Ihanaa Thaimaassa

Kerran oltiin aimon kanssa lemmen lomalla thaimaasessa. Maksoi maissia.
Meno matkalla oli vanha ja lihava lento emäntä seutulassa lento koneessa ja me pojat naurettiin sille ja osoteltiin sormella. Kun minä osotin niin aimo katsoi minun sormea ja kun aimo osoitti niin minä katsoin aimon sormea, jossa oli täydelliset kynsi vallit valmiina työntymään hameeni alle koska vaan.

Kappas vaan Aimo sai ekana päivänä mojovan matka kuumeen ja ärhäkän loma ripulin ja siltä puhkesi umpi suoli snorklatessa. Sille siirrettiin samalla sairaalassa pussi karhun maksa joka maksoi maissia...

Sitten se meni ummelle, sitten ripulille ja taas ummelle. Sen piti siis olla lemmen loma... meinasin tulla hulluksi kun kaikki lääkkeet maksoi maissia...
edes peukalo ei mennyt aimoon eikä järki puhe että älä laita sitä kynttilän jalkaa perseesees. aimo on mies joka kulkee omia polkujaan. oikea jukuri rannan kiiski!

Suomessa ne sai sen hopeisen kynttilän jalan terveys asemalla palo miesten kanssa pois ja se Pudha patsaan vierestä nöösitty kynttelikkö paljastui halvaksi jäljitelmäksi joka oli vaan maalattu hopea maalilla. Suutus päissään aimo paiskasi sen kynttelikön menemään ja rikkoi aulasta ikkunan. Sitä sitten makseltiin seuraava vuosi toimeen tulo tuista... maksoi maissia...

3

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan kiva matkakertomus, mutta mulla meni ihan ohi että missä vaiheessa teillä oli ihanaa?

• resupekka... kun on infektio ja tietämys niin olisi välttynyt monelta... moni joutuu kuseen joka ei tiedä bagteereista... jos tulee residenssi niin siinä ei auta silloin burana eikä hota pulveri....
        ihanaa voi olla ihan vaan kun on... kannattaa kokeilla joskus mennä rakkaan kanssa ihan vaan olemaan eikä kouhottaa rahalla...

• Anonyymi

Olen aina ollut sitä mieltä että nämä Senssun matkakertomukset ovat sivuston parhaita.!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      357
      3763
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      23
      2459
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      2010
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1665
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      420
      1576
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      48
      1568
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      290
      1510
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1334
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1136
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      20
      1091
    Aihe