Missä vaiheessa on kyseisestä koulusta hävinnyt hevoset?
Aikoinaan itse opiskellut siellä maatalousalan perustutkuntoa suuntautumisena hevostalous/hevosharrasteohjaaja.
Nykyään tuo ei ilmeisesti enää ole mahdollista, vaan suuntautua voi "eläintenhoitoon" eikä mitään mainintaa hevosista.
Kiinnostaa 🤔.
JEDU/Maatalousalan koulutus/hevoset
4
1182
Vastaukset 4
- Anonyymi
Koko koulu varmaan loppuu kohta, koko ajan vähemmän nuoria siellä. Hevoset lähti varmaan kymmenen vuotta sitten kun talli oli liian matala, ei eläinsuojelulain mukainen.
Ja "eläintenhoito" on pelkkää lehmien hoitoa, ei ole muita elukoita. - Anonyymi
Moppusa eellä...urakoitsia tekee peltotyötki mitä oppii oppilaat......ei mittää!!
- Anonyymi
Hiipuva ala ei vedä oppilaita.nuoret menee oikeisiin töihin! Hullu joka jussiksi alakaa tänäpäivänä!!
- Anonyymi
Ei sinne vissiin ollut tarpeeksi hakijoita, monet olisivat halunneet pelkästään heppa puolelle mutta tässä kun navetointia oli enemmä ja mun aikana kun heppapuolen kävin, oli vielä sikojakin. Uusi tallihan rakennettiin mutta se ei ollut kauan toiminnassa ja nykyään toimii eläinlääkäri asemana. Toki heppapuoli olisi kaivannut uuden opettajan, Tiinan aikana toimi kaikki hyvin ja Tiina osasi myös opettaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267868- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44645Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51497
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436
- 45427