistä syistä puhumassa pehmeitä naisena esiintyvälle miehelle ja mitkä olikaan nämä tulokset?
Siis pokeri vetoja, auts.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa eli sinä teit niin? Miksi?
Oot aika pölhö ja kpää kun pitää leikkiä ihmisillä. Se on nainen eikä mitään pahaa tekis ikinä kellekään.
- Anonyymi
Olrtko sitten jotenkin raastava ihminen vai miksi tällaisia kyselet?
- Anonyymi
Mitäs vikaa minun elämänlaadussa sitten oli?
- Anonyymi
Voisko enää mennä paremmin???
- Anonyymi
Joo siis tämä kärvistely tämä se on sitä hyvää. Viet selkeästi äärirajoille ja yli
- Anonyymi
Miksi sinua ei näy, piilotteletko häneltä?
- Anonyymi
En oikeastaan. Ymmärrän että niin piti tapahtua. Aika oksettavaa kylläkin. En yhtään välitä mitä musta ajattelet. Jokaiseen asiaan on olemassa syyt ja seuraukset. Niin se vaan menee joko joidenkin tiet kohtaa tai sitten ei. Uskon että asiat tapahtuu niinkuin pitääkin. Ei tarvii yhtään ”huorata” ns. että saa jonkun tykkäämään itsestä. Hyvä niin en tule kolistelemaan sun kaltereita jos sitä pelkäät.
- Anonyymi
On se sanotaanko what. Huorata näillä sivuilla.
Keskustelupalsta. Ei siis saa kommentoida muita alotuksia. Mitäs itse teet siis huoraat menemään täällä. - Anonyymi
Kiitos rakas❤️🔥
- Anonyymi
Etkö itse sitten ole onnellinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741124
- 751121
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 33717
- 49704
- 52617
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557