... jokin aika sitten yhtäkkiä kaikkien kirjanmerkkien kuvat ja kaikki eri kirjanmerkit näyttävät nyt samoilta mustavalkoisilta ympyröiltä, ylä- ja sivupalkeissa.
Ne kyllä toimivat, jos vain löydän kulloinkin oikean merkin.
Olen etsinyt asetuksista, mutten tiedä miksi tuo yhtäkkiä muuttui tuollaiseksi ja miten tuon voisi korjata.
Onko joku päivitysjuttu, vai mikä?
Osaisiko joku neuvoa?
Lenovo-pöytätietokoneeltani katosi
5
364
Vastaukset
- Anonyymi
ÄLÄ HAUKU KONETTA WINDOWSIN ONGELMISTA!
- Anonyymi
ÄLÄ HAUKU KÄYTTÖJÄRJESTELMÄÄ SELAIN ONGELMISTA!
- Anonyymi
Kävi joskus vähän vastaavasti, jonkun päivityksen jälkeen. Näppis sekos.
Uusi päivitys jonkun ajan päästä ja taas toimi- Anonyymi
Ok. Ajattelinkin, että tuo oli jonkin päivityksen seuraus. No, ehkä ne seuraavassa päivityksessä palautuvat... 🧚♀️🙂
Syyhän voi tietysti olla windowsissakin, mistä tuon tietää.
Ei kai mahd. liiallinen kirjanmerkkien määrä aiheuta tuollaista?
- Anonyymi
Hah! Äsken sattumalta onnisti! 🌸
Olin yrittänyt saada ne näkyviin Googlen incognito-tilassa. Äsken sattumalta klikkasin muuatta kirjanmerkkiä niin, etten ollut vielä incognitossa ja siihenhän ilmestyi näkyviin tuon sivun värikäs kirjanmerkki!
Klikkailinkin sivulta kaikki ylärivin kirjanmerkit ja vain jotkin, kuten Googlen omat sivut eivät anna erillistä, värillistä merkkiä.
Nyt pitää vielä klikkailla kaikki kirjanmerkit myös kirjanmerkkipalkilta (ja samalla poistaa joitain turhia, eli siivota palkkia)...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846432
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524606- 764337
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573517Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263098Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82778- 382394
- 2052208
- 462066