Ehkä Suomen kuumin tapaus, niin arvioin siinä pelkästään sitä miten hänen jäsenensä ovat muodostuneet ja yhteenliittyneet. Aivan täydellisesti. Hyvin skskäs olemus, naisellinen, sähäkkä, ja herkällä tavalla kaunis. Täysin virheetön. Kuin nukke.
Siis kun väitän että eräs nainen on
26
318
Vastaukset
- Anonyymi
Oisko se unosille välillä..
- Anonyymi
Mikä hitto tässä nyt on niin vaikeaa? Joskus käy niin että geenit nasahtaa kohilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hitto tässä nyt on niin vaikeaa? Joskus käy niin että geenit nasahtaa kohilleen.
Puhut tosi kauniisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut tosi kauniisti
Ihan tosiasioita vain.
- Anonyymi
Minua ei kiinnosta tällaiset. Mutta voin vakuuttaa että noin täydellisen naisen ei tarvitse täällä ketään kaivata. Hänellä varmasti riittää omilla somekanavilla vientiä.
- Anonyymi
Parempi kuin nämä some-tähdet. Parempi kuin yksikään. Aivan selvästi. Joskus muutaman kerran nähnyt vastaavan tapauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi kuin nämä some-tähdet. Parempi kuin yksikään. Aivan selvästi. Joskus muutaman kerran nähnyt vastaavan tapauksen.
🥹🥹..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥹🥹..
Ei näy nuo emojit.
AP - Anonyymi
Ei kaikki naiset etsi miehiä somesta vaikka somettaa tollo! Tässä näkyy taas putkiaivot läpi paistaa niin että itse aurinko jää pimentoon!
- Anonyymi
Ai sä hankit sen robotin viineinkin 🤣🤣
Pitäähän sullakin jokin kolo olla mihin ....- Anonyymi
No niih... Sellasta sitte...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai hänkin tietää sun nukesta😅onko sulla selanen pussitettava?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai hänkin tietää sun nukesta😅onko sulla selanen pussitettava?
Mikä sun nuken nimi on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun nuken nimi on
Barbarella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautit moninkertaisesti iloa
Kun tiedät että nainen jota yritit tehä tekstllä mustasukkaiseksi nauraa sulle ja sun robokololle mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Barbarella
Bella notte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautit moninkertaisesti iloa
Kun tiedät että nainen jota yritit tehä tekstllä mustasukkaiseksi nauraa sulle ja sun robokololle mies.En yritä tehdä ketään mustasukkaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Barbarella
:”DDD -sivusta
- Anonyymi
Taidat olla mustasukkainen sitä naista kohtaan.
- Anonyymi
Olen mies, eli en ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies, eli en ole.
Olet sitten mustasukkainen siitä naisesta mitä hän tekee ja kenen kanssa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä hänen elämästään yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on todella vaikka muuta yrittää esittää. Ei tiedä mitään sepittelee oman päänsä sisällä kaikenlaista. Jakorasia, sukupuolitauteja ja vaikka mitä lukematon kirjo. Siitä sitten palstalle naispoloa haukkumaan. Aiheuttaa itse jopa keskustelua jonkun naisensa kulloisenkin kanssa täällä palstalla hekumoistaan. Yrittää näyttää naiselle että katso kuinka kivaa mulla on nyt just. Nainen kuittaa. Siis se muka. Olematonta yrittää saada pakkomiellettänsä mustasukkaiseksi. Että jep jep! Oikeesti kuka sängystä kesken kaiken raportois suomeen😂
- Anonyymi
Onko sillä tiimalasivaratlo ja isot tissit
- Anonyymi
Tällä Barbarellalla ei ole aivoja on isot tissit ja sutjakka vyötärö kumista tietty. Aivoja ei tarvita eikä puhetta tunteista puhumattakaan. Aina valmis ei vittuile, someta ei huutele palstoille. Niin eikä pyytele rahaa. Ei kärsi ylipaino-ongelmista.
- Anonyymi
No oikeastaan on klassisen kaunis vartalo kyllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542578
- 622462
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p211957- 621752
- 541720
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41925Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111857Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa29818Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118807Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit36797