"Kaikista surkeimmat oli suomalaiset finskin lentoemot, ne oli jokainen 50-60 välillä, muutama komea thaikku oli myös emona, ja stuerttina yksi homppeli thaikku, puhui hyvää suomea istui minua vastapäätä kun olin ostanut itselleni ja vaimolleni lisää jalkatilaa, ruoka oli karmeaa, täysin alaarvoista, jotain sotkua, mutta tarpeellisinta oli vain päästä pois Thaimaasta, olisin kuollut sinne, siellä tehtiin kaksi angiota, täällä perjantaina yksi, thaikkulääkärit eivät olisi osanneet auttaa vaikka laitoin sinne vitusti maissia, huomenna menen saliin ykkösenä tai kakkosena, oletettasti syy rintakipujin löytyi, Thaimaan ongelma oli mahdollisimman paljon vaan maissia, täällä löytyi todennäköinen syy heti... Huomenna kaksi suolta kaavitasan auki, siitä lähes varmasti johtui ongelmat... Kardiologin mukaan 99 % varmuudella..."
Rakkaiden triptrappien sijaan lentokapteeni Pomppu Pasasella ollen omakohtaista, kuten huomaatte pojut.
Naisten kusinen muutaman sentin kusinen putkenpätkä kiinnosta ei, mutta komeat thaikku kellohame-emot kyllä, ja homppeli thaikku stuertti, kyyyyllä, vink vink, tuut tuut.
Maissia eli popgornia syöty, tot tot, potato pop popsss...
> §<
Lentoemoista ja stuerteista
26
307
Vastaukset
- Anonyymi
Minä, minä, MINÄ... minua hieman oudoksittaa 2010 miele terveys ja, maaninen painonpelko kun edes terveysalan ammattilaiset piut paut siitä välittävät putkenpätkääkään , jopa muutama hoitsin painoindeksi on jo sairaan lihavuuden mitoissa, onnea vaan elämääsi, hae itsellesi apua... Ja nopeasti.
BY sensei NimBall yksityihuone HESA 63v. - Anonyymi
" thaikkulääkärit eivät olisi osanneet auttaa vaikka laitoin sinne vitusti maissia, huomenna menen saliin ykkösenä tai kakkosena, oletettasti syy rintakipujin löytyi, Thaimaan ongelma oli mahdollisimman paljon vaan maissia"?
Kaikki on suhteellista. Sinun "vitusti" on jollekin toiselle taskurahoja. Olisit samalla kysynyt, voivatko tehdä jotakin lukihäiriöllesi.
Ongelmasi ei suinkaan Thaimaassa ollut thaikkulääkäreiden osaamattomuus, vaan se että sinulla ei ole tarvittavia vakuutuksia, koska olet ottanut vakuutukset vasta sen jälkeen kun kyseiset sairaudet on diagnosoitu.
Siispä menit halvimpaan sairaalaan ja vain halvimpiin tutkimuksiin, koska operaatioihin sinulla ei ollut rahaa ja siksipä tuli sitten kotiinlähtö ja vauhdilla.
Saaripulla kehuskelee olevansa normaalikuntoinen ja ei lainkaan lihava, vaikka rintaa puristaa niin penteleesti, sydän hakkaa miten sattuu ja henkeä ahdistaa. Unimaskit on käytössä ja kourallinen lääkkeitä joka päivä.
Kannattaa googlata uudelleen mitä tarkoitetaan normaalikuntoisella.
Olet tuota Finnairiakin haukkunut vuosikaudet ja nyt sitten sillä kuitenkin lentelit ja haukuit taas lisää. Mikähän sinä monisairas pallomaha olet ketään arvostelemaan, kun lärvisikin on kuin olisi lihanuijalla paukuteltu linnuille tarkoitettua läskikimpaletta?
Kymmenessä vuodessa olet lentänyt kerran Bangkokiin, kerran edestakaisin ja kerran Helsinki-Vantaalle ja nyt olet lentoyhtiöiden asiantuntija ja kriitikko.
Vastaavassa ajassa (2014-2024) minä olen lentänyt 15 x edestakaisin HEL-BKK-HEL taikka BKK-HEL-BKK Finnairilla ja siihen päälle lentänyt muilla yhtiöillä kerran Vietnamiin, pari kertaa Hong Kongiin, Lappiin pari kertaa ja Thaimaan sisäisiä lentoja noin 8 kertaa, lähinnä BKK-Chiang Mai-Buriram reittejä edes ja takaisin.
En keksi Finnairista mitään muuta huonoa sanottavaa kuin että korvaavat viivästykset ja peruutukset huonosti, mutta korona-aikana hoitivat muutokset hienosti ja sai säilytettyä lentopisteet koko korona-ajan ettei ne menneet vanhaksi.
Vielä vuosi sitten sain pisteillä upgreidattua businekseen, nyt reilun viikon päästä pitää kaivaa lompakkoa ja maksaa luottokortilla, jolloin saa tuplapisteet ja peruutusturvan.
Ei tarvi painia lentoyhtiön kanssa jos tulee viivästyksiä tai peruutuksia.
Finnairin busineksessa on todella hyvä sapuskat. Nyt näyttää menussa olevan:
Katkaraputartaletti, kylmäsavulohta, kirjolohen mätiä,
pikkelöityä fenkolia ja kurkkua
Lehtikaalihummusta, kesävihanneksia, pikkelöityä retiisiä
ja Västerbotten-juustolastuja
Haudutettua härkää taikinakuoressa, sienimuhennosta,
juurespyreetä, paahdettuja kasviksia ja punaviinikastiketta
Piparjuurella ja sinapilla maustettua panko-leivitettyä
kirjolohta, paistettua purjoa ja paahdettuja vihanneksia
Wokattuja nuudeleita, quornia, kasviksia ja
cashewpähkinöitä kookoskastikkeessa
Suklaamarkiisia ja marjakastiketta
Limettipiirasta, suolakinuskimurua, kermavaahtoa ja marjoja
Munakokkelia Västerbotten-juuston kera, perunakroketteja,
bratwurstia, herkkusieniä, tomaattia, leikkeleitä, jogurttia ja
tuoreita hedelmiä.
Suosittelen Finnairin Business- luokkaa!
2010- Anonyymi
Joka päivä joka päivä joka päivä joka päivä joka päivä, Suomen aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka päivä joka päivä joka päivä joka päivä joka päivä, Suomen aikaan.
Näin kyrvånsyylå.
- Anonyymi
Minusta resupekka on aivan sama montako kertaa sinä olet lentänyt finskillä, minä en sitä ole koskaan herjannut edellisen kerran lensin Helsingistä arlandasn kone oli kaksi tuntia myöhässä, minua täällä lennolla huolestutti lenkoemojen yli-ikäisyys ei ulkonäön takia vaan siksi että yli 50 vuotiaalla naisella tuntien seisomatyö, luulisi finskillä olevan hieman parempi mahdollisuus sijoittaa kevyempiin hommiin.
BY NumBall Vantaa 63v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta resupekka on aivan sama montako kertaa sinä olet lentänyt finskillä, minä en sitä ole koskaan herjannut edellisen kerran lensin Helsingistä arlandasn kone oli kaksi tuntia myöhässä, minua täällä lennolla huolestutti lenkoemojen yli-ikäisyys ei ulkonäön takia vaan siksi että yli 50 vuotiaalla naisella tuntien seisomatyö, luulisi finskillä olevan hieman parempi mahdollisuus sijoittaa kevyempiin hommiin.
BY NumBall Vantaa 63v.Minkäs ikäisenä sinä jäit saikulle, vaikka DBA homma ei kuluttanut muuta kuin persausta? Viiskymppisenä? Jäitkö oikein saikulle, vai eikö työnantaja enää löytänyt työtuolia, joka olisi kannattanut painon, ja pitänyt kankut suunnilleen aloillaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs ikäisenä sinä jäit saikulle, vaikka DBA homma ei kuluttanut muuta kuin persausta? Viiskymppisenä? Jäitkö oikein saikulle, vai eikö työnantaja enää löytänyt työtuolia, joka olisi kannattanut painon, ja pitänyt kankut suunnilleen aloillaan?
Jäin pois työelämästä 46 vuotiaana, tumyötupli ei ollut mikään ongelma oletko muuten vielä ihan kakara.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäin pois työelämästä 46 vuotiaana, tumyötupli ei ollut mikään ongelma oletko muuten vielä ihan kakara.
Seitsemän vuotta sinua vanhempi ;-) Niin jäit pois sen takia, että selkäranka oli valahtanut peräaukosta ulos, eikä kannatellut enää työasennossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BY NumBall Vantaa 63v."en sitä (Finnairia) ole koskaan herjannut"
...ja juuri herjasit taas.
Sanoit juuri että "surkeimmat oli suomalaiset finskin lentoemot 50-60 vuotiaita, stuerttina homppeli ja sapuskat täysin ala-arvoisia". Aiemmin sanoit lentäväsi Qatarilla Dohan ja Arlandan kautta etkä koskaan suoraan, koska haluat jaloitella veritulppia. Sanoit Finnairin ahmivan vain valtion tukia ja sanoit sitä halpalentoyhtiöksi, jota se ei ole. Monet monet kerrat olet toistellut tuota samaa ja naureskellut Finnairin pistejärjestelmälle ja pluspiste-korteille ja business lounge naurattaa sinua kovasti koska "ilmaisia lounaita ei ole".
Käväise siellä muistisairaiden osastolla kun ehdit niin saat vertaistukea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seitsemän vuotta sinua vanhempi ;-) Niin jäit pois sen takia, että selkäranka oli valahtanut peräaukosta ulos, eikä kannatellut enää työasennossa?
70 vuotias .... amislainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"en sitä (Finnairia) ole koskaan herjannut"
...ja juuri herjasit taas.
Sanoit juuri että "surkeimmat oli suomalaiset finskin lentoemot 50-60 vuotiaita, stuerttina homppeli ja sapuskat täysin ala-arvoisia". Aiemmin sanoit lentäväsi Qatarilla Dohan ja Arlandan kautta etkä koskaan suoraan, koska haluat jaloitella veritulppia. Sanoit Finnairin ahmivan vain valtion tukia ja sanoit sitä halpalentoyhtiöksi, jota se ei ole. Monet monet kerrat olet toistellut tuota samaa ja naureskellut Finnairin pistejärjestelmälle ja pluspiste-korteille ja business lounge naurattaa sinua kovasti koska "ilmaisia lounaita ei ole".
Käväise siellä muistisairaiden osastolla kun ehdit niin saat vertaistukea.Antaako siellä vertaistukea osakaslainaneito?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli yli viiskymppiset lentoemot on yhtä romuja kuin sinä läski jo neljäkutosena?
- Anonyymi
Kukaan normaali heteromies ei käytä naisesta sanaa "komea", ainoastaan miehiinpäin menevät puhuvat näin.
- Anonyymi
Jaa niinkö minä kyllä erotan onko nainen komea vai kaunis, ne eivät ole sama asia, nainen voi olla kasvoiltaan kaunis, näitä on thaimaassa paljon, tosin ei 2010 vamoke, komea taas tarkoittaa hieman toista, synonyymi voisi olla edustava, mallitasoa, mutta näymitä on Thaimaassa varsin vähän, mutta esim Koreassa varsin paljon, joten 2010 on mahdollista että hänen tyttärensä on joskus komea nainen, tai edustava nainen... Onhan hänessä selviä korealaisia kasvonpiirteitä, joilla ei ole mitään tekemistä 2010 kanssa, ihmetyttää jos äiti on naamaltaan persjalkainen thaikku isä eurooppalainen, mistä korealaiset kasvonpiirteet on peräisin, ettei vain olisi käki muninut pesään, onkohan 2010 ottanut huomioon neuvoni lukea Doris Lessingin kirjan viides lapsi, joka käsittelee ongelmaa proosan muodossa... Suosittelen
BY NumBall Meikku 63v
Huomaa että Lessing ei ole sama kuin Leasing eli persaikisen auto rahoitus, osamaksumies kun 2010. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa niinkö minä kyllä erotan onko nainen komea vai kaunis, ne eivät ole sama asia, nainen voi olla kasvoiltaan kaunis, näitä on thaimaassa paljon, tosin ei 2010 vamoke, komea taas tarkoittaa hieman toista, synonyymi voisi olla edustava, mallitasoa, mutta näymitä on Thaimaassa varsin vähän, mutta esim Koreassa varsin paljon, joten 2010 on mahdollista että hänen tyttärensä on joskus komea nainen, tai edustava nainen... Onhan hänessä selviä korealaisia kasvonpiirteitä, joilla ei ole mitään tekemistä 2010 kanssa, ihmetyttää jos äiti on naamaltaan persjalkainen thaikku isä eurooppalainen, mistä korealaiset kasvonpiirteet on peräisin, ettei vain olisi käki muninut pesään, onkohan 2010 ottanut huomioon neuvoni lukea Doris Lessingin kirjan viides lapsi, joka käsittelee ongelmaa proosan muodossa... Suosittelen
BY NumBall Meikku 63v
Huomaa että Lessing ei ole sama kuin Leasing eli persaikisen auto rahoitus, osamaksumies kun 2010...... uuh, äh kun turvottaakin taas, ja .....PO PO PO POTATO BRÖÖÖTSSsss..... voihan vottonen sentään, nyt pääsi taas pieni, sanonko mikä, jääköön sanomatta.
Arvatkaa oliko kuivaa vai kosteaa ilmaa?
BY Senssu läskipää kattilassa 65v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BY NumBall Meikku 63v
Huomaa että Lessing ei ole sama kuin Leasing eli persaikisen auto rahoitus, osamaksumies kun 2010.No, laitetaanpas vertailuun vaimosi viimeisin kuva naamakirjasta. https://ibb.co/phCsx9W
Kuva on postitettu samana iltana, jolloin sinä tarinan mukaan matkasit Suomeen 6. päivä.
Tuossa kuvassa on elämäänsä kyllästynyt vanha, väsynyt ja kuiva nainen, jonka stressi laukesi kun pähkähullu narsisti ja patologinen valehtelija lähti Suomeen. Vaimo heitti vihkisormuksen nurkkaan samantien.
Tuo kuva on kuin hätähuuto ja helpotus samassa kuvassa.
Tässä kuvassa taas on timanttihionnasta ja kasvohoidosta / tullut vaimoni. Silmissä on elämää runsaasti ja olemuksessa positiivista elämänasennetta. Kuvan naisella on asiat kunnossa ja kauniilla tyttärellä runsaasti itseluottamusta https://ibb.co/b5YDmhR
Kuvista voidaan olettaa myös että jälkimmäisellä naisella ei ole rahahuolia, kun taas ensimmäisessä kuvassa oleva on riutunut huolien ja murheiden alle. Ikävä tilanne, mutta siitä se lähtee ja kohta on mahdollisuus saada jäykkää kepakkoa viriileiltä miehiltä, kun Posso on Savossa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, laitetaanpas vertailuun vaimosi viimeisin kuva naamakirjasta. https://ibb.co/phCsx9W
Kuva on postitettu samana iltana, jolloin sinä tarinan mukaan matkasit Suomeen 6. päivä.
Tuossa kuvassa on elämäänsä kyllästynyt vanha, väsynyt ja kuiva nainen, jonka stressi laukesi kun pähkähullu narsisti ja patologinen valehtelija lähti Suomeen. Vaimo heitti vihkisormuksen nurkkaan samantien.
Tässä kuvassa taas on timanttihionnasta ja kasvohoidosta / tullut vaimoni. Silmissä on elämää runsaasti ja olemuksessa positiivista elämänasennetta. Kuvan naisella on asiat kunnossa ja kauniilla tyttärellä runsaasti itseluottamusta https://ibb.co/b5YDmhR
Kuvista voidaan olettaa myös että jälkimmäisellä naisella ei ole rahahuolia, kun taas ensimmäisessä kuvassa oleva on riutunut huolien ja murheiden alle. Ikävä tilanne, mutta siitä se lähtee ja kohta on mahdollisuus saada jäykkää kepakkoa viriileiltä miehiltä, kun Posso on Savossa!Maisa Possolan vaimon silmissä on katse että "älkää koskaan päästäkö sitä jokisikaa takaisin Thaimaahan" ;)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, laitetaanpas vertailuun vaimosi viimeisin kuva naamakirjasta. https://ibb.co/phCsx9W
Kuvista voidaan olettaa myös että jälkimmäisellä naisella ei ole rahahuolia, kun taas ensimmäisessä kuvassa oleva on riutunut huolien ja murheiden alle. Ikävä tilanne, mutta siitä se lähtee ja kohta on mahdollisuus saada jäykkää kepakkoa viriileiltä miehiltä, kun Posso on Savossa!2010 ota huomioon ns. vaimosi on parikymmentä vuotta nuorempi kuin minun vaimoni, en pidä ns. Vaimoasi yhtään erikoisena.. ihan persjalkainen thaikku, joita on Thaimaassa miljoonia, minun vaimoni on enemmänkin verta laosista. minun vaimoni ei ole koskaan halunnut mitään kasvohiontoja, ns. vaimosi taitaa olla enemmänkin ns. venäläinen nuudeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010 ota huomioon ns. vaimosi on parikymmentä vuotta nuorempi kuin minun vaimoni, en pidä ns. Vaimoasi yhtään erikoisena.. ihan persjalkainen thaikku, joita on Thaimaassa miljoonia, minun vaimoni on enemmänkin verta laosista. minun vaimoni ei ole koskaan halunnut mitään kasvohiontoja, ns. vaimosi taitaa olla enemmänkin ns. venäläinen nuudeli.
Kyllä noita kasvoja olisi hyvä hioa, vähän enemmänkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010 ota huomioon ns. vaimosi on parikymmentä vuotta nuorempi kuin minun vaimoni, en pidä ns. Vaimoasi yhtään erikoisena.. ihan persjalkainen thaikku, joita on Thaimaassa miljoonia, minun vaimoni on enemmänkin verta laosista. minun vaimoni ei ole koskaan halunnut mitään kasvohiontoja, ns. vaimosi taitaa olla enemmänkin ns. venäläinen nuudeli.
Joo ja otetaan sekin huomioon että sinun vaimo jäi Thaimaahan.
- Anonyymi
Kikkelis kokkelis ja moi moi... se on Puppe tässä.
Laitoin ... sanonko minkä ..., Meikkusaaren hanuriin, jääköön sanomatta.- Anonyymi
Enää puuttuukin vain pääartistin puolimetrinen, niin päivän palstasisältö on pulkassa.
- Anonyymi
Kikkulisen, laitoit.
BY Kisu HESA 63v. - Anonyymi
Laitoit... Pippelisen.
BY Misu CNX 65v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enää puuttuukin vain pääartistin puolimetrinen, niin päivän palstasisältö on pulkassa.
Suoli24 palstasisältö on pelkkää Pasasta.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä... BING!... kattila kilahti 55555
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409