Mitä maakuntaliitto tekee ja saa aikaan?

Anonyymi-ap

Minusta turhaa patsastelua ja verovarojen haaskaamista.

23

293

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En jaksa enää!!!!

• Anonyymi

Kesätauolla ovat ja sen jälkeen alkaa koululaisten lomat ja heti perään talvitauko. Mämmiä yrittävät viedä Japaniin kärki hankkeena ja muuta hyvää pöhinää.

• Anonyymi

Japanissa maakuntajohtaja matkailee alvariinsa ja brysselissä. Maakunnan tilanne on umpisurkea ja edunajaminen ei tuota tulosta.

No somessa tuodaan itseä esille kyllä. Turhoo kulunkia koko liitto ja nokkamies Hirvonen!

• Anonyymi

Jotenkin itteään täynnä koko ukko. Tyhjänpäiväistä viisastelua ja itsestäänselvyyksien hokemista. Olisi pysynyt vaan Juuassa.

• Anonyymi

Liukuhihnayliopistoissa tuotetuille hömppämaistereille pitää olla virkoja, jos ei muuta niin paperiliittimien laskemista ja kynän teroittamista.

• Anonyymi

Älkääs nyt. Kohta on taas maakuntapäivä. Jippii! Vuoden kohokohta jota 40 ahkeraa maakuntaliittolaista, hallitus ja valtuusto ovat kovasti valmistelleet.

• Anonyymi

En kestä enää.

• Anonyymi

Sai se aikaan Pentti Hyttisen Ilon Apostoli kirjan verovaroin. Uskomatonta mutta totta.

• Anonyymi

Mikä tämä liitto siis on. Miten ne auttaa mua jos kerta maksan niitten kuluja veroistani?

• Anonyymi

Poliitikkojen turvatyöpaikka. Kuten sitra

• Anonyymi

Ovatko hyö ees kaarjaakkoja. Mie sitä vaan että hyvväähän hyö tarkoittavat.

• Anonyymi

Suomen maakuntaliitoissa noin 1000 suojatyöpaikkaa. Kunnat herätys. Valtio herätys. Purra herätys. Kepun linnake on purettava. Maakuntajohtajien elitistiselle touhulle stoppi.

• Anonyymi

Liitot jämähtäneet 1980-luvulle. Mikään ei ole muuttunut.

• Anonyymi

Taitavat tehdä paljon kotitöitä eiku siis etätöitä.

• Anonyymi

Suunnittelevatko he siellä kakkipylpyröitä ja sukkahousubaanoja?

• Anonyymi

Ottaako maakuntanaiset ahnaasti palaveri matkoilla munaa?

• Anonyymi

Stressiä on jotenkin varmasti purettava.

• Anonyymi

Jauhaneet samaa aluekehitysjorinaa jo 40 vuotta. Kukaan ei huomaisi jos lakkautetaan saman tien.

• Anonyymi

Johtajien turhia somepostauksia ainaski.

• Anonyymi

Sitä juuri.

• Anonyymi

hell yeah. Kotioveen voi laittaa tarran ei mainoksia eikä ilmaisjakelua. miten onnistuisi toimeksiantona: "ei maakuntajohtajan itserakkaita ja hölmöjä somepostauksia"?

• Anonyymi

Turha organisaatio. Jos maakuntaliitot lakkautetaan, niin mikään ei muutu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe