Kerran oltiin aimon kanssa lemmen lomalla thaimaasessa. Maksoi maissia.
Meno matkalla oli vanha ja lihava lento emäntä seutulassa lento koneessa ja me pojat naurettiin sille ja osoteltiin sormella. Kun minä osotin niin aimo katsoi minun sormea ja kun aimo osoitti niin minä katsoin aimon sormea, jossa oli täydelliset kynsi vallit valmiina työntymään hameeni alle koska vaan.
Kappas vaan Aimo sai ekana päivänä mojovan matka kuumeen ja ärhäkän loma ripulin ja siltä puhkesi umpi suoli snorklatessa. Sille siirrettiin samalla sairaalassa pussi karhun maksa joka maksoi maissia...
Sitten se meni ummelle, sitten ripulille ja taas ummelle. Sen piti siis olla lemmen loma... meinasin tulla hulluksi kun kaikki lääkkeet maksoi maissia...
edes peukalo ei mennyt aimoon eikä järki puhe että älä laita sitä kynttilän jalkaa perseesees. aimo on mies joka kulkee omia polkujaan. oikea jukuri rannan kiiski!
Suomessa ne sai sen hopeisen kynttilän jalan terveys asemalla palo miesten kanssa pois ja se Pudha patsaan vierestä nöösitty kynttelikkö paljastui halvaksi jäljitelmäksi joka oli vaan maalattu hopea maalilla. Suutus päissään aimo paiskasi sen kynttelikön menemään ja rikkoi aulasta ikkunan. Sitä sitten makseltiin seuraava vuosi toimeen tulo tuista... maksoi maissia...
Ihanaa Thaimaassa
3
115
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan kiva matkakertomus, mutta mulla meni ihan ohi että missä vaiheessa teillä oli ihanaa?
resupekka... kun on infektio ja tietämys niin olisi välttynyt monelta... moni joutuu kuseen joka ei tiedä bagteereista... jos tulee residenssi niin siinä ei auta silloin burana eikä hota pulveri....
ihanaa voi olla ihan vaan kun on... kannattaa kokeilla joskus mennä rakkaan kanssa ihan vaan olemaan eikä kouhottaa rahalla...
- Anonyymi
Olen aina ollut sitä mieltä että nämä Senssun matkakertomukset ovat sivuston parhaita.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418