Minua vai tuota toista. Tiedän että sekin kaipaa sinua kun tunnisteet osuu täysin.
Mutta ketä sinä kaipaat?
Kumpaa sinä kaipaat mies
72
782
Vastaukset
- Anonyymi
Näihin uteluihin voit halutessasi hakea vastauksia muualta.
- Anonyymi
Ja sinuunko miehen utelut liittyy ystäväin?
- Anonyymi
Mistä muualta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinuunko miehen utelut liittyy ystäväin?
Tuo sivusta, en ymmärrä mitä se sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sivusta, en ymmärrä mitä se sanoo.
No kerro miespuolinen aloittaja vaikka niistä kahdesta pirkosta joita esität tääl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro miespuolinen aloittaja vaikka niistä kahdesta pirkosta joita esität tääl
Ota Iääkkeet onneton tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota Iääkkeet onneton tapaus.
Eli osuin oikeaan ja loukkasin mies hoopoa fantasiaasi että olet täällä netissä ns puun ja kuoren välissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli osuin oikeaan ja loukkasin mies hoopoa fantasiaasi että olet täällä netissä ns puun ja kuoren välissä
Vastaus on, että sitä toista. Myös hän kaipaa minua.
- Anonyymi
Kaipaan K-naista.
- Anonyymi
Sitä nuorempaa.
- Anonyymi
30 ikäistä-kö?
- Anonyymi
Mistä minä palstakirjoittajien iän voisin tietää. Juttujen perusteella se on 8v, mutta ehkä ei ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
30 ikäistä-kö?
Älä sotke. Ei ole sinun aloitus. En tarkoita mitään kolme10sta.
- Anonyymi
Kyllä maar mies JA aloittaja jutuistasi huomaa, ettei mitään muuta sosiaalista elämää ole hetkeen ollut kuin tämä ns interskanetin lihallistaminen, ehkä elämänkoululsisey ei havannoi samalla lailla näitä nyansseja
- Anonyymi
Mitä ne tunnisteet sitten on?
- Anonyymi
Ulkonäköön liittyviä. En ole nyt lukenut vaan pidemmältä ajalta niitä ollut täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkonäköön liittyviä. En ole nyt lukenut vaan pidemmältä ajalta niitä ollut täällä.
Eli tunnet aivan tosi hyvin aloittajamies ne naiset joita esität banaalisti, esim olen nainen hiukset ponnarilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tunnet aivan tosi hyvin aloittajamies ne naiset joita esität banaalisti, esim olen nainen hiukset ponnarilla
Pöpilä kutsuu tytteli!!!!
Olet todella ällöttävä ihminen!
Menikö kaaliin. Pöljääkin pöljempi harhainen naakka 😂
- Anonyymi
V naista ikävä
- Anonyymi
Sitä vanhempaa.
- Anonyymi
No sitähän minäkin😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitähän minäkin😠
Älä sotke. Minä aloittaja en tiedä sen toisen ihailijan ikää joten noin ei voi vastata.
- Anonyymi
Vain E Naista!
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ei liity tähän aloitukseen kukaan E.
- Anonyymi
Rakas luota minuun
- Anonyymi
Rakas huomenta ja luotan tiedät sen kyllä.
- Anonyymi
Olen täällä E vain Sinun tähden
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
ja käärme eve villiintyy 1-2-3
- Anonyymi
Musiikkia maasta, jossa ihmiset osaavat kohdata toisensa välittömästi sielunsa avaten, mutta silti toisen rajoja kunnioittaien ❤️❤️❤️. Jos Suomessa ei onnistu, niin voisin vakavasti harkita muuttoa tuonne.
https://www.youtube.com/watch?v=FIR-hrPXxzA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musiikkia maasta, jossa ihmiset osaavat kohdata toisensa välittömästi sielunsa avaten, mutta silti toisen rajoja kunnioittaien ❤️❤️❤️. Jos Suomessa ei onnistu, niin voisin vakavasti harkita muuttoa tuonne.
https://www.youtube.com/watch?v=FIR-hrPXxzAJatkan vielä tuosta, että seuraava ei ole ominta musiikkia mulle, tätä biisia toki oikein mielelläni kuuntelen. Mutta katsokaa tuota yleisöä. Onko intohimoa ja rakkautta elämään vai ei?
https://www.youtube.com/watch?v=n_GFN3a0yj0
- Anonyymi
Rakas ei liikuta vttuakaan nämä muut. Olen sun. Muu menikin jo. Kulta me mennään.
- Anonyymi
Varmasti mennään❤️🔥im burning
- Anonyymi
Mennään vaan rakas. Sopii minulle. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennään vaan rakas. Sopii minulle. Ap
Ei ollut ap:lle vaan omalle rakkaalle
- Anonyymi
Miksi olette sitten täällä jos asia selvä. Haluatteko kiusata ja satuttaa tahallaan.? Olet kyllä sairas Antti jos haluat näin kostaa. J
- Anonyymi
Tuskin nämä sinuun liittyy sekopaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten sinun aloittajamiehen teatteri ontuu ja pahasti
- Anonyymi
Haluaisin yhtä Anttila.
A - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poista sitten tämäkin viesti missä lukee sekopaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin yhtä Anttila.
ASinä olet se mieIenterveyspotilas, joka ollut hoidossakin. Älä puutu kaikkeen täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten sinun aloittajamiehen teatteri ontuu ja pahasti
Tai sitten olet itse se sekopää täällä kyttäämässä muita kun ei ole omaa elämää HALOOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet se mieIenterveyspotilas, joka ollut hoidossakin. Älä puutu kaikkeen täällä.
