Minä rakastuin sinuun

Anonyymi-ap

Eikä tämä rakkaus ole kuolemassa mihinkään vaikka olen sitä välillä yrittänyt tappaakin. Miehelle.

34

555

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä ruoki itseäsi tyhjänpäiväisillä haaveilla, jotka eivät koskaan toteudu.

• Anonyymi

Älä kohtele minua kuin vajaaälyistä. Minä vastaan omista haaveista ja tunteistani. Eikä sinulla ole mitään oikeutta sanoa sinulle ventovieraan tunteita tyhjänpäiväisiksi. Olet naurettava ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kohtele minua kuin vajaaälyistä. Minä vastaan omista haaveista ja tunteistani. Eikä sinulla ole mitään oikeutta sanoa sinulle ventovieraan tunteita tyhjänpäiväisiksi. Olet naurettava ihminen.

Jos miestä ei kiinnosta niin sitä ei kiinnosta. Pakottaakaan et tunteisiin voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et voi tietää että sitä ei kiinnostaisi. Se ettet sinä kelpaa enää
        kenellekään, ei tarkoita etteikö me muut voisi kelvata. Älä peilaa näitä itseesi. En ole sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et voi tietää että sitä ei kiinnostaisi. Se ettet sinä kelpaa enää
        kenellekään, ei tarkoita etteikö me muut voisi kelvata. Älä peilaa näitä itseesi. En ole sinä.

Jos sitä miestä oikeasti kiinnostaisi, niin se olisi jo sun luona, etkä sä ruikuttaisi palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sitä miestä oikeasti kiinnostaisi, niin se olisi jo sun luona, etkä sä ruikuttaisi palstalla.

Minua kiinnostaa se mies enkä silti ole sen luona? Miksi sama ei päde toisinpäin? Olenko minä naisena jotenkin alempiarvoinern mielestäsi? Sinä olet ällöttävä ihminen. En minä näitä ihan noin vakavissani kirjoittanut kuin sinä kuvittelet. Olet vaan säälittävä. Hah.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua kiinnostaa se mies enkä silti ole sen luona? Miksi sama ei päde toisinpäin? Olenko minä naisena jotenkin alempiarvoinern mielestäsi? Sinä olet ällöttävä ihminen. En minä näitä ihan noin vakavissani kirjoittanut kuin sinä kuvittelet. Olet vaan säälittävä. Hah.

Fakta on se, että jos toinen ihminen todella kiinnostaa, niin sen luokse haluaa vaikka väkisin eli mies olisi jo siellä, jos todella haluaisi. Miehet eivät jätä mitään arvailujen varaan, silloin kun ovat tosissaan naisen suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fakta on se, että jos toinen ihminen todella kiinnostaa, niin sen luokse haluaa vaikka väkisin eli mies olisi jo siellä, jos todella haluaisi. Miehet eivät jätä mitään arvailujen varaan, silloin kun ovat tosissaan naisen suhteen.

Toinen fakta on kans, et silloin jos todella haluaa toisen, silloin pitää myös tuntea toinen tosi hyvin. Et toinen on parasta itselle, mut silloin hyvä myös miettiä sitä, olenko itse parasta toiselle? Vai särkyykö sydämiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen fakta on kans, et silloin jos todella haluaa toisen, silloin pitää myös tuntea toinen tosi hyvin. Et toinen on parasta itselle, mut silloin hyvä myös miettiä sitä, olenko itse parasta toiselle? Vai särkyykö sydämiä?

Tämä oli sivusta kommentoitu.

• Anonyymi

Äläkä sinä hoida omaa kelpaamattomuuttasi mussuttamalla naisena siintäville miehelle canceloitu lyllyvä valesarvinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vastaavasti sinäkään et voi pakottaa muita uskomaan omiin uskomuksiisi palstan kautta, naisena esiintyvää härkkivä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten miehet, joiden asiantuntija selvästi olet 😂tekee nämä muuvsit sitten? Kerro nyt tälle naisena esiintyvälle äijälle ja samalla kaikille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vastaavasti sinäkään et voi pakottaa muita uskomaan omiin uskomuksiisi palstan kautta, naisena esiintyvää härkkivä

Transvestiitti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Transvestiitti

Mkay..?🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkäät oman miehesi ajattelevan toista.
        Voi olla niin paljon "esteitä", ettei haavetta voi toteuttaa, ainakaan helpolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkäät oman miehesi ajattelevan toista.
        Voi olla niin paljon "esteitä", ettei haavetta voi toteuttaa, ainakaan helpolla.

Mies jos on tosissaan niin sitä ei mitkää esteet pitele. Jos miehestä ei kuulu mitään eikä sitä näy niin kannattaa vetää johtopäätökset ja siirtyä seuraavaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies jos on tosissaan niin sitä ei mitkää esteet pitele. Jos miehestä ei kuulu mitään eikä sitä näy niin kannattaa vetää johtopäätökset ja siirtyä seuraavaan.

Taas näitä ihme yleistyksiä, jossa toisesta sukupuolesta levitetään jotain stereotypiaa. Miehet ovat ihmisiä siinä kuin naisetkin, eikä kaikki elämässä toimi kuin junan vessa. Kaikki eivät uskalla tai pysty lähestymään toista. Itsekin lähestyn naisia harvoin, vaikka olisin pahastikin ihastunut. - sivusta

• Anonyymi

Viikonloppu vietetty ja huomenna maanantai.
      Kaivattusi varmaan jo palstalta pois.

