Kerran oltiin aimon kanssa lemmen lomalla thaimaasessa. Maksoi maissia.
Meno matkalla oli vanha ja lihava lento emäntä seutulassa lento koneessa ja me pojat naurettiin sille ja osoteltiin sormella. Kun minä osotin niin aimo katsoi minun sormea ja kun aimo osoitti niin minä katsoin aimon sormea, jossa oli täydelliset kynsi vallit valmiina työntymään hameeni alle koska vaan.
Kappas vaan Aimo sai ekana päivänä mojovan matka kuumeen ja ärhäkän loma ripulin ja siltä puhkesi umpi suoli snorklatessa. Sille siirrettiin samalla sairaalassa pussi karhun maksa joka maksoi maissia...
Sitten se meni ummelle, sitten ripulille ja taas ummelle. Sen piti siis olla lemmen loma... meinasin tulla hulluksi kun kaikki lääkkeet maksoi maissia...
edes peukalo ei mennyt aimoon eikä järki puhe että älä laita sitä kynttilän jalkaa perseesees. aimo on mies joka kulkee omia polkujaan. oikea jukuri rannan kiiski!
Suomessa ne sai sen hopeisen kynttilän jalan terveys asemalla palo miesten kanssa pois ja se Pudha patsaan vierestä nöösitty kynttelikkö paljastui halvaksi jäljitelmäksi joka oli vaan maalattu hopea maalilla. Suutus päissään aimo paiskasi sen kynttelikön menemään ja rikkoi aulasta ikkunan. Sitä sitten makseltiin seuraava vuosi toimeen tulo tuista... maksoi maissia...
Ihanaa Thaimaassa
3
200
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan kiva matkakertomus, mutta mulla meni ihan ohi että missä vaiheessa teillä oli ihanaa?
resupekka... kun on infektio ja tietämys niin olisi välttynyt monelta... moni joutuu kuseen joka ei tiedä bagteereista... jos tulee residenssi niin siinä ei auta silloin burana eikä hota pulveri....
ihanaa voi olla ihan vaan kun on... kannattaa kokeilla joskus mennä rakkaan kanssa ihan vaan olemaan eikä kouhottaa rahalla...
- Anonyymi
Olen aina ollut sitä mieltä että nämä Senssun matkakertomukset ovat sivuston parhaita.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482814Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632017- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351678Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua311393Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782