Mietin että muistatkohan enää olemassaoloani

Anonyymi-ap

vai unohditko kokonaan että olen olemassa. Jos muistat niin voisit laittaa jonkun pienen viestin ihan vaan kertoaksesi että muistat minut vielä edes jollain tapaa. Vaikka jotain virallisempaa? Minä en enää uskalla. Tein niin hölmöjä juttuja ja lähestyin tosi oudostikin sinua.

29

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jooh.. No heivaa se tositarkoituksella ukko, ja aletaan seurustelemaan. Jos olet siis eräs.

      • Anonyymi

        En ole hän kun ei ole ketään ketä heivata. Yksin minä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole hän kun ei ole ketään ketä heivata. Yksin minä olen.

        Huijasit taas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijasit taas?

        En ymmärrä kommenttiasi. Ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä kommenttiasi. Ohi.

        Mua itseasiassa pelottaa pikkuisen erään kyky valehdella. Miksi hän sitä tekee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä kommenttiasi. Ohi.

        Yritä pinnistää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä pinnistää

        Olen yksin ja kirjoitin sen tuohon jo. Erehdyt henkilöstä TAAS!


    • Anonyymi

      Jättäkää varatut ihmiset rauhaan. Törkeää sotkea toisten avioliittoja.

      • Anonyymi

        Jätä palstalaiset rauhaan. Ei sitä sinun haisevaa ukkoa ole kukaan viemässä.


      • Anonyymi

        Ei tunteilleen mitään voi. Varattuunkin saa ihastua. Aikuiset pystyvät käsittelemään tällaiset asiat. Tunteet eivät aina johda toimintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä palstalaiset rauhaan. Ei sitä sinun haisevaa ukkoa ole kukaan viemässä.

        Sinähän se täällä miehenkipeänä palstalla roikut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunteilleen mitään voi. Varattuunkin saa ihastua. Aikuiset pystyvät käsittelemään tällaiset asiat. Tunteet eivät aina johda toimintaan.

        Aloitus ei ole varatulle. Ellei ole status muuttunut lähiaikoina. Tieätääkseni vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se täällä miehenkipeänä palstalla roikut.

        Niin roikun kun olen rakastunut siihen mieheen. Olen ihan kipeä ilman häntä. Mutta ei ole varattul. Mene sinä juomaan niitä pullonpohjia jookosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin roikun kun olen rakastunut siihen mieheen. Olen ihan kipeä ilman häntä. Mutta ei ole varattul. Mene sinä juomaan niitä pullonpohjia jookosta.

        Ei ole tervettä tuo yksipuolinen epätoivoinen rakkaus. Kuulostaa joltain läheisriippuvuudelta, joka varmasti karkoittaa kaikki miehet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se täällä miehenkipeänä palstalla roikut.

        Mitä sinä mustasukkainen horoo täällä riehut koko ajan. Mene vtuun arvostelemasta muita kun et tiedä toisten tilannetta. Etkö sinä voisi vaikka kuoIIa jo. Pahantahtoinen pentu olet enkä mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tervettä tuo yksipuolinen epätoivoinen rakkaus. Kuulostaa joltain läheisriippuvuudelta, joka varmasti karkoittaa kaikki miehet

        Et sinä tiedä minun ja hänen tilannetta. Ole jo oikeasti hiljaa. Et tunne minua etkä tiedä sen miehen tunteista, joten suus kiinni nyt autistinen jankkaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tervettä tuo yksipuolinen epätoivoinen rakkaus. Kuulostaa joltain läheisriippuvuudelta, joka varmasti karkoittaa kaikki miehet

        Etkö sinä latvalaho nähnyt ironiaa tuossa tekstissä. Vastasin tahallani noin kun kirjoitit miehenkipeästä. Se oli siksi liioitellusti kirjoitettu. Et ymmärrä mitään ja jankkaat autistisesti. Mene lukemaan omia aloituksiasi ja roikkumisiasi. Asut täällä 24/7 joten sinut tiedetään kyllä. En minä tullut tänne jonkun autistin kanssa väittelemään, joten anna olla jo. En vastaa enää yhdellekään joka on älyllisesti eri tasoa kuin minä. En vastaa enää noin tyhmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä tiedä minun ja hänen tilannetta. Ole jo oikeasti hiljaa. Et tunne minua etkä tiedä sen miehen tunteista, joten suus kiinni nyt autistinen jankkaaja.

        Se ois jo sun vieressäsi sohvalla, jos susta välittäisi. Rakastunut mies ei katoa. Mene sä hoidattaa pääsi läheisriippuvuudesta kuntoon ja kasvata selkäranka itelles. Säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ois jo sun vieressäsi sohvalla, jos susta välittäisi. Rakastunut mies ei katoa. Mene sä hoidattaa pääsi läheisriippuvuudesta kuntoon ja kasvata selkäranka itelles. Säälittävää.

        Mistä sinä luit että hän katosi? Jospa se olinkin minä joka katosi. Lopeta austist. Ei kiinnosta mielipiteesi. 😁 Älä peilaa omaa aIkoholilla täytettyä panomaailmaasi minuun koskaan oksetus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ois jo sun vieressäsi sohvalla, jos susta välittäisi. Rakastunut mies ei katoa. Mene sä hoidattaa pääsi läheisriippuvuudesta kuntoon ja kasvata selkäranka itelles. Säälittävää.

        Lue tuo aloitus. Missään ei sanota että meillä olisi ollut suhde tai että hän olisi kadonnut. Sinä kehität noita juttuja omasta päästäsi tyhmä ihminen. Kysyin vaan aloituksessa muistaako hän enää minua. Missään ei sanottu että meillä olisi ollut joku suhde.


    • Anonyymi

      Mitä sä teit? Kerro.

      • Anonyymi

        Jäi roikkumaan kun mies pakeni


      • Anonyymi

        En kerro tänne mitä olen tehnyt. HuIIuja suurin osa täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäi roikkumaan kun mies pakeni

        Älä taas vertaa omaan mitättömään elämääsi näitä tekstejä. Kaikki ei ole Iuusereita kuten sinä.


    • Anonyymi

      En jaksa enää lukea tätä kun tuo yksi vänkää omiaan. Aloitus oli vaan puolileikillinen
      heitto eikä niin vakava kuin tuö vänkäri inttää.

      Olet ennen ottanyt yhteyttä kun minusta ei ole kuulunut mitään, joten voisit tehdä sen taas. Miksei? Tee nyt vaan se sinä senkin kaunissilmäinen mies. Luotan sinuun. 😉

      Nyt en enää tätä avaa, Joku saattoi loukkaantua ja alkaa esittää aloittajaa. Sehän on kai täällä tapana. Minä poistun nyt. ap

    • Anonyymi

      Taitaa olla joku jakautunut persoona🤔 käy itsensä kanssa vuoropuhelua 01.30 yöllä täällä kun muut nukkuu.

    • Anonyymi

      Pari palsta sutturaa keskenään tappelee miehistä jotka yöllä tänne eksyy.
      Jutut yhtä päättömiä kuin tuon ikäisillä nykyään voi odottaakin.
      Eikä ole kyse ihan teineistä enää, vaan kehittymättömistä naisista.
      Edessä onneton elämä.

    • Anonyymi

      En tiedä kun et osaa koskaan edes käyttäytyä fiksusti niin ei todellakaan sanota lähimmäiselle teit minkä teit kärsi nyt ollaan monet kerrat oltu yhteyksissä joka kerta olen toivonut että sulle olis järki tullu päähän ja osaat käyttäytyä mua kohtaan hyvin mut nyt se on kyllä loppu sulla oli mahdolllisuys korjata asia viineisen kerran mutta ei älykääpiö on älykääpiö heippa vaan

    • Anonyymi

      Sinun tehtävä lähestyä normaalisti jos oudosti lähestyit aiemmin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10100
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      415
      4422
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      91
      3036
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2865
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2674
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1722
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1630
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1433
    Aihe