Ihanaa Thaimaassa

Kerran oltiin aimon kanssa lemmen lomalla thaimaasessa. Maksoi maissia.
Meno matkalla oli vanha ja lihava lento emäntä seutulassa lento koneessa ja me pojat naurettiin sille ja osoteltiin sormella. Kun minä osotin niin aimo katsoi minun sormea ja kun aimo osoitti niin minä katsoin aimon sormea, jossa oli täydelliset kynsi vallit valmiina työntymään hameeni alle koska vaan.

Kappas vaan Aimo sai ekana päivänä mojovan matka kuumeen ja ärhäkän loma ripulin ja siltä puhkesi umpi suoli snorklatessa. Sille siirrettiin samalla sairaalassa pussi karhun maksa joka maksoi maissia...

Sitten se meni ummelle, sitten ripulille ja taas ummelle. Sen piti siis olla lemmen loma... meinasin tulla hulluksi kun kaikki lääkkeet maksoi maissia...
edes peukalo ei mennyt aimoon eikä järki puhe että älä laita sitä kynttilän jalkaa perseesees. aimo on mies joka kulkee omia polkujaan. oikea jukuri rannan kiiski!

Suomessa ne sai sen hopeisen kynttilän jalan terveys asemalla palo miesten kanssa pois ja se Pudha patsaan vierestä nöösitty kynttelikkö paljastui halvaksi jäljitelmäksi joka oli vaan maalattu hopea maalilla. Suutus päissään aimo paiskasi sen kynttelikön menemään ja rikkoi aulasta ikkunan. Sitä sitten makseltiin seuraava vuosi toimeen tulo tuista... maksoi maissia...

5

406

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan kiva matkakertomus, mutta mulla meni ihan ohi että missä vaiheessa teillä oli ihanaa?

• resupekka... kun on infektio ja tietämys niin olisi välttynyt monelta... moni joutuu kuseen joka ei tiedä bagteereista... jos tulee residenssi niin siinä ei auta silloin burana eikä hota pulveri....
        ihanaa voi olla ihan vaan kun on... kannattaa kokeilla joskus mennä rakkaan kanssa ihan vaan olemaan eikä kouhottaa rahalla...

• Anonyymi

Olen aina ollut sitä mieltä että nämä Senssun matkakertomukset ovat sivuston parhaita.!

• Anonyymi00004

Muuten hyvä, mutta yhdys sanat kaipaisivat vielä huomiota.

• Anonyymi00005

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      381
      894
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      186
      676
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      625
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    8. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      62
      606
    9. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      35
      604
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      567
    Aihe