Mikkeli Pridesta toivotaan yhteistä ja lämminhenkistä tapahtumaa Näytetään, että täälläkin saa oi

Anonyymi-ap

Mikkeli Pridesta toivotaan yhteistä ja lämminhenkistä tapahtumaa – "Näytetään, että täälläkin saa oikeasti olla oma itsensä"

Saako olla persu?

20

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todellakin! Suurin osa tuolla on persuja, joten kaappipersukin mahtuu mukaan.

    • Anonyymi

      Sen kun olette omia itsejänne! Ei siihen mitään kulkueita eikä lippuja tarvita, saati jotakin juhlintaa! Sellainen ei ole yhdenvertaisuutta, vaan nostatte itsenne muiden yläpuolelle ! Miksi ei voida vain olla niin kuin tavallisetkin ihmiset ihmisten joukossa korostamatta itseänne!!

      • Anonyymi

        Ei persut oo mitään tavallisia ihmisiä


      • Anonyymi

        Nimen omaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei persut oo mitään tavallisia ihmisiä

        Liianko periaatteellisia vai viisaita ovat?

        Vai eivätkö persit riittävästi innostu hössöttään rasismista tai wokeileen "oikeilla" pronomineillä?

        Tau enitenkö ketuttaa suomalaisten asemoiminen yhteiskunnassa ykkösiksi siitä huolimatta että mokomat ovat enemmistöltään valkoihoisia heteroita?

        Joku noistako tökkii?


    • Anonyymi

      oon hetetero mut kiinostas tietää miten mlisää ennenmuinoin homiltiin ja missä?kun se oli vielä laitonta ja kuitenki homotti. yleisissä vessoissa vai miten?

    • Anonyymi

      Eipä tainnu olla yhtään oikeassa työssä käyvää ihmistä Pridessä, hitto mitä touhua. Suurin osa ylipainoisia veteläisiä tai muuten jonkun diagnoosin omaavia.

      • Anonyymi

        Mihin ryhmään itse kuuluit siellä ollessa ja miksi et tee oikeita töitä?


      • Anonyymi

        Olihan siellä prideaktivistiksi muuttunut kaupunginjohtaja Kinnunen saarnaamassa priden puolesta. Munasi kyllä itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin ryhmään itse kuuluit siellä ollessa ja miksi et tee oikeita töitä?

        Ehkä raakkuja suojelemassa; Suomeen heti poikkeuslaki; se on katastrofi nyt!


    • Anonyymi

      Nuissa prideissä on syy miksi lapsia ei tule, eihän kaksi samaa sukupuolta omaavaa voi saada penikoita biologisesti vaikka kuin hierovat toisiaan yhteen. Heille pitäs joku haittavero keksiä,

    • Anonyymi

      Pride on uusmarxiilainen ideologia yhdysvalloista. Seta ajaa priden avulla rajuja muutoksia sukupuolipolitiikkaan. Sen ajatuksena on tuhota perhe, joka muodostuu isästä ja äidistä sekä lapsista.

      Se on saanut jo paljon hävitystä aikaan.
      Suomessakin ihminen voi kerran vuodessa päättää mitä sukupuolta on. Lapsille ei koulussa enään opeteta jakoa poikiin ja tyttöihin vaan suolletaan setan avulla sukupuoliprobagandaa lapsille. Samoin järjestetään draq showta ja gayklubeja lapsille aikuisten kanssa.

      • Anonyymi

        Trolli vastustaa kaikella tavalla nykyaikaa.
        Olipa suuri yllätys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli vastustaa kaikella tavalla nykyaikaa.
        Olipa suuri yllätys.

        Tuollaista nykyaikaa minäkin vastustan. Ei kaikkiin hullutuksiin pidä mennä mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli vastustaa kaikella tavalla nykyaikaa.
        Olipa suuri yllätys.

        Voi sua pöhlöä.

        Onko sun argumentin perustelu oikeesti joku "nykyaika"?

        Mihin jäi aivot - vai oliko niitä?


    • Anonyymi

      Henget ei ole lämpimiä, ei lainkaan.

    • Anonyymi

      Lqbt väki levittää apinarokkoa

    • Anonyymi

      KUKA ON JEESUS
      Jeesus on hyvä Paimenemme! Hän tahtoo hyvää jokaiselle ihmiselle, joka tulee Hänen turvalliseen yhteyteensä. Se on mahdollista! Voit saada luotettavan varmuuden, että Jeesus Kristus on todellinen Henkilö ja syntiemme sovittaja. Hän lupasi, että "etsivä löytää, anova saa ja kolkuttavalle avataan". Matteus 7:8. Tämä lupaus koskee lapsia, nuoria ja kaiken ikäisiä. Jokainen etsivä löytää ja saa turvapaikan, joka kestää kaikissa vaiheissa vaarallisen maailman keskellä. Etsivän ihmisen ensimmäinen asia on löytää luotettava taho, josta voi etsiä ja kysellä. Sellainen lähde on Jeesus itse! Hänellä on aina "avoimet ovet -päivä". Voit ottaa yhteyttä Häneen milloin tahansa puhumalla ja keskustelemalla (rukoillen). Ja Hän kuulee kun tosissasi pyydät saada tulla Hänen yhteyteensä ja saada syntisi anteeksi.
      Sinua varten on tarjolla siunauksen täyttämä elämä Jumalan rakkauden vaikutuspiirissä tässä ajassa, ja ikuisuudessa ikuinen elämä taivaan maassa. Voit ottaa yhteyttä myös meihin, jotka olemme jo löytäneet elämänyhteyden Jeesuksen kanssa. Linkissä yhteystiedot, kirjoituksia, puheita ym.

      www.Jeesus-on-Herra.com

    • Anonyymi

      Homoja ei saisi nimittää homoiksi. Mutta heteroja saa toki nimittää heteroiksi.
      Kumma juttu. Homot onkin lähteneet saatanasta, kai se on arka asia sanoa homoja homoiksi.

    • Anonyymi

      Syntyvyys on vähentynyt homojen takia. Joka paikassa esittämällä esitetään homoutta, jo pikkulapsikin nuorena ymmärtää, että vain kaksi miestä kuuluu elää yhdessä, koska tätä mallia joka puolella näytetään.
      Näin on saatu vääristettyä elämän kulkua. Malli on, mitä näkyy.
      Homojen näyttäminen pitäisi kieltää.

      Itse en katso juurikaan ohjelmia, joissa on homoja, koska ne minua inhottaa.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe