Passi oli näyttää mutta se on just mennyt hiljan voimasta. Ei kuulemma uskonut ikää. En viitsinyt alkaa enempää mesoamaan mutta kyllä annoin palautetta myyjälle asiallisesti. Melko varma että ihan kiusaa teki. Naama on yli reilusti 30v näköinen. Menin sitten k citymarkettiin ja sain sieltä. Jouduin vaan maksamaan aavistuksen enemmän. Erittäin ikävää että kauppias hankaloittaa turhaan elämää. Toivottavasti saa potkut
Ei myyty alkoholia vaikka olen 32
4
129
Vastaukset
- Anonyymi
Tekee vaan työtään. Sama käynyt minulle.
- Anonyymi
Olin ostamassa kaljalaatikkoa lähikaupasta-
- siis Minä 42v ! - ja nuori kassaTytteli arveli, " ootko sä varmasti yli 18v " eikä myynyt
Miksi penikoita on myyjinä ja ne ei edes nää ihimisen ikää ?
- Anonyymi
30 vuotiaan näköseltäkin pitää kysyä paperit vaikka näyttäis omasta mielestä ikäiseltään
- Anonyymi
Tasan ei käy nallekarkit, eräs kaverini kaljuuntui jo 16-vuotiaana ja pääsi sisälle kapakkaan, kannattaa siis kaljuuntua, kukaan ei silloin epäile alaikäiseksi.
Itse olen täysin beibifeis, mutta ei ole pahemmin papereita kyselty, ja olen siis 55v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239439Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3861928Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3631922- 941638
- 4321635
- 61355
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331150Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241096Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521042- 36998