Melko suurella todennäköisyydellä, ja olet täysin no life, kokematon miesten kanssa, ahdistunut, pelokas ja hieman ehkä jo epävakaa entisen vakautesi sijaan.
Tiedätkö, olet aika mielenkiintoinen tapaus!
Mieheltä
Olet siis Suomen kuumin muija
52
615
Vastaukset
- Anonyymi
Olet ilkeä pska. Haista siis ap vttu. Sivusta
- Anonyymi
Hääähhäh... Tuo oli vaan rehellinen purkaus...
AP - Anonyymi
Se nyt on sellanen miten sen nyt hienosti sanoo jotkut tykkää ihan jostain muusta. En sano nyt tuulee kaislikkoon suhisee jo aika kovaa.
- Anonyymi
Hienosti vttuiltu. Anna toisen elää elämäänsä
- Anonyymi
No sehän on!
- Anonyymi
Jos olet vanhempi Johnny niin vttuako vikiset.
- Anonyymi
Sinäkö se olit? Arvasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö se olit? Arvasin.
Mahdollisesti kyllä tunnistan jo nuo juttusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdollisesti kyllä tunnistan jo nuo juttusi.
Miten hitossa niin hemmetin kaunis nainen pelkää yhtään ketään tai mitään? No, ehkä se on synnynnäistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hitossa niin hemmetin kaunis nainen pelkää yhtään ketään tai mitään? No, ehkä se on synnynnäistä.
No rauhotu nytte.🙈
- Anonyymi
Onks täällä sellanen nuorempikin 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No rauhotu nytte.🙈
Ei kun tuo on ihan rehellinen pohdinta. Miten hitossa niin tyrmäävä paketti pelkää yhtään ketään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun tuo on ihan rehellinen pohdinta. Miten hitossa niin tyrmäävä paketti pelkää yhtään ketään?
Elämä koulinut. Mitä muuta voin sanoa. Enhän minä itseäni minään pidä. Kuvissa en halua näkyä ym. Täällä se on helppo kasvottomana höpötellä ei ole niin suurta painetta. Paljon on mielenpäällä kuitenkin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks täällä sellanen nuorempikin 🤔
Haha toivottavasti käy edes joskus. Hän on tullut itselle tosi tosi tärkeäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä koulinut. Mitä muuta voin sanoa. Enhän minä itseäni minään pidä. Kuvissa en halua näkyä ym. Täällä se on helppo kasvottomana höpötellä ei ole niin suurta painetta. Paljon on mielenpäällä kuitenkin..
Olisiko jotain jota haluaisit minulle sanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha toivottavasti käy edes joskus. Hän on tullut itselle tosi tosi tärkeäksi.
Millä tavalla tärkeäksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko jotain jota haluaisit minulle sanoa?
Varmaan että ei nuo pohdintasi ihan metsäänkään menneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla tärkeäksi?
Saanut vaan tuntemaan jotain ainutlaatuista. Samankaltaisuutta ja ymmärrystä. Hän vie mua aina kun hymyilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan että ei nuo pohdintasi ihan metsäänkään menneet.
Niin. Mulla on herkät vaistot. Haluatko minusta enää mitään? Voisimmeko me esimerkiksi yrittää suhdetta enää edes teoriassa? Itseäni on aina kiinnostanut, ja kiinnostaa vieläkin jollain tasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Mulla on herkät vaistot. Haluatko minusta enää mitään? Voisimmeko me esimerkiksi yrittää suhdetta enää edes teoriassa? Itseäni on aina kiinnostanut, ja kiinnostaa vieläkin jollain tasolla.
Me emme ole yrittäneet suhdetta johnny🥹🤣.. Jos ajatuksia vaihdamme ja veetuilemme täällä niin se riittää. Omanikäinen itsellä tositarkoituksella mielessä ja paikkansa ottanutkin jo.
Nyt vaan matoa koukkuun jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me emme ole yrittäneet suhdetta johnny🥹🤣.. Jos ajatuksia vaihdamme ja veetuilemme täällä niin se riittää. Omanikäinen itsellä tositarkoituksella mielessä ja paikkansa ottanutkin jo.
