Mihin pysäköidä Helsingin satamassa?

Risteilylle

Hei!

Kertokaa mihin kannattaisi jättää auto reiluksi vuorokaudeksi kun itse lähtee risteilylle? Vai tullako suosiolla Keski-Suomesta linja-autolla Kamppiin ja sieltä taksilla satamaan, mitäköhän matka maksaa?

23

39962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reissaaja
      • Risteilylle

Kiitos linkistä, kallista on tosiaan... Löytysikö muita vinkkejä, vaikka pienen kävelymatkan päästä?

• reissaaja
        Risteilylle kirjoitti:

Kiitos linkistä, kallista on tosiaan... Löytysikö muita vinkkejä, vaikka pienen kävelymatkan päästä?

on Helsingissä auton parkki, ei taida paljon halvemmalla päästä...ei ole ketään sukulaista jonka pihaan voisi jättää...eikä Helsingissä uskalla jättää autoa ihan mihin vaan, saattaa olla tullessa auto hävinnyt tai ainakin rikki ?

• Emma

• J_K

Bussimatkan hintaa en tiedä, expressbussin sivuilta löytyy. Taksi 10 euroa maksimissaan. Olympiaterminaalin ohi menevän Ehrenströmintien vartta on itse tullut käytettyä pysäköintiin, hyvin on auto säilynyt.Mutta kävelymatkaa NJL:n terminaaliin pikkuisen.

• Minä vain

Viikkarin terminaalin luona löytyy sataman parkkipaikkoja!! Hinta on 16 euroo vrk!!
      Sieltä kävelymatkaa kertyy kanavaterminaaliin vajaa kilsa!

• utelias.

siis tarkoitatko, että Katajanokalla Vikingterminalin autopaikoitus on 16 ekeä/vrk??
        Paljonkohan maksaa Tukholman risteilyna ajaksi, vai tuo 16 x 2 ?

• J_K

• helppoo kuin heinän

specialparkki eteläsatamas kyyditys katajanokalle sisältyy hintaan entinen autohotelli niiku siljan alakerras

• Risteilemään

Mutta eikös tuo Katajanokka ole aika kaukana Länsisatamasta?

• Mitä järkeä on vastata 6 vuotta vanhaan kysymykseen?

• saksalaiselle?
        ich_bin kirjoitti:

Mitä järkeä on vastata 6 vuotta vanhaan kysymykseen?

Mitä järkeä on kommentoida kuusi vuotta vanhaan kysymykseen tehtyä kommenntiia

• Neuvoja.

Kysy asiaa siltä laivayhtiöltä, jolta olet sen matkan varannut. Laivayhtiöt ovat tehneet sopimuksia, joilla heidän asiakkaansa saavat alennusta. Täältä saamillasi neuvoilla maksat huippuhinnat.

• bones in hands

Laivayhtiö mielellään suosittelee sopimuskumppaniaan, saattaa olla juuri se kallein mahdollisuus.

Olet onneton ,et osaa edes ajatella asioita, mieti asia loppuun asti ennen kuin tulet neuvoinesi jättämään kysyjälle luun kouraan.
      Muuten huomasitko tämän ketjun tuoreuden?

• Neuvoja.

Vai muka kallein! Sitähän se ei koskaan voi olla, koska yhtiön maine ei moista kestäisi. Katsos, hyvä kello kauas kuuluu, huono vielä kauemmas. Kyllä yhtiöt koettavat pitää asiakkaistaan kiinni ja hyvän tarjoaminen on varmin tapa.

Vanha juttu, mutta alati yhtä ajankohtainen - miksi muuten olisikaan nostettu esiin. Eivätkä kalliiseen pysäköintiin autonsa jättävät kuitenkaan uskalla kysyä halvempaa vaihtoehtoa.

• bones in hands

Luehan uusiksi hyvä neuvoja, jos ymmärtäisit kirjoitetun, neuvoistasi ei ole mihinkään koska et edes ymmärrä lukemastasi tekstistä hölösen pölöstä

• voi voi

kyllä Jyväskylästä pääsee myös pakettimatkalle eli linja-autolla satamaan saakka....ei tarvitse mennä omalla autolla eli sekin raha säästyy....ja puhumattakaan miten paljon luontoa kun kaikki ei aja omalla autolla...

Ja onko oikeasti rahat niin vähissä ettei muutamaa kymppiä raski laitaa pysäköintiin?

• HalpaPysäköintiolympiant

taxi / Pysäköinti jos on sen 15-50€nii jos reisuu menee nii onko mitää väliä muutamasta eurosta :D
        jos risteily nii pelkästään laivalla minulla ainakin menee 450-600€ur :)
        Jättää vaikka pariviimeistä olutta juomatta jos rahat nii lopussa;)

• SäKuoletKehar
        HalpaPysäköintiolympiant kirjoitti:

taxi / Pysäköinti jos on sen 15-50€nii jos reisuu menee nii onko mitää väliä muutamasta eurosta :D
        jos risteily nii pelkästään laivalla minulla ainakin menee 450-600€ur :)
        Jättää vaikka pariviimeistä olutta juomatta jos rahat nii lopussa;)

Sullahan kehari ne reissut maksaa sen 0€

Kun et uskalla reissata, et muista seuraavista reissuista mitään:

Baltic Princesin sviitissä

Gracen A-luokan hytissä

Finnlandialla

Aivan! Et muista mitänä käytännön seikkoja, etkä tee mitänä käytännön seikkoja kuten tutustu laivan viihdetarjotaan tai juo alkoholia :D Kukaan ei kysy nippelitietoa, et vain muista käytännön seikkoja

Et esim muista miten Baltic Princesille pääsee sisään ennen muita ja mitä kautta laivalla menet sviittiin....

Viimeisin aivopeiru sulta oli TUONTIRAJAT tallinnasta hesaan :D :D :D

• mä vaan

Olimme mieheni kanssa päivä Tukholmassa risteilyllä viimekuussa ja tulimme siihen tulokseen, että halvin ratkaisu Jyväskylästä Helsinkiin on mennä junalla. Otat mukaasi matkan varauslaput ja kuitti maksetusta matkasta ja menet matkakeskuskeen. Junamatkan saa -50% alella, ehtona on se, että olet tilannut matkan Tallinksiljalta. Meno-paluu Jyväskylästä Helsinkiin kahdelta maksaa noin 101euroa. Juna-asemalta ei ole kuin kivenheiton matka satamaan, jonka jaksaa kävellä(vajaa kilometri). Oikein mukavaa matkaa!!!!

• Täti vihreä

Joo, ja ihan sama siis oletko varannut Tallinksiljalta vai Viking Linelta, koska alennuksen saat molemmista. Helsinkiin ei yleensäkään kannata mennä autolla jos ei ole aivan pakko. Silloin kun juna-laiva -alennus ei ole voimassa auto kannatta ajättää liityntäpysäköintipaikalle, joita on mm.Tikkurilassa, Leppävaarassa ja Vantaankoskella. Siitä sitten loppumatka paikallisliikenteen junalla Helsinkiin.

• -

-50% alennus voimassa seuraavan kerran ens kuun puolestavälistä eteenpäin...

• Anonyymi

Pysäköintipaikalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3994
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2679
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2667
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2425
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2393
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      312
      2230
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1969
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1592
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1497
    Aihe