Tiedät sen. Se on aina ollut niin.
Olen omistaja ja käsken
45
520
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu siitä kuka olet
- Anonyymi
Tietenkin. Ainahan se on niin.
- Anonyymi
Mitä omistat
- Anonyymi
10 pientä nee.ke.ri.poikaa.
- Anonyymi
Auton ja treenikassin
- Anonyymi
Ison mahan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ison mahan.
Kertynyt juonu liikaa kaljaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, omistan myös kaljaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa.
Ketä ei haittaa ja mikä ei haittaa? Miksi sä koet tarvetta viettää aikaa näin? Vastailen tähän tyyliin nimettömänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 pientä nee.ke.ri.poikaa.
Tosta ajattelisi, että olet jo iällä, mutta et kuitenkaan ole. Aikuiset ei luule ittestänsä liikoja. Ja jos luulevat, eivät ainakaan mainostele sitä.
- Anonyymi
tuo on sairasta ja en ymmärrä miten te pystytte elämään itsenne kanssa kaiken tuon tekemänne pahuuden jälkeen. miten joku vaikka Susanna jonka vuoksi olette tuhonneet, kiduttaneet suurta joukkoa ja muutaman muun. Miten pystytte elämään itsenne kanssa? Eihän teillä ole suurta intohimoa mihinkään, muuhun kuin alistamiseen ja jakamiseen. Miksi jatkatte tuota hirveää touhua, miksi ajatte ihmisiä itsemurhiin?
- Anonyymi
Kuka ihmeen Susanna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ihmeen Susanna?
toivotaan että karma tuo teille helvetisti pahaa, koko joukolle, ja joka naiselle ja uhraajalle. Toivon teille niin paljon pahaa teoistanne, ja myös niille muille, toivo että saavat kaikkea menetystä ja huonoja juttuja, niin kuin ovat tehneet. ja niinhän ne joutuu tekemäänkin. eikä se minulle tuo hyvää, raha on mitä suuremmassa kuvassa ja muut jutut. toivottavasti saat kaikkea ikävää tulevaan ja pahaa. eipä mitään hyvää sanottavaa niistä eikä saatu mitään hyvää. pelkkää paskaa ja pahaa, vientiä ja tuhoa. toivottavasti tulee niille huonona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toivotaan että karma tuo teille helvetisti pahaa, koko joukolle, ja joka naiselle ja uhraajalle. Toivon teille niin paljon pahaa teoistanne, ja myös niille muille, toivo että saavat kaikkea menetystä ja huonoja juttuja, niin kuin ovat tehneet. ja niinhän ne joutuu tekemäänkin. eikä se minulle tuo hyvää, raha on mitä suuremmassa kuvassa ja muut jutut. toivottavasti saat kaikkea ikävää tulevaan ja pahaa. eipä mitään hyvää sanottavaa niistä eikä saatu mitään hyvää. pelkkää paskaa ja pahaa, vientiä ja tuhoa. toivottavasti tulee niille huonona.
Mitä nämä on sulle tehneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaiken minun työni ja rsstimisen jälkeen minä saan tämmöistä paskaa tuommoisen vittuämmällauman takia, tuommoisten varastavien huirien ja äijien takia, toivottavasti elämä tuo teille saatanasti pahaa ja erityisesti rahaan ja kiduttas, nöyryyttää ja nylkee teitä kunnolla. alistaa ja varastaa ja hakkaa teitä niin saatanan kovaa. ei mitään hyvää sanottavaa teistä, ei sitten yhtä mitään. toivottavasti elämä tuo helvetisti huonoa teille, ja alentaa elämänne ja vie rahaa. tuhoaa teitä ja varastaa ja nylkee ja hakkaa niin saatanan kovaa. sitä toivon ja niin helvetisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaiken minun työni ja rsstimisen jälkeen minä saan tämmöistä paskaa tuommoisen vittuämmällauman takia, tuommoisten varastavien huirien ja äijien takia, toivottavasti elämä tuo teille saatanasti pahaa ja erityisesti rahaan ja kiduttas, nöyryyttää ja nylkee teitä kunnolla. alistaa ja varastaa ja hakkaa teitä niin saatanan kovaa. ei mitään hyvää sanottavaa teistä, ei sitten yhtä mitään. toivottavasti elämä tuo helvetisti huonoa teille, ja alentaa elämänne ja vie rahaa. tuhoaa teitä ja varastaa ja nylkee ja hakkaa niin saatanan kovaa. sitä toivon ja niin helvetisti.
Hoitoon ohjaus.
- Anonyymi
hyi saatana luuleeko ne että auttaisin jossain veljajutuisss, kaiken paskan päälle lisää paskaa, hyvää pois itseltä ja hyötyä muille. hyi vittu ja ei kiitos. teen mieluummin mitä täytyy jotta rahat on puan koossa ja saa itse välillä hyvää elämään. ei jaksa olla sinavpssksnksntaja ja hyvää muulle, eikä itse saa ikinä mitään hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ihmeen Susanna?
Musta silmä Susanna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ihmeen Susanna?
No joku palstamiehen kuvitteellisista henkilöistä harmi jos ei istu sinun istuntoihin kolme ja puol tuntia turhaa työtä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nämä on sulle tehneet?
Ketkä nämä- onko sinulla useinkin tapana kysellä mihinkään liittymättömistä tarinallisuuksista lisätietoja? Vähissä on omas näin ollen. Katsoiko muutama vierestä kun nolasit itsesi oikein reaaliajassa, että joo eipä näkyny😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitoon ohjaus.
Mene hyvä ihminen jos netin humpuukitekstit palstamieheltä noin kivistää sydäntä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä nämä- onko sinulla useinkin tapana kysellä mihinkään liittymättömistä tarinallisuuksista lisätietoja? Vähissä on omas näin ollen. Katsoiko muutama vierestä kun nolasit itsesi oikein reaaliajassa, että joo eipä näkyny😉
Näin siinä kävi, olipa säälittävä esitys taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joku palstamiehen kuvitteellisista henkilöistä harmi jos ei istu sinun istuntoihin kolme ja puol tuntia turhaa työtä
Ja uudestaan lahopää yritti kuin koko maailma pyörisi omien aivopierujen ympärillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin siinä kävi, olipa säälittävä esitys taas
Ja edelleen jos ”aineisto” (lol) on kokonaisuudessan tämä niin laittaa tossua toisen eteen ja kysäisee sellaiselta jolla relevanssia on, että mitä mieltä olet onko tässä aineksia, ehkä huutonauru ja syyte perään ratkaisee pääviirut
- Anonyymi
Kova Jätkät huutelee netissä ja pelkää IRL.
- Anonyymi
Erittäin hyvin sanottu.
- Anonyymi
siinä se ero on jos jutut pyörii paikoillaan
- Anonyymi
Mitä sinä luulet omistavasi
- Anonyymi
Koko maailman
- Anonyymi
Hyvä, ota oma johtajuus.
Niin se on hyvä.- Anonyymi
Otan, ehdottomasti.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan, ehdottomasti.......
AE Metatron tukee sinua tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AE Metatron tukee sinua tänään.
Oletko sinä joku enkelini taustalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä joku enkelini taustalla?
Et välittänyt
- Anonyymi
Love Island hmmm ........ x
- Anonyymi
Mitä käsket tekemään?
- Anonyymi
Remmissä.
- Anonyymi
Olisi kyllä hyvin pian entinen kaivattu, jos puhuisi noin.
- Anonyymi
Ehkäpä tämä mies kokee kuitenkin olevansa joku toimitusjohtaja, narsistisilla miehillä on usein tällainen varjotodellisuus
- Anonyymi
Vilkas mielikuvitus kuivui kuin kesän loman vaikutus. Ei tänne kannata...
- Anonyymi
Kaikki oli tiedossa, joten siksi ei koskaan hymyilyä, ei sanaakaan. En ole alistuvaa sorttia!
- Anonyymi00048UUSI
Omistajan olis pitänyt huolehtia hyvin.
- Anonyymi00049UUSI
en näe tätä näin
- Anonyymi00050UUSI
🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931494
- 741344
- 501267
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041168- 511145
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9945- 36807
- 60751
- 49744
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41715