Nyt vaan matoa koukkuun jne.Ööh, siis oletko sinä sittenkin, se...? Emme ole yrittäneet suhdetta, se on totta. Eli annat pakit nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööh, siis oletko sinä sittenkin, se...? Emme ole yrittäneet suhdetta, se on totta. Eli annat pakit nyt?
Mm. Niin kai sitten😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mm. Niin kai sitten😂
Voi hitto että kesti. 😂 Eikä suoraa vastausta. Kai sä nyt hyvänen aika osaat pakit antaa. Sano suoraan jos ei kiinnosta. Odotan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hitto että kesti. 😂 Eikä suoraa vastausta. Kai sä nyt hyvänen aika osaat pakit antaa. Sano suoraan jos ei kiinnosta. Odotan.
Sanoinhan jo että vttuako vikiset siinä..🤣🥹👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoinhan jo että vttuako vikiset siinä..🤣🥹👍
Ja ei vieläkään... No johan on... 🙄
Jos sua kiinnostaa vielä, niin voit sanoa senkin. Ei ole mikään pakko antaa pakkeja jos ei halua. Jestas sentään.
🤨 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ei vieläkään... No johan on... 🙄
Jos sua kiinnostaa vielä, niin voit sanoa senkin. Ei ole mikään pakko antaa pakkeja jos ei halua. Jestas sentään.
🤨Joo o no kuule Johnny. Sait pakit. Öitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo o no kuule Johnny. Sait pakit. Öitä.
No johan se kestikin.. 🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo o no kuule Johnny. Sait pakit. Öitä.
Kiva että oot suhteessa tositarkoituksella...
Kun vielä tietäisi että kuka antoi pakit. Miten se voikin olla niin vaikeaa. 😂 Yritin hiivatti saada pakit selväsanaisesti, ja ei.. voi vattujen kevät. En saa edes pakkeja kunnolla hiivatti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No johan se kestikin.. 🤨
No aika pientä🥹 ite odotellu nuorempaa johnnya kuustuhatta vuotta ja ei näyt miestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aika pientä🥹 ite odotellu nuorempaa johnnya kuustuhatta vuotta ja ei näyt miestä
Kuka tässä nyt antaa pakkeja? Joo ymmärrän että oot odotellut, mutta ihan on omaa syytäs. Mieti vähän mitä sanoit silloin. Olin nuori ja herkkä, ja satutit pahasti. Nyt ei kiinnostaisi vattuakaan se mitä silloin sanoit, mutta silloin oli silloin. Ja nyt on nyt. Ja halusin klousata tämän keissin kunnolla, että otan pakit, mutta edes pakkeja en saa kunnolla.
Suututtaa.
- Anonyymi
Hjuu! Olen kyllä aina ollut tarkka tavarastani jonka päällä istun. Muija with no life! Nukkumaan nyt siitä! Mo!
- Anonyymi
No minkälainen pitää olla että portit aukeaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minkälainen pitää olla että portit aukeaa?
Varmaa sellainen joka erottaa naisena esiintyvän miehen esim?
- Anonyymi
Kyllä siitä EROON pääsee kun tarpeeks ilkeilee. Joskus jaksaminenkin loppuu
- Anonyymi
Onko tää se melkein 50v Johnny mikä on kinderissäkin ollut usein? Se on kyl aika komee🤔
- Anonyymi
Niin, mitä haluat sanoa Tinder-Johnnylle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mitä haluat sanoa Tinder-Johnnylle?
No mitäpä tämä mies milloinkin aloituksiinsa tuumailee mausteeksi simppeleille
- Anonyymi
Ketä nimität suomen kuumimmaksi mimmiksi?
- Anonyymi
Sen voin sanoa että itse en ole ainakaan mikään kuuma tai kuumin muija. No life meni huti vaikka en joka riennoissa ramppaakkaan, sillä olen aika rauhaisaa oloa rakastava ja kotikissa. Nuorempana kyllä enemmän. En ole kokematon mutta en ole mikään suhteissa hyppiä tai joka vuodelle eri mies. Eikä ole mitään noista piirteistä. Mielenkiintoisesta tapauksesta en tiedä, kun jokainen kokee minut miten kokee. Sinä näytät olevan sen sijaan pettynyt itseesi.
