Ja toivotanpa sinulle hyvää loppuelämää.
Mietin tässä nainen asioita mitä olet tehnyt toisten miesten kanssa...
17
382
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä! Se lortto sietääkin mennä.
- Anonyymi
Onko sinullakaan kaikki aivan hyvin kun säestät kuin 4-chanin toveria hail incels
- Anonyymi
Kiitos. Mutta muista että minulla on ollut vain kaksi miestä tässä elämässä. Eikä näytä enempää tulevan kun ei koskaan osu tunteet molemminpuolisesti.
- Anonyymi
En minäkään mieshuoralla mitään tee
- Anonyymi
Mieheen pitää voida luottaa. Minulla on kyllä se jo. Olihan kiva rupatella
- Anonyymi
Joku outo neitsytsetä kirjoittelee näistä inkeleistä on mediassa varoiteltu kävele takaperin ja hymyile silmiin katsomatta
- Anonyymi
Toivotit mulle paskaa loppuelämää vuosi sitten. Mitä sillä väliä mitä sen jälkeen olen tehnyt?? Että ihan hyvää nykyään toivotat vai?
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät, mitä minä olen tehnyt toisten miesten kanssa?
- Anonyymi
Olen nähnyt ikkunasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nähnyt ikkunasta.
Ja kuvannut KAIKEN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuvannut KAIKEN!
Tuliko hyvää matskua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuvannut KAIKEN!
Sivusta.Jaa ilmankos roikutkin hänessä etkä muita halua.
- Anonyymi
Sitä minäkin mietin mitä oletkaan tehnyt niiden kanssa kiitos samaa sinulle.
- Anonyymi
Aattella. Vaikka mitä on koettu. Sinä sen sanoit. Muut miehet antaneet hienoja hetkiä. Esim. Laulaneet kitaran kera. Ostaneet ruusuja. Tehneet taikatemppuja. Tanssitaneet. Saaneet nauramaan vedet silmissä. Ihania miehiä. Ihania kokemuksia. 🥰
- Anonyymi
Jaa vai että semmoista.
Minä ajattelin nyt vain olla olematta, laittaa palstan kiinni lopultakin ja alkaa elää sitä loppuelämää. Toivottavasti hänkin elää nytkin jossain sitä onnellista elämää kumppaninsa kanssa. - Anonyymi
Mistähän sä muka nekin asiat tiedät. Taidat lähinnä kuvitella omiasi.
- Anonyymi
Itse en kuvittele mitä kaivattuni on tehnyt muiden kanssa. Tässä iässä on tietenkin ehtinyt jo tehdä vaikka mitä, mutta mennyt on mennyttä ja vain se, mitä tekee tai on tekemättä minun kanssani on merkityksellistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751161
- 741154
- 481034
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104988- 51965
- 34737
- 49714
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577