ja kertonut hänelle ikäväpalstailusta. Kehotti käymään ja kirjoittamaan täällä mahdollisimman useasti fiiliksen mukaan.
Olen käynyt terapeutilla
25
378
Vastaukset
- Anonyymi
No ei varmasti kehottanut ruikuttamaan täällä saman miehen perään vuosikausia!
- Anonyymi
Ihan kipeetä
- Anonyymi
Kerroitko kaivatustasi myös?
- Anonyymi
Ai siitä varatusta jota ei enää kiinnosta.
- Anonyymi
Minä en ole kertonut. Ei ole tarvetta.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai siitä varatusta jota ei enää kiinnosta.
Kiinnostaa, mutta ei ole kai ikinä kiinnostanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole kertonut. Ei ole tarvetta.
sivustaOlenko minä se kaivattu ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko minä se kaivattu ?
Et ole hän. Hän ei jätä välilyöntiä tekstiin ennen välimerkkiä.
- Anonyymi
En ole huomanut kenenkään naisen täällä ruikuttavan jonkun miehen perään. Mies tai monta ruikuttelee naisten perässä.
- Anonyymi
Mitä sinä täällä palstalla teet ja haet? Kävikö niin ikävästi että totuit vttuilemaan muille ja tulit siitä riippuvaiseksi? Nuo viestisi ei ole enää normaalin ihmisen juttuja. Sinä pilasit itsesi tällaisilla palstoilla etkä ole ainoa.
- Anonyymi
Olet väärässä. Kyllä täällä on naisetkin ruikuttaneet..vai ovatko vähentyneet? 🤔
En käy enää niin usein. - Anonyymi
Kyllä täällä ruikuttaa niin naiset kuin miehetkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä. Kyllä täällä on naisetkin ruikuttaneet..vai ovatko vähentyneet? 🤔
En käy enää niin usein.Mikset. ?
- Anonyymi
Oikeastiko? Kerroitko miten täällä kiusataan ja nujerretaan ja matkitaan ivallisesti aidosti tuntevia. Sulla on surkea terapeutti. Tämä palsta sairastuttaa ihmiset.
- Anonyymi
Erikoista, että kehotti vierailemaan mahdollisimman useasti näin myrkyllisessä ympäristössä. Luulisi, että neuvoisi kirjoittamaan ennemmin vaikka pöytälaatikkoon!
- Anonyymi
Jatka siellä terapiassa käyntiä, täällä ei enää tarvitse käydä.
- Anonyymi
Kirjoittele vaan ja suodata välillä.
- Anonyymi
Ihme terapeutti. 🤔 Kerran eräs terapeutti totesi minulle, että kun on "p****t housussa, ei kannata jäädä tuijottelemaan sitä vaan toimia.
- Anonyymi
En usko, että minunkaan terapeuttini kehottaisi kirjoittelemaan täällä, jos palstasta kertoisin. Ei todellakaan. Päinvastoin sanoisi, että vähennä somen käyttöä minimiin, elämä on sen ulkopuolella.
- Anonyymi
Tiedetään. Mies panee paljaalla kymmeniä naisia ja ketään ei kiinnosta.
- Anonyymi
Kerroitko tästä terapeutille? Käyttekö kaikki palstalaiset samalla terapeutilla?
- Anonyymi
No ei varmaan kehoittanut, ellei sitten ole joku pilipaliterapeutti kyseessä. Luuletko tosiaan, että koulutettu Kela-psykoterapeutti antaa tuollaisia ohjeita? Salli mun nauraa.
- Anonyymi
Taisi olla temuterapeutti.
- Anonyymi
Hän ajatteli varmaan tämän toimivan vertaistukena. Näinhän täällä ei välttämättä ole, ei ainakaan kovin usein, koska osa eläytyy kaikkeen kuin omiinsa. Osa purkaa kaunaansa ja vihaansa sinuun ja osa kaipailee omaansa.
Vain osa keskustelee, mutta sekin voi olla vaarallista, jos joku muu käyttää niitä ikeään maalittamiseen. - Anonyymi
Kirjoittelu voi olla ihan hyödyllistäkin omien ajatusten läpikäyntiin. Mut ei tästä kannata sellaista pakollista tapaa ehkä muodostaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 543018
- 612841
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p462381Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa422371- 632137
- 552035
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411005Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit115946Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.123909Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit38884