- Anonyymi
Lisään vielä että onhan noita kiinnostuneita tälläkin hetkellä mutta katsotaan nyt josko osuisi joku mielenkiintoinen joka kanssa kemiat pelaa, tarkkaan pitää kuitenkin valita koska p.päitä en enää hyväksy lähelleni. Mielummin kunnon rakastava suhde kun sellainen joka ei anna mitään ja ei ole minkäänlaista paloa ja tunnetta. En rupea suhteeseen suhteessa olemisen vuoksi ja että saavuttaisin sillä ulkopuolisten silmissä jotakin, vaan myös oman itseni vuoksi ja se että ihminen tuntuu myös hyvältä puoliskolta tunteineen..
- Anonyymi
Keke välillä leuhottaa vihdoilla lämmintä ilmaa välillä hipsuttelee ja rapsuttelee. Jos on vaikee päättää onko vihta tai vasta vai vasta vihta, ei huolta. Voi sanoo et huidot nyt satalatva, simasulka.
- Anonyymi
Siis minä AP mietin vaan että onko tää nainen saanut jotain osumaa jossain vaiheessa henkisesti. On ihan ok olla no life ja ahdistunut. Aika moni on, varmaan suurin osa. Se vaan sopii pikkuisen huonosti niin täydellisen hyvin muodostuneeseen naiseen.
- Anonyymi
Herraj…p…se siis! Onko joku eukko sanonut olevansa ahdistunut?
- Anonyymi
Taisit just ommella 4 tikkii kiinni no life ahdistuneille naisille. Oot epävakaa nälkäinen susi.
- Anonyymi
En ole tuo Mustasusi. Mustasusi on mielenkiintoinen tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tuo Mustasusi. Mustasusi on mielenkiintoinen tapaus.
Kyllä sinä susimies olet kaikkea muuta ku kiinnostava
- Anonyymi
Yhtä mieltä vois olla siitä et löyly tekee hyvää, lauteilla ollaa tasa-arvosii, tittelit on jätetty pukuhuoneen puolelle tai vidut vidduina.
- Anonyymi
Mitä kääntämätöntä hölynpölyä tämä on? 🤨
- Anonyymi
Jonkun ylikarismaattisen viheltäjän amatöörianalyysi? Niitähän täällä riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun ylikarismaattisen viheltäjän amatöörianalyysi? Niitähän täällä riittää
Nonii 😬😬😬
- Anonyymi
En ole kuuma. Miehiä on aina ollut. Olen elänyt. Ahdistunut ja pelokas nykyään juu kait se sitten näyttäytyy epävakautena ihmisille joka ei ymmärrä yhtään mitään olen kokenut elämässäni.
- Anonyymi
AP
Sanotaan nyt näin ystävällisesti että olisin ollut yhden
Illan lelu sinulle . En yhtää mitään muuta.
Kuin esine ...
Tiedä et susta varoitettiin sun selän takana
Minä olisin toivonut muutakin meistä...
Ja nyt kun luen tuota yhden illan juttu avaustasi
Tiedän olin kipeän oikeassa .
Minun piti suojella itseäni ...
Mee vain sen robotin luo
Musta sä et kuule enää mitään.
Ja voin sanoa et on mies jolle mun ilo on tärkeää
Ja sellainenkin oli joka välitti mun tunteista.
Asioita joille sulla ei O
llu eikä tuu ikinä mitää
Väliä koska sulla ei oo tunnetta .
Mä joskus haaveilin niin ..
Että meidän intohimossamme
olisi ollut rakkauskin ja tunnetta
Mutta erehdyin ..
Asiat ei menny siihen suuntaan
Myt juokse lujaa jo sen nuken luo
Se on kai yhtä kylmä kuin sinäkin
Minä häivyn
Hyvästi.
Naiselta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542768
- 612611
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p302128- 631907
- 551885
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa341597Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41935Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111857Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.123839Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit37814