Sanat sanat sinne!
- Anonyymi
Vai sitä kolmatta
- Anonyymi
Kaipaan häntä jonka kohtaan IRL.
- Anonyymi
Molemmat kohtaat irl. Ei voi muuten laittaa tunnisteita ulkonäöstä. Ei täällä kukaan mitään palstahahmoja kaipaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat kohtaat irl. Ei voi muuten laittaa tunnisteita ulkonäöstä. Ei täällä kukaan mitään palstahahmoja kaipaa.
Alunperin kaipailin selvästi nuorempaa naista ja voihan olla, että molemmat täälläkin voisivat olla sitten niin paljon nuorempia. Ylipäätään nettimaailmassa on lähes mahdoton sanoa, kaipaanko sitä nuorempaa vai vanhempaa kun voi olla sama henkilö tai sitten eri. Tosin täälläkin olen saanut vinkkejä vihjatun iän ja muunkin perusteella voisi osua, eri asia kuka niitä on kirjoitellut.
Tosielämässä olen kokenut vaikeutena tunnistaa minusta aidosti kiinnostuneen naisen, koska olen havainnut myös leikkimieltä, joka on ihan ok muussa kuin tutustumisvaiheessa. Minusta kyllä näkee jos olen kiinnostunut, mutta olen myös varovainen ja hyvistä syistä.
- Anonyymi
Kannattaa muistaa että voitte kaivata täysin
eri miehiä ... Vaikka saman kaupungin sisällä
Kun esin J alkavia miehiä on esim 35-45 v suunilern joka 4 mies eli joka kaupungissa on yli tuhat J miestä
..En usko että kilpailet vaan ihmiset elää samankaltaista tilanteita läpi ...
Toinenenki esim
Esim pitkä mies on osalle kaikkib yli 175 cm
Ja osalle vasta lähempänä kirjaimelista 2m..
Tämä 175cm-2m väli yleistetään pitkäsi ...
Siksi on hyvä tehdä
Niit tarkennuksia ...
Se pitkä mies jota olen ise kaivannut ei ole ollut
Kertaakaan vastaaja kun olen tarkentanut tunnisteita .
Mä tiesinkin ettei oo täällä vaan tämä on
Ollut minun tapani purkaa asioita .
Voit siis AP hyvinkin olla se oikea kaivattu
Etkä kilpailet todella.
Sivusta - Anonyymi
Tuo kolmen sydämen ämmä ei ollut ap. Kamala tyrkky E.
- Anonyymi
Taidat olla kateellinen ja mustis E:lle 😁, onhan täällä muitakin kirjaimia sotkettu tähän ja sä kävit vain E kirjaimeen kiinni..... Sivusta
- Anonyymi
En ole jonossa. Hyvästi. J
- Anonyymi
Tämä aloitus ei ole J miehelle.
- Anonyymi
Hyvä tietää, niin pääsee nukkumaan. T:J
- Anonyymi
Kaipaan kyllä enemmän sitä toista.
- Anonyymi
Pidä hyvänäs. En ikinä huoli miestä joka toista satuttaa.
- Anonyymi
Kysy sitten exiltä... 😉 Ei pidä vain miehen puheita uskoa
- Anonyymi
Kysymystäkään ketä kaipaan. Olet vaeltanut mies mielessäni jo kuukausia. Ottanut paikkasi. En ehkä koskaan päästä sinua läheltäni, jos siihen eksyt.😘 Niin järjetön ikävä ollut.😘
- Anonyymi
Mies kaipaa miestä. Ihan sama. Saa tänne homppelitkin kirjoitella. Aloitus oli naiselta kuitenkin.,
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣dream on🤣🤣🤣🤣🤣digger
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣dream on🤣🤣🤣🤣🤣digger
Nyt ei taida mennä sinulla kovinkaan lujaa taas kalenteri huutaa tyhjää etkä ”ymmärrä” mistä se voisikaan johtua
- Anonyymi
Harmi etten itse ole kokenut näin voimakkaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei taida mennä sinulla kovinkaan lujaa taas kalenteri huutaa tyhjää etkä ”ymmärrä” mistä se voisikaan johtua
No ei johdu ainakaan sinun kuvitelmistasi!
- Anonyymi
M miehellekö aloitus? Siinätapauksessa niistä kahdesta sitä nuorempaa.
- Anonyymi
Suurinosa teistä on ihan sekaisin. Huomaa taas vastauksista. PIdättekö te koskaan taukoa täältä?
ap- Anonyymi
Ottaako mies noin lujille että hubbabubbakuplasi puhkesi. Sen minä vielä ymmärrän että itse uskot tähän nk kuvakertomuksees
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaako mies noin lujille että hubbabubbakuplasi puhkesi. Sen minä vielä ymmärrän että itse uskot tähän nk kuvakertomuksees
Hei älä sinä vastaa mitään turhaan. Tiedän jo että sinä et pidä taukoa täältä.. kaikki tietää sen kysymättäkin..
Täällä ei liity yksikään aloitus minuun...
- Anonyymi
Älä horise joutavia nuku
- Anonyymi
Tottakai se kaipaa sitä vanhempaa. Sun pitäis varmaan miettiä mitä teet väärin ja loukkaat, etkä kunnioita jos kanssasi on, mutta ei kelpaa sulle...
- Anonyymi
Luulin et nää on kaivatultani kaikki nää alotukset 😥💘💔🥀🎗😔✨
- Anonyymi
Miksi sinua kaipaisin kun kohtelet mua kuin jotain paskaa no onneksi ei olla enään tekemisissä en enään alennu sinunnkiusattavaksi kun et tunnu osata käyttäytyä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506