• Anonyymi

Sinäkö luulet minua paremmin tietäväsi kaivattuni elämänrytminkin . Äläpä jeesustele siellä.

• Anonyymi

Todennäköisesti koko elämästä jo pois, kun täällä notkuu.

• Anonyymi

Tietääkö hän oikeessa elämässä että rakastat?

• Anonyymi

Eiköhän se tiedä, muttei taida riittävästi kiinnostaa, muuten olisivat jo yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se tiedä, muttei taida riittävästi kiinnostaa, muuten olisivat jo yhdessä.

Ei tiedä, ei sitten alkuunkaan.... -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä se varattu rauhaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin täällä on vaan itseriittoisia tyyppejä jotka kuvittelee että tämä itseään jumaloiva miew in joku nainen muka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja yksäri se vaan jatkaa ja jatkaa traumaattista selostusta🥱 ei tämä mies sulle lytättäväksi naiseksi muutu, kerro sinä siitä kuvitteellisesta miehestäsi joka vannoo ja osoittaa rakkauttaan jokapäiväisellä huomionosoituksilla ja syöttää tursaalle viinirypäleitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja yksäri se vaan jatkaa ja jatkaa traumaattista selostusta🥱 ei tämä mies sulle lytättäväksi naiseksi muutu, kerro sinä siitä kuvitteellisesta miehestäsi joka vannoo ja osoittaa rakkauttaan jokapäiväisellä huomionosoituksilla ja syöttää tursaalle viinirypäleitä

Mieheltä miehelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä se varattu rauhaan

Mee HAUKKA jo v*ttuun ukkos läks lipettii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä se varattu rauhaan

Lopeta jo Saara S tämä hönö jupina pikkupäissään tälle trollimiehelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta jo Saara S tämä hönö jupina pikkupäissään tälle trollimiehelle

Juo vaikka lisää vinettoa ja roihu lääkärinmääräämiä kyytipojaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee HAUKKA jo v*ttuun ukkos läks lipettii

Hienoa apgubbe, näm varmasti kävikin, että joku väisti luodin

• Anonyymi

Rehellinen viesti!! Ei rakkaus aivan heti "unohdu" jos on sattunut kohdalleen. Naisilla on usein tapana siirtää voimakkaita tunteita herättäviä asioita syrjään, tai pyrkiä keinotekoisesti unohtamaan. Joskus ajatukset joita pyrkii piiloittelemaan, tahtovat olla kuitenkin ensimmäisenä mielessä tai ainakin heräävät hyvin äkkiä kohdatessa asian, jonka haluaa unohtaa. Se on hyvin inhimillinen reaktio, parisuhteen luominen heppoisin perustein, tai toista paremmin tuntien on hyvin epävarmalla pohjalla. On olemassa myös lukuisa joukko muita syitä, jotka eivät puolla yhteisien intressien löytymistä. Rakkaus ei usein kuitenkaan katso tälläisiä asioita oleelliseksi, vaan saapuu kuin varkain, silloin kun sitä vähiten odottaa. Se ei ole aina miellyttävä kokemus, tai tuntuu se hyvin mukavalta aikansa, mutta vaiheessa jossa ihmiset alkavat epäröimään, ja etsimään unelmien arkusta toiveita ja kumppanille asetettuja vaatimuksia, huomataan etteivät ne riitäkkään yhteiseen tulevaisuuteen. Tämä on tuskaisin vaihe rakkauselämässä, unohtaminen ja itsensä vapauttaminen uusiin unelmiin. Ihminen rakastuu joidenkin tutkimusten mukaan 3 kertaa elämässään, mutta harvoin näin tapahtuu, vahvoja rakkaustunteita koetaan ehkä 1-2 kertaa elämässä, helpompia ihastumisia jotka myös helpompia unohtaa muutama enemmän. Ei ole todellakaan helppo unohtaa ihmistä, joka on vaikuttanut useilla eri tavoilla, niin fyysisesti kuin psyykkisesti joskus pakkomielteisestikkin omaan elämään. Rakkaudella on tapana jäädä elämään, tavalla tai toisella se tuntuu ja sen havaitsee hetkissä, jolloin on pysähtynyt ajattelemaan elämäänsä ja ihminen jota kohtaa on ollut vahvoja tunteita, nousee kuvana mieleen ja muistaa ne hetket jotka on ollut erikoisia ja tunteisiin meneviä. Rakkauden pystyy kuolettamaan, mutta kyllä se sieltä aina löytyy, pehmoisena ja jotenkin käden lämpöisenä ja herkkänä.
      https://youtu.be/qlLHaYK2yxs

• Anonyymi

Tätä pakkomielteistä kierrettä voi myös itse ruokkia, jauhamalla päivästä toiseen samaa. Kiertämällä kehää, jää oma elämä elämättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä pakkomielteistä kierrettä voi myös itse ruokkia, jauhamalla päivästä toiseen samaa. Kiertämällä kehää, jää oma elämä elämättä.

Tämä on todella totta.
        Ja osa selittää itselleen ettei tunteita voi valita tai tunteille mahda mitään.
        Samaa pyöritetään ja jauhetaan kuitenkin päivästä toiseen.

Valinta ja päätös sekin jokapäiväinen johon voi helposti vaikuttaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      374
      9853
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      93
      6223
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      381
      5881
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      153
      4284
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      3
      3592
    6. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      86
      3175
    7. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      78
      3120
    8. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      6
      2896
    9. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      10
      2842
    10. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      114
      2818
    Aihe