vai unohditko kokonaan että olen olemassa. Jos muistat niin voisit laittaa jonkun pienen viestin ihan vaan kertoaksesi että muistat minut vielä edes jollain tapaa. Vaikka jotain virallisempaa? Minä en enää uskalla. Tein niin hölmöjä juttuja ja lähestyin tosi oudostikin sinua.
Mietin että muistatkohan enää olemassaoloani
29
452
Vastaukset
- Anonyymi
Jooh.. No heivaa se tositarkoituksella ukko, ja aletaan seurustelemaan. Jos olet siis eräs.
- Anonyymi
En ole hän kun ei ole ketään ketä heivata. Yksin minä olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole hän kun ei ole ketään ketä heivata. Yksin minä olen.
Huijasit taas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huijasit taas?
En ymmärrä kommenttiasi. Ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua itseasiassa pelottaa pikkuisen erään kyky valehdella. Miksi hän sitä tekee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä pinnistää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä pinnistää
Olen yksin ja kirjoitin sen tuohon jo. Erehdyt henkilöstä TAAS!
- Anonyymi
Jättäkää varatut ihmiset rauhaan. Törkeää sotkea toisten avioliittoja.
- Anonyymi
Jätä palstalaiset rauhaan. Ei sitä sinun haisevaa ukkoa ole kukaan viemässä.
- Anonyymi
Ei tunteilleen mitään voi. Varattuunkin saa ihastua. Aikuiset pystyvät käsittelemään tällaiset asiat. Tunteet eivät aina johda toimintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä palstalaiset rauhaan. Ei sitä sinun haisevaa ukkoa ole kukaan viemässä.
Sinähän se täällä miehenkipeänä palstalla roikut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tunteilleen mitään voi. Varattuunkin saa ihastua. Aikuiset pystyvät käsittelemään tällaiset asiat. Tunteet eivät aina johda toimintaan.
Aloitus ei ole varatulle. Ellei ole status muuttunut lähiaikoina. Tieätääkseni vapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin roikun kun olen rakastunut siihen mieheen. Olen ihan kipeä ilman häntä. Mutta ei ole varattul. Mene sinä juomaan niitä pullonpohjia jookosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin roikun kun olen rakastunut siihen mieheen. Olen ihan kipeä ilman häntä. Mutta ei ole varattul. Mene sinä juomaan niitä pullonpohjia jookosta.
Ei ole tervettä tuo yksipuolinen epätoivoinen rakkaus. Kuulostaa joltain läheisriippuvuudelta, joka varmasti karkoittaa kaikki miehet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä mustasukkainen horoo täällä riehut koko ajan. Mene vtuun arvostelemasta muita kun et tiedä toisten tilannetta. Etkö sinä voisi vaikka kuoIIa jo. Pahantahtoinen pentu olet enkä mitään muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tervettä tuo yksipuolinen epätoivoinen rakkaus. Kuulostaa joltain läheisriippuvuudelta, joka varmasti karkoittaa kaikki miehet
Et sinä tiedä minun ja hänen tilannetta. Ole jo oikeasti hiljaa. Et tunne minua etkä tiedä sen miehen tunteista, joten suus kiinni nyt autistinen jankkaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä latvalaho nähnyt ironiaa tuossa tekstissä. Vastasin tahallani noin kun kirjoitit miehenkipeästä. Se oli siksi liioitellusti kirjoitettu. Et ymmärrä mitään ja jankkaat autistisesti. Mene lukemaan omia aloituksiasi ja roikkumisiasi. Asut täällä 24/7 joten sinut tiedetään kyllä. En minä tullut tänne jonkun autistin kanssa väittelemään, joten anna olla jo. En vastaa enää yhdellekään joka on älyllisesti eri tasoa kuin minä. En vastaa enää noin tyhmille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä tiedä minun ja hänen tilannetta. Ole jo oikeasti hiljaa. Et tunne minua etkä tiedä sen miehen tunteista, joten suus kiinni nyt autistinen jankkaaja.
Se ois jo sun vieressäsi sohvalla, jos susta välittäisi. Rakastunut mies ei katoa. Mene sä hoidattaa pääsi läheisriippuvuudesta kuntoon ja kasvata selkäranka itelles. Säälittävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ois jo sun vieressäsi sohvalla, jos susta välittäisi. Rakastunut mies ei katoa. Mene sä hoidattaa pääsi läheisriippuvuudesta kuntoon ja kasvata selkäranka itelles. Säälittävää.
Mistä sinä luit että hän katosi? Jospa se olinkin minä joka katosi. Lopeta austist. Ei kiinnosta mielipiteesi. 😁 Älä peilaa omaa aIkoholilla täytettyä panomaailmaasi minuun koskaan oksetus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue tuo aloitus. Missään ei sanota että meillä olisi ollut suhde tai että hän olisi kadonnut. Sinä kehität noita juttuja omasta päästäsi tyhmä ihminen. Kysyin vaan aloituksessa muistaako hän enää minua. Missään ei sanottu että meillä olisi ollut joku suhde.
- Anonyymi
Mitä sä teit? Kerro.
- Anonyymi
Jäi roikkumaan kun mies pakeni
- Anonyymi
En kerro tänne mitä olen tehnyt. HuIIuja suurin osa täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi roikkumaan kun mies pakeni
Älä taas vertaa omaan mitättömään elämääsi näitä tekstejä. Kaikki ei ole Iuusereita kuten sinä.
- Anonyymi
En jaksa enää lukea tätä kun tuo yksi vänkää omiaan. Aloitus oli vaan puolileikillinen
heitto eikä niin vakava kuin tuö vänkäri inttää.
Olet ennen ottanyt yhteyttä kun minusta ei ole kuulunut mitään, joten voisit tehdä sen taas. Miksei? Tee nyt vaan se sinä senkin kaunissilmäinen mies. Luotan sinuun. 😉
Nyt en enää tätä avaa, Joku saattoi loukkaantua ja alkaa esittää aloittajaa. Sehän on kai täällä tapana. Minä poistun nyt. ap - Anonyymi
Taitaa olla joku jakautunut persoona🤔 käy itsensä kanssa vuoropuhelua 01.30 yöllä täällä kun muut nukkuu.
- Anonyymi
Pari palsta sutturaa keskenään tappelee miehistä jotka yöllä tänne eksyy.
Jutut yhtä päättömiä kuin tuon ikäisillä nykyään voi odottaakin.
Eikä ole kyse ihan teineistä enää, vaan kehittymättömistä naisista.
Edessä onneton elämä. - Anonyymi
En tiedä kun et osaa koskaan edes käyttäytyä fiksusti niin ei todellakaan sanota lähimmäiselle teit minkä teit kärsi nyt ollaan monet kerrat oltu yhteyksissä joka kerta olen toivonut että sulle olis järki tullu päähän ja osaat käyttäytyä mua kohtaan hyvin mut nyt se on kyllä loppu sulla oli mahdolllisuys korjata asia viineisen kerran mutta ei älykääpiö on älykääpiö heippa vaan
- Anonyymi
Sinun tehtävä lähestyä normaalisti jos oudosti lähestyit aiemmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat956564Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4096300SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1614611Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien893512Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal963471Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en653323Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr103172Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.02900Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil31715Